To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-18
Wrocław: Dostawa sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 115780 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73310 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kopiarek, niszczarek biurowych, gilotyn, bindownic i testera banknotów. Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w załącznikach numer 1.1 - 1.5 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy, dopuszczonego do obrotu na wolnym rynku, wolnego od wad fizycznych i prawnych, nadającego się do swobodnego użytku zgodnego z jego przeznaczeniem. 4) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć niżej wskazanych części: Część 1: dostawa 22 sztuk kserokopiarek z dostawą do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu, Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie, Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu, Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy, Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, Komendy Powiatowej Policji w Lwówku Śl., Komendy Powiatowej Policji w Jaworze, Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl., Komendy Powiatowej Policji w Oleśnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.1 do SIWZ. Część 2: dostawa 4 sztuk kserokopiarek z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.2 do SIWZ. Część 3: dostawa 52 sztuk niszczarek z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.3 do SIWZ. Część 4: dostawa 1 sztuki niszczarki dokumentów z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.4 do SIWZ. Część 5: dostawa 2 sztuk gilotyny biurowej, 2 sztuk bindownic, 1 sztuki testera banknotów z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu częściach postępowania Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania. 5) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na wszystkie elementy zaoferowanego przedmiotu zamówienia, na okres wskazany w załącznikach numer 1.1-1.5 do SIWZ (odpowiednio do części postępowania) W okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany, na własny koszt (skalkulowany w cenie ofertowej): a) dostarczyć nowy, wolny od wad element przedmiotu dostawy w miejsce posiadającego wadę powstałą przed wydaniem Zamawiającemu, b) wykonywać naprawy wszystkich elementów przedmiotu dostawy, które uległy uszkodzeniu w toku zwykłej eksploatacji i bez winy Zamawiającego, lub wymieniać je na wolne od wad, c) dostarczać i wymieniać części i podzespoły, w przypadku ich zużycia lub uszkodzenia w toku zwykłej eksploatacji i bez winy Zamawiającego, lub wymieniać całe urządzenie na wolne od wad, Zamawiający wymaga by czynności objęte gwarancją były wykonywane wyłącznie w miejscu użytkowania urządzenia, w terminie 48 godzin od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności ich wykonania. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może wydłużyć wskazany termin jak również zezwolić na naprawę warsztatową, poza miejscem użytkowania urządzenia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.19.14.00 - Niszczarki 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa 22 sztuk kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
JERZY STANIEWSKI STAN-MIT-SERWIS
- Stan - Mit - Serwis Jerzy Staniewski, ul. Gajowicka 95, 53-421 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59261,30
Oferta z najniższą ceną: 59261,30 / Oferta z najwyższą ceną: 59261,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa 4 sztuk kserokopiarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- - Mit - Serwis Jerzy Staniewski, ul. Gajowicka 95, 53-421 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10774,80
Oferta z najniższą ceną: 10774,80 / Oferta z najwyższą ceną: 20467,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa 52 sztuk niszczarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- Celta Andrzej Migdał Małgorzata Usiatycka Sp.j., ul. Krakowska 29d, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41783,04
Oferta z najniższą ceną: 41783,04 / Oferta z najwyższą ceną: 54366,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa 1 sztuki niszczarki dokumentów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Celta Andrzej Migdał Małgorzata Usiatycka Sp.j.,, Wrocław, 50-424 ul. Krakowska 29d, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3414,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2657,79
Oferta z najniższą ceną: 2657,79 / Oferta z najwyższą ceną: 12806,30
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa 2 sztuk gilotyny biurowej, 2 sztuk bindownic, 1 sztuki testera banknotów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CELTA ANDRZEJ MIGDAŁ, MAŁGORZATA USIATYCKA SPÓŁKA JAWNA
- Celta Andrzej Migdał Małgorzata Usiatycka Sp.j., ul. Krakowska 29d, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2991,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3161,10
Oferta z najniższą ceną: 3161,10 / Oferta z najwyższą ceną: 6812,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych/kserokopiarek i skanerów wraz ze wsparciem do posiadanego systemu zarządzania wydrukiem Qvision na potrzeby ZGN w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- DZP.26.196.2024 Na dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2025 r.
- Dostawa drukarko-kopiarki
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.