Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Gliwice: Remont dachu Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - Pawilon I (tropik), Pawilon IV (rośliny użytkowe), Pawilon III (historyczny), Pawilon II (kaktusy).
Numer ogłoszenia: 115889 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Fredry 6, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, fax 032 2310032.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - Pawilon I (tropik), Pawilon IV (rośliny użytkowe), Pawilon III (historyczny), Pawilon II (kaktusy)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:: Remont dachu Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - Pawilon I (tropik), Pawilon IV (rośliny użytkowe), Pawilon III (historyczny), Pawilon II (kaktusy). Załącznikami do niniejszej specyfikacji są: 1. Projekt wykonawczy - Remont dachu Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - zał. nr 1. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2. 3. Przedmiar robót - zał. nr 3. Zamówienie obejmuje: 1. Roboty antykorozyjne konstrukcji stalowej dachu i ścian. 2. Wymiana skorodowanych śrub w węzłach konstrukcji nośnej oraz wykonanie odwodnienia węzłów. 3. Malowanie konstrukcji stalowej dachu i ścian. 4. Demontaż istniejącego pokrycia dachu z płyt poliwęglanowych. 5. Montaż nowego pokrycia dachowego z poliwęglanu wraz z obróbkami blacharskimi i uszczelnieniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) spełniają wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, 3) zrealizowali minimum 3 roboty budowlane w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty porównywalne rodzajem i wartością zamówienia uznaje roboty związane z budową konstrukcji przeszklonych i antykorozyjne o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. każda z nich. 4) zatrudniają odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk posiadający kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. A. Personel kierowniczy: - kierownik budowy: posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, B. personel wykonawczy: - min. 15 osób. 5) udzielą gwarancji i rękojmi: - na roboty antykorozyjne i malarskie - min. 10 lat, - na użyte materiały - min. 10 lat, - na jakość wykonania robót (szczelność) - min. 5 lat. 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia, 7) sporządzą kosztorys ofertowy na podstawie zał. nr 3 (przedmiar robót), Uwaga: Przedmiar robót sporządzono na podstawie KNR. Podstawa obliczania nie jest obowiązująca dla Wykonawcy. 8) zaakceptują istotne postanowienia umowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: I. Personel kierowniczy: a) kierownik budowy: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6) Oświadczenie o udzielonej gwarancji/ rękojmi. 7) Harmonogram rzeczowo - finansowy. 8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) Kosztorys ofertowy. 10) Zaparafowane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy. 11) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania stawiane w Art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX pkt. 1), 2) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.2. Dokumentu, o których mowa w pkt. 2.1. lit. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Dokument, o którym mowa w pkt.2.1. lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- (2) 2025 - Ochrona fizyczna i monitoring obiektów na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- 20-P-25 Dostawa aparatury medycznej i drobnego sprzętu medycznego
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Królowej Jadwigi 8 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
- Wykonanie modernizacji toalet na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Czechowice w Gliwicach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Przeprowadzenie szkolenia - kursu obsługi dronów w kategorii A2 i STS01 z pomiarami jakości powietrza wraz z walidacją. Znak sprawy: DZPZ.283.41.2025.AL
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Złotym Stoku"
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych na terenie miasta Chełmży
- Remont i przebudowa w zakresie ocieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Miliczu
- Wykonanie robót budowlanych w obiekcie IMGW - PIB w Warszawie przy ul. Podleśnej 61
- MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY RADYMNO
- Remont konstrukcji poddasza w magazynie depozytu osadzonych paw. D w Zakładzie Karnym we Wronkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.