eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChybieRemont parku w Chybiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-10

Chybie: Remont parku w Chybiu
Numer ogłoszenia: 115770 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Chybie, ul. Bielska 78, 43-520 Chybie, woj. śląskie, tel. 033 8561096, 8561098, fax 033 8561096.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.chybie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont parku w Chybiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu parku w Chybiu obejmującego: modernizację sieci oświetlenia, punkty zasilania, monitoring, remont okładzin kamiennych ścianek w parku, remont alejek parkowych wokół fontanny, remont nawierzchni skweru przy ul. Dworcowej. Dopuszcza się składanie ofert częściowych odrębnie na każde z poniższych zadań: zadanie nr 1 - zakres robót 1. modernizacja sieci oświetlenia (demontaż 18 szt. słupów i opraw oświetleniowych, wymiana istniejącej sieci oświetlenia parku, montaż 16 szt. słupów i opraw oświetleniowych) 2. punkty zasilania (układanie kabli, wykonanie 7 szt. tablic rozdzielczych wyposażonych w gniazda przyłączeniowe), 3. monitoring (ułożenie kabli, montaż 1 szt. słupa linii napowietrznej NN) zadanie nr 2 - zakres robót 1. remont okładzin kamiennych ścianek w parku (naprawa i uszczelnienie elementów betonowych i żelbetowych - 25 m2, oczyszczenie powierzchni okładzin) 2. remont alejek parkowych wokół fontanny (rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych - 513,105 m2, ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej - 513,1 m2) 3. remont nawierzchni skweru przy ul. Dworcowej (rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych - 53,29 m2, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych - 273,435 m2, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 326,760 m2)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.62.10 - Instalowanie sprzętu monitorowania ruchu drogowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.10 - Instalowanie urządzeń kontroli ruchu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 realizacji podobnych do przedmiotu przetargu, należycie wykonanych (tj. wykonanie co najmniej 2 robót oświetleniowych obejmujących wykonanie minimum 10 punktów oświetleniowych oraz wykonanie co najmniej 2 robót brukarskich o powierzchni min. 50 m2) , 3. udzielenie co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, 4. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 200.000 zł. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższe warunki, jeżeli do oferty załączy dokumenty wymienione w pkt IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia (za wyjątkiem dokumentów, które nie dotyczą wykonawcy), z których jednoznacznie będzie wynikało spełnianie warunków zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, 2. aktualne: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 realizacji podobnych do przedmiotu przetargu, należycie wykonanych (tj. wykonanie co najmniej 2 robót oświetleniowych obejmujących wykonanie minimum 10 punktów oświetleniowych oraz wykonanie co najmniej 2 robót brukarskich o powierzchni min. 50 m2), 4. dokumenty stwierdzające, że roboty ujęte w powyższym wykazie zostały wykonane należycie, 5. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 200.000 zł

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chybie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Chybiu, ul. Bielska 78, 43-520 Chybie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Chybiu, ul. Bielska 78, 43-520 Chybie, pok.nr 7 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. modernizacja sieci oświetlenia (demontaż 18 szt. słupów i opraw oświetleniowych, wymiana istniejącej sieci oświetlenia parku, montaż 16 szt. słupów i opraw oświetleniowych) 2. punkty zasilania (układanie kabli, wykonanie 7 szt. tablic rozdzielczych wyposażonych w gniazda przyłączeniowe), 3. monitoring (ułożenie kabli, montaż 1 szt. słupa linii napowietrznej NN).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9, 45.31.10.00-0, 45.31.62.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. remont okładzin kamiennych ścianek w parku (naprawa i uszczelnienie elementów betonowych i żelbetowych - 25 m2, oczyszczenie powierzchni okładzin) 2. remont alejek parkowych wokół fontanny (rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych - 513,105 m2, ułożenie chodników z kostki brukowej betonowej - 513,1 m2) 3. remont nawierzchni skweru przy ul. Dworcowej (rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych - 53,29 m2, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych - 273,435 m2, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 326,760 m2).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.