To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-19
Poznań: Wycena lokali mieszkalnych będących w zasobie Oddziału regionalnego WAM w Poznaniu (zadanie częściowe nr 1) oraz inwentaryzacja nieruchomości położonych w Ostrowie Wlkp. przy Alei Słowackiego nr 13 i nr 15 (zadanie częściowe nr 2).
Numer ogłoszenia: 34365 - 2010; data zamieszczenia: 19.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11591 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ul. Chałubińskiego 3A, 02-004 Warszawa Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6538744; 6538700, faks 061 6538701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycena lokali mieszkalnych będących w zasobie Oddziału regionalnego WAM w Poznaniu (zadanie częściowe nr 1) oraz inwentaryzacja nieruchomości położonych w Ostrowie Wlkp. przy Alei Słowackiego nr 13 i nr 15 (zadanie częściowe nr 2)..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie częściowe nr 1 - sporządzenie operatów szacunkowych na potrzeby zbycia (sprzedaży) lokali mieszkalnych w 2010 r. 1.Zamówienie obejmuje max 490 lokali mieszkalnych, w tym na terenie miejscowości Poznań (ok. 136), Biedrusko (ok. 23), Gniezno (ok. 19), Jarocin (ok. 5), Kalisz (ok. 4), Kórnik (ok. 9), Krotoszyn (ok. 13), Leszno (ok. 14), Luboń (1), Murowana Goślina (ok. 3), Nowy Tomyśl (1), Oborniki Wlkp. (ok. 3), Ostrów Wlkp. (ok. 24), Pleszew (ok. 13), Rawicz (ok. 6), Sieradz (ok. 23), Stęszew (ok. 6), Śrem (ok. 15), Witkowo (ok. 71). 2.Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania nieodpłatnej aktualizacji wyceny przez Wykonawcę w okresie jednego roku od daty jej sporządzenia, w sytuacji wystąpienia istotnych zmian uwarunkowań prawnych i innych okoliczności mających wpływ na wartość nieruchomości, a w ciągu 1 roku po upływie jej ważności, za 50% ceny wykonania wyceny. 3.Powyżej opisane zamówienie obejmuje prawo opcji w ramach którego podstawowe, gwarantowane zamówienie stanowi 390 wycen. Pozostałe 100 wycen to możliwe zwiększenie zakresu zamówienia, które realizowane będzie w ramach zawartej umowy i w trakcie jej ważności, każdorazowo na podstawie jednostronnego oświadczenia woli Zamawiającego. 4.Skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku urzeczywistnienia się potrzeby Zamawiającego i będzie obligowało Wykonawcę do jej realizacji na zasadach określonych w umowie. 5.Podstawą wykonania dokumentacji wynikającej z przedmiotu zamówienia będzie otrzymanie zlecenia z wyszczególnieniem adresów budynków i ilości lokali przeznaczonych do wyceny. 6.Operaty szacunkowe powinny być wykonane w dwóch egzemplarzach, powinny zawierać dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości oraz podpisy lokatorów na protokołach z lustracji. 7.Dodatkowo wyceny określające wraz z wartością lokalu również wartość związanego z lokalem udziału w prawie użytkowania wieczystego, powinny zawierać adnotację, iż mogą być wykorzystane do aktualizacji opłaty z tytułu użytkowania wieczystego. 8.Termin wykonania operatów szacunkowych wynosi 14 dni od daty otrzymania poszczególnych zleceń (przy jednoczesnym wysłaniu zlecenia pocztą i faxem). 9.Operaty szacunkowe powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r., nr 261, poz. 2603 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. nr 207, poz. 2109 z późn. zm.). 10.Operaty szacunkowe powinny być wykonane z należytą starannością, zgodnie ze standardami zawodowymi rzeczoznawców oraz z etyką zawodową. Zadanie częściowe nr 2 - wykonanie inwentaryzacji dwóch budynków mieszkalnych na potrzeby wyodrębnienia i sprzedaży usytuowanych na nieruchomości lokali. 1.Nieruchomość przedmiotowa zabudowana jest dwoma wolnostojącymi budynkami mieszkalnymi, usytuowanymi na gruncie oznaczonym w ewidencji gruntów: obręb Ostrów Wlkp., arkusz mapy 35, działki nr 102 i 100/18: 1)ul. Słowackiego 13 - budynek mieszkalny wielorodzinny, 5-kondygnacyjny, 2 klatkowy, podpiwniczony, wybudowany w 1988 r. o kubaturze 5.446,9 m3 i powierzchni użytkowej 20 mieszkań 1.334 m2; 2)ul. Słowackiego 15 - budynek mieszkalny wielorodzinny, 5-kondygnacyjny, 3 klatkowy, podpiwniczony, wybudowany w 1988 r. o kubaturze 7.802,6 m3 i powierzchni użytkowej 30 mieszkań 1.880 m2. 2.W ramach zadania należy sporządzić szkice wszystkich kondygnacji wraz z naniesionymi lokalami, przygotować opis budynku, ilości kondygnacji, ilości lokali, ich struktury, przynależnych do nich piwnic oraz usytuowanie innych pomieszczeń, a ponadto w zakresie niniejszego zamówienia mieści się uzyskanie zaświadczenia o samodzielności powyższych lokali. 3.Termin sporządzenia inwentaryzacji wynosi 30 dni od momentu podpisania umowy. W terminie powyższym należy również przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenie wpływu do kancelarii właściwego Starostwa Powiatowego wniosku o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokali..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy 70.33.10.00 - Usługi nieruchomości mieszkalnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKSPERTGRUNT" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"EKSPERTGRUNT" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Ekspertgrunt Sp. z o.o., ul. Poznańska 74, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 147000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112386,40
Oferta z najniższą ceną: 50813,00 / Oferta z najwyższą ceną: 269010,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"EKSPERTGRUNT" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"EKSPERTGRUNT" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Ekspertgrunt Sp. z o.o., ul. Poznańska 74, 62-510 Konin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6954,00
Oferta z najniższą ceną: 6954,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- Zarządzanie zasobem nieruchomości Gminy Pyrzyce
- Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.