Og³oszenie z dnia 2025-04-29
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA ¦WIETLIC WIEJSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY RADYMNO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Radymno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900536
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 38
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radymno
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugradymno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugradymno.ires.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA ¦WIETLIC WIEJSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY RADYMNO
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4ad5f69d-4bc3-4c90-bc46-81f50820442f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00211039
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00041390/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w £azach.
1.1.7 Wymiana pokrycia dachowego ¶wietlicy wiejskiej w Zab³otcach.
1.1.10 Modernizacja ¶wietlicy wiejskiej w Nienowicach.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ad5f69d-4bc3-4c90-bc46-81f50820442f3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdzia³em XII SWZ.
1. W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Niniejsze postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezp³atne.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przy porozumiewaniu siê w ramach niniejszego postêpowania Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê znakiem postêpowania: ZP.271.2.7.2025
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny
z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych);
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Radymno, z siedzib± przy
ul. Lwowskiej 38, 37 – 550 Radymno.
2) Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iodo@ugradymno.pl, tel. 16 628 11 38, pisemnie na adres Urzêdu.
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.
4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5) Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn± i przepisami prawa.
6) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7) W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiadaj± Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MODERNIZACJA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W £AZACH
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w nastêpuj±cym zakresie:
- roboty rozbiórkowe polegaj±ce na: rozbiórce g±siorów, obróbek blacharskich kominów, rozbiórkê pokryw kominowych,
- odbicie tynków kominów,
- wykucie o¶cie¿nic drzwiowych,
- rozbiórka instalacji odgromowej,
- rozbiórka urz±dzeñ instalacji sanitarnej (umywalki muszle ustêpowe, pisuary, baterie podgrzewacz wody), - rozbiórka instalacji odgromowej,
- rozbiórka regipsów na stropie.
- wykonanie uzupe³nienia docieplenia stropu podwieszanego z we³ny mineralnej o 15 cm na powierzchni ca³ego stropu podwieszonego kasetonowego;
- obicie kominów blach±;
- wykonanie pokryw na kominach;
- mycie konstrukcji pokrycia dachowego wod± z detergentem pod ci¶nieniem;
- czyszczenie i malowane pokrycia dachowego;
- u³o¿enie p³ytek w WC na ¶cianach i posadzkach w sanitariatach;
- wykonanie instalacji odgromowej i wykonanie badañ i pomiarów instalacji piorunochronnej;
- wykonanie instalacji elektrycznej w sanitariatach;
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej w wc;
- monta¿ przep³ywowych podgrzewaczy wody,
- monta¿ nowych drzwi w sanitariatach,
- wykonanie sufitu podwieszonego kasetowego w sali widowiskowej i sceny;
-wykonanie ¶cianek dzia³owych wc.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium rêkojmi/gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W ZAB£OTCACH
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w nastêpuj±cym zakresie:
- roboty rozbiórkowe polegaj±ce na: rozbiórce istniej±cego pokrycia dachowego, rynien i rur dachowych, obróbek blacharskich pasa nadrynnowego i pod rynnowego, g±siorów, obróbki komisów, kalenic i desek czo³owych, rozbiórki ³acenia dachu, rozbiórka czapek kominów, odbicie tynków z kominów, wykuciu o¶cie¿nic drzwiowych rozbiórkê czê¶ciow± opaski, rozbiórkê instalacji odgromowej;
- uzupe³nienie docieplenia z we³ny mineralnej o 10 cm na powierzchni ca³ego poddasza;
- wymianê deskowañ i ³acenia wiê¼by dachowej;
- u³o¿enie membrany dachowej, kontr³at I ³acenia dachu;
- wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki powlekanej, obróbek blacharskich pasów nadrynnowych I pod rynnowych, deski czo³owej, desek szczytowych, kominowi okien dachowych, u³o¿enie g±siorów, wykonanie obicia pod krokwiowego;
- monta¿ okien dachowych PCV z ko³nierzami i roletami;
- wykonanie tynków uzupe³niaj±cych na kominach i ¶cianach;
- wykonanie nakryw kominowych;
- uzupe³nienie chodnika;
- uzupe³nienie ¶cian;
- uzupe³nienie w sanitariatach wentylacji;
- wykonanie instalacji odgromowej i wykonanie badan i pomiarów instalacji piorunochronnej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowañ
45321000-3 - Izolacja cieplna
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium rêkojmi/gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MODERNIZACJA ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W NIENOWICACH
Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w nastêpuj±cym zakresie:
- roboty rozbiórkowe polegaj±ce na rozbiórce podk³adów betonowych, posadzek, pod³óg drewnianych, p³ytek, tynków, urz±dzeñ instalacji sanitarnej (umywalki, baterie, podgrzewacz wody, zlewozmywak, zaworów, wodomierza), rozbiórkê ruroci±gów wody i kanalizacji, rozbiórkê przewodów instalacji elektrycznej, opraw o¶wietleniowych, gniazd, wy³±czników, prze³±czników;
- wymianê rozdzielnicy;
- wykonanie stropu podwieszonego kasetonowego stela¿u metalowym;
- wykonanie tynków;
- u³o¿enie p³ytek na ¶cianach;
- u³o¿enie masy tynkarskiej – tynki dekoracyjne;
- wykonanie g³adzi tynkarskiej na ¶cianach;
- gruntowanie ¶cian i malowanie;
- wykonanie izolacji cielnej, przeciwwilgociowej, warstw podsypkowych, podk³adów betonowych, warstw wyrównawczych posadzek;
- wykonanie posadzek z p³ytek Gres,
- wymianê drzwi drewnianych na PCV;
- wymianê skrzyde³ drzwiowych;
- wykonanie instalacji elektrycznej;
- u³o¿enie przewodów, obwodów, opraw o¶wietleniowych, prze³±czników, wy³±czników, puszek instalacyjnych, gniazdek,
- monta¿ rozdzielnicy;
- wykonanie badañ i pomiarów instalacji elektrycznej;
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej;
- monta¿ urz±dzeñ sanitarnych (podgrzewacza wody, baterii zlewozmywakowej, umywalkowe, umywalki, zlewozmywaka).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331200-8 - Instalowanie urz±dzeñ wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium rêkojmi/gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na zasadach okre¶lonych w Rozdziale V;
2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone poni¿ej.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada zdolno¶æ kredytow± lub ¶rodki finansowe w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿:
w zakresie czê¶ci I zamówienia
• 200 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy 00/100), przy czym ¶rodki finansowe
i zdolno¶æ kredytowa mog± siê sumowaæ do wysoko¶ci wymaganej przez Zamawiaj±cego;
w zakresie czê¶ci II zamówienia
• 200 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy 00/100), przy czym ¶rodki finansowe
i zdolno¶æ kredytowa mog± siê sumowaæ do wysoko¶ci wymaganej przez Zamawiaj±cego;
w zakresie czê¶ci III zamówienia
• 200 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy 00/100), przy czym ¶rodki finansowe
i zdolno¶æ kredytowa mog± siê sumowaæ do wysoko¶ci wymaganej przez Zamawiaj±cego;
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, z ³±czn± sum± gwarancyjn± tego ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿:
w zakresie czê¶ci I zamówienia
• 200 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy 00/100), na jedno i wszystkie zdarzenia
w okresie ubezpieczenia;
w zakresie czê¶ci II zamówienia
• 200 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy 00/100), na jedno i wszystkie zdarzenia
w okresie ubezpieczenia;
w zakresie czê¶ci III zamówienia
• 200 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwie¶cie tysiêcy 00/100), na jedno i wszystkie zdarzenia
w okresie ubezpieczenia;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie dotycz±cym posiadania do¶wiadczenia.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
w zakresie czê¶ci I zamówienia:
dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 PLN brutto ka¿da, w sk³ad których wchodzi³y roboty ogólnobudowlane oraz roboty
z zakresu bran¿ sanitarnej i elektrycznej.
Przez 1 robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy.
Przez roboty budowlane wykonane nale¿y rozumieæ:
1) roboty budowlane rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie
2) roboty budowlane zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
w zakresie czê¶ci II zamówienia:
dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 PLN brutto ka¿da, w sk³ad których wchodzi³y roboty ogólnobudowlane oraz roboty
z zakresu bran¿ sanitarnej i elektrycznej.
Przez 1 robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy.
Przez roboty budowlane wykonane nale¿y rozumieæ:
1) roboty budowlane rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie
2) roboty budowlane zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
w zakresie czê¶ci III zamówienia:
dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 PLN brutto ka¿da, w sk³ad których wchodzi³y roboty ogólnobudowlane oraz roboty
z zakresu bran¿ sanitarnej i elektrycznej.
Przez 1 robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy.
Przez roboty budowlane wykonane nale¿y rozumieæ:
1) roboty budowlane rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie
2) roboty budowlane zakoñczone w w/w okresie, których rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
b) w zakresie dotycz±cym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e, dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji zamówienia:
w zakresie czê¶ci I zamówienia:
jedn± osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, (kierownik budowy, osoba pe³ni±ca jednocze¶nie funkcjê koordynatora kierowników robót), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub uprawnienia równowa¿ne oraz przynale¿y do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
w zakresie czê¶ci II zamówienia:
jedn± osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, (kierownik budowy pe³ni±cy jednocze¶nie funkcjê koordynatora kierowników robót), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub uprawnienia równowa¿ne oraz przynale¿y do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
w zakresie czê¶ci III zamówienia:
jedn± osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, (kierownik budowy, osoba pe³ni±ca jednocze¶nie funkcjê koordynatora kierowników robót), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub uprawnienia równowa¿ne oraz przynale¿y do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zgodnie z rozdzia³em XIV SWZ1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci:
1) dla czê¶ci I zamówienia 2 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce 00/100);
2) dla czê¶ci II zamówienia 2 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce 00/100);
3) dla czê¶ci III zamówienia 2 000,00 z³ (s³ownie z³otych: dwa tysi±ce 00/100);
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach Umowy, stanowi±cym Za³±czniki nr 9-I, 9-II, 9-III do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamowienia, za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-14 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-12
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
INNE PRZETARGI RADYMNO
- MODERNIZACJA ¦WIETLIC WIEJSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY RADYMNO
- Budowa o¶wietlenia ulicznego na terenie Gminy Radymno - I.
wiêcej: przetargi RADYMNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na dzia³kach nr 1297, 1298 ¯arnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie istniej±cego wêz³a cieplnego w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej 27
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pa³acu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont sto³ówki wraz z przebudow± dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szko³y Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przy³±czenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciep³owniczej.
- Przy³±czenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 27 w Toruniu do miejskiej sieci ciep³owniczej.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.