Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-01
Wrocław: Dostawa sprzętu biurowego
Numer ogłoszenia: 73310 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu biurowego. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę kopiarek, niszczarek biurowych, gilotyn, bindownic i testera banknotów. Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w załącznikach numer 1.1 - 1.5 do SIWZ. 3) Zamawiający wymaga dostawy sprzętu fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem zawarcia umowy, dopuszczonego do obrotu na wolnym rynku, wolnego od wad fizycznych i prawnych, nadającego się do swobodnego użytku zgodnego z jego przeznaczeniem. 4) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć niżej wskazanych części: Część 1: dostawa 22 sztuk kserokopiarek z dostawą do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu, Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu, Komendy Powiatowej Policji w Kłodzku, Komendy Powiatowej Policji w Dzierżoniowie, Komendy Powiatowej Policji w Lubaniu, Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy, Komendy Powiatowej Policji w Zgorzelcu, Komendy Powiatowej Policji w Lwówku Śl., Komendy Powiatowej Policji w Jaworze, Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl., Komendy Powiatowej Policji w Oleśnicy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.1 do SIWZ. Część 2: dostawa 4 sztuk kserokopiarek z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.2 do SIWZ. Część 3: dostawa 52 sztuk niszczarek z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.3 do SIWZ. Część 4: dostawa 1 sztuki niszczarki dokumentów z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.4 do SIWZ. Część 5: dostawa 2 sztuk gilotyny biurowej, 2 sztuk bindownic, 1 sztuki testera banknotów z dostawą do magazynu KWP we Wrocławiu, przy ul. Sokolniczej 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku numer 1.5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch, trzech, czterech lub pięciu częściach postępowania Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania. 5) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na wszystkie elementy zaoferowanego przedmiotu zamówienia, na okres wskazany w załącznikach numer 1.1-1.5 do SIWZ (odpowiednio do części postępowania) W okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany, na własny koszt (skalkulowany w cenie ofertowej): a) dostarczyć nowy, wolny od wad element przedmiotu dostawy w miejsce posiadającego wadę powstałą przed wydaniem Zamawiającemu, b) wykonywać naprawy wszystkich elementów przedmiotu dostawy, które uległy uszkodzeniu w toku zwykłej eksploatacji i bez winy Zamawiającego, lub wymieniać je na wolne od wad, c) dostarczać i wymieniać części i podzespoły, w przypadku ich zużycia lub uszkodzenia w toku zwykłej eksploatacji i bez winy Zamawiającego, lub wymieniać całe urządzenie na wolne od wad, Zamawiający wymaga by czynności objęte gwarancją były wykonywane wyłącznie w miejscu użytkowania urządzenia, w terminie 48 godzin od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności ich wykonania. W uzasadnionych przypadkach, Zamawiający może wydłużyć wskazany termin jak również zezwolić na naprawę warsztatową, poza miejscem użytkowania urządzenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 30.19.14.00 - Niszczarki 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia (załącznik numer 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ, - Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo - cenowe - załączniki numer 1.1 - 1.5 do SIWZ (odpowiednio do części, w której Wykonawca składa ofertę). - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VI, VII i VIII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego formularz został zawarty w załączniku numer 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz wszystkie dokumenty wskazane w Rozdziale VII pkt 3 ppkt II. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - TERMIN DOSTAWY - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria: CENA BRUTTO (C) - 95% TERMIN DOSTAWY (T) - 5% Minimalny termin realizacji dostaw - 10 dni Maksymalny termin realizacji dostaw - 14 dni Termin realizacji dostaw winien być podany w dniach roboczych, tj. bez sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku zaoferowania terminu dostawy dłuższego niż 14 dni, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu dostawy, Zamawiający przyjmie, iż termin ten jest równy maksymalnemu terminowi dostawy, tj. 14 dni. W przypadku zaoferowania terminu dostawy krótszego niż minimalny, Zamawiający przyjmie do obliczenia punktów okres minimalny, tj. 10 dni, jednakże termin dostawy zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wpisany do umowy. Termin wykonania zamówienia i miejsce dostawy: Dostawa będzie realizowana w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Miejsca dostawy zostały wskazane w załączniku numer 3 do Istotnych Postanowień Umowy. Wykonawca, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli, w trakcie realizacji zamówienia, zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i panoramicznych monitorów komputerowych z podziałem na części
- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
- dostawa sprzętu komputerowego w tym m. in: komputery, oprogramowania, skanery, kserokopiarki, kardiomonitory, serwery, programy , faxy.
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.