Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-18
Poznań: Wycena lokali mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego WAM w Poznaniu (zadanie częściowe nr 1) oraz inwentaryzacja nieruchomości położonych w Ostrowie Wlkp. przy Al. Słowackiego 13 i 15 (zadanie częściowe nr 2)
Numer ogłoszenia: 11591 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu , ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena lokali mieszkalnych będących w zasobie Oddziału Regionalnego WAM w Poznaniu (zadanie częściowe nr 1) oraz inwentaryzacja nieruchomości położonych w Ostrowie Wlkp. przy Al. Słowackiego 13 i 15 (zadanie częściowe nr 2).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 - sporządzenie operatów szacunkowych na potrzeby zbycia (sprzedaży) lokali mieszkalnych w 2010 r. 1.Zamówienie obejmuje max 490 lokali mieszkalnych, w tym na terenie miejscowości Poznań (ok. 136), Biedrusko (ok. 23), Gniezno (ok. 19), Jarocin (ok. 5), Kalisz (ok. 4), Kórnik (ok. 9), Krotoszyn (ok. 13), Leszno (ok. 14), Luboń (1), Murowana Goślina (ok. 3), Nowy Tomyśl (1), Oborniki Wlkp. (ok. 3), Ostrów Wlkp. (ok. 24), Pleszew (ok. 13), Rawicz (ok. 6), Sieradz (ok. 23), Stęszew (ok. 6), Śrem (ok. 15), Witkowo (ok. 71). 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania nieodpłatnej aktualizacji wyceny przez Wykonawcę w okresie jednego roku od daty jej sporządzenia, w sytuacji wystąpienia istotnych zmian uwarunkowań prawnych i innych okoliczności mających wpływ na wartość nieruchomości, a w ciągu 1 roku po upływie jej ważności, za 50% ceny wykonania wyceny. 3.Powyżej opisane zamówienie obejmuje prawo opcji w ramach którego podstawowe, gwarantowane zamówienie stanowi 390 wycen. Pozostałe 100 wycen to możliwe zwiększenie zakresu zamówienia, które realizowane będzie w ramach zawartej umowy i w trakcie jej ważności, każdorazowo na podstawie jednostronnego oświadczenia woli Zamawiającego. 4.Skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku urzeczywistnienia się potrzeby Zamawiającego i będzie obligowało Wykonawcę do jej realizacji na zasadach określonych w umowie. 5.Podstawą wykonania dokumentacji wynikającej z przedmiotu zamówienia będzie otrzymanie zlecenia z wyszczególnieniem adresów budynków i ilości lokali przeznaczonych do wyceny. 6.Operaty szacunkowe powinny być wykonane w dwóch egzemplarzach, powinny zawierać dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości oraz podpisy lokatorów na protokołach z lustracji. 7.Dodatkowo wyceny określające wraz z wartością lokalu również wartość związanego z lokalem udziału w prawie użytkowania wieczystego, powinny zawierać adnotację, iż mogą być wykorzystane do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego. Zadanie częściowe nr 2 - wykonanie inwentaryzacji dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby wyodrębnienia i sprzedaży usytuowanych na nieruchomości lokali. 1.Nieruchomość przedmiotowa zabudowana jest dwoma wolnostojącymi budynkami mieszkalnymi, usytuowanymi na gruncie oznaczonym w ewidencji gruntów: obręb Ostrów Wlkp., arkusz mapy 35, działki nr 102 i 100/18: 1)ul. Słowackiego 13 - budynek mieszkalny wielorodzinny, 5-kondygnacyjny, 2 klatkowy, podpiwniczony, wybudowany w 1988 r. o kubaturze 5.446,9 m3 i powierzchni użytkowej 20 mieszkań 1.334 m2; 2)ul. Słowackiego 15 - budynek mieszkalny wielorodzinny, 5-kondygnacyjny, 3 klatkowy, podpiwniczony, wybudowany w 1988 r. o kubaturze 7.802,6 m3 i powierzchni użytkowej 30 mieszkań 1.880 m2. 2.W ramach zadania należy sporządzić szkice wszystkich kondygnacji wraz z naniesionymi lokalami, przygotować opis budynku, ilości kondygnacji, ilości lokali, ich struktury, przynależnych do nich piwnic oraz usytuowanie innych pomieszczeń, a ponadto w zakresie niniejszego zamówienia mieści się uzyskanie zaświadczenia o samodzielności powyższych lokali. 3.Termin sporządzenia inwentaryzacji wynosi 30 dni od momentu podpisania umowy. W terminie powyższym należy również przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenie wpływu do kancelarii właściwego Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokali.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcą ubiegającym się o udzielenie zamówienia publicznego może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która złoży ofertę. 2.Wykonawca by ubiegać się o udzielenie zamówienia (na jedno lub dwa zadania częściowe), musi spełniać warunki zgodnie z art. 22 ust. 1, pkt 1-4 ustawy oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek art. 24 ust 1 ustawy, w tym: 1)dysponować min. 1 uprawnionym rzeczoznawcą majątkowym z min. 2 letnim stażem zawodowym, należącym do właściwego samorządu zawodowego (Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych) - zadanie częściowe nr 1; 2)dysponować min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej należącym do właściwego samorządu zawodowego (np. Polska Izba Inżynierów Budownictwa) - zadanie częściowe nr 2; 3)posiadać aktualne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3.Sposób oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów wg kryterium spełnia/ nie spełnia. Warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako nie spełniony. 4.Podmioty występujące wspólnie ustanawiają pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do tzw. podmiotów zbiorowych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, należy złożyć: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ); 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ); 3)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (załącznik nr 4 do SIWZ); 4)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2.W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy złożyć również: 1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ); 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4.Jeżeli Wykonawca wskazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust 3, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust 2 pkt 1,2..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 30, lok. 111.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2010 godzina 10:00, miejsce: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 30, kancelaria, lok. 1a, parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycena lokali mieszkalnych przez sporządzenie operatów szacunkowych na potrzeby ich zbycia (sprzedaży) w 2010 r.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje max 490 lokali mieszkalnych, w tym na terenie miejscowości Poznań (ok. 136), Biedrusko (ok. 23), Gniezno (ok. 19), Jarocin (ok. 5), Kalisz (ok. 4), Kórnik (ok. 9), Krotoszyn (ok. 13), Leszno (ok. 14), Luboń (1), Murowana Goślina (ok. 3), Nowy Tomyśl (1), Oborniki Wlkp. (ok. 3), Ostrów Wlkp. (ok. 24), Pleszew (ok. 13), Rawicz (ok. 6), Sieradz (ok. 23), Stęszew (ok. 6), Śrem (ok. 15), Witkowo (ok. 71). Pozostałe informacje w sekcji II.1.3).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4, 70.33.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie inwentaryzacji dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby wyodrębnienia i sprzedaży usytuowanych na nieruchomości lokali.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nieruchomość przedmiotowa zabudowana jest dwoma wolnostojącymi budynkami mieszkalnymi, usytuowanymi na gruncie oznaczonym w ewidencji gruntów: obręb Ostrów Wlkp., arkusz mapy 35, działki nr 102 i 100/18: 1)ul. Słowackiego 13 - budynek mieszkalny wielorodzinny, 5-kondygnacyjny, 2 klatkowy, podpiwniczony, wybudowany w 1988 r. o kubaturze 5.446,9 m3 i powierzchni użytkowej 20 mieszkań 1.334 m2; 2)ul. Słowackiego 15 - budynek mieszkalny wielorodzinny, 5-kondygnacyjny, 3 klatkowy, podpiwniczony, wybudowany w 1988 r. o kubaturze 7.802,6 m3 i powierzchni użytkowej 30 mieszkań 1.880 m2. Pozostałe informacje w sekcji II.1.3).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4, 70.33.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatu szac. określającego wartość prawa własności dla nieruch. położonej przy ul. T. Kościuszki oraz ustanowienia służebności dla nieruch. ozn. jako dz. nr 26/8 w Radomiu.
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.