eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-18

Kętrzyn: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN.
Numer ogłoszenia: 116042 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn , ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie Gminy Kętrzyn, w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności przepisami: - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399, z późn. zm.), - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z pózn.zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. Poz. 122). oraz zapisami : - Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami na lata 2011 - 2016 , - Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kętrzyn, jeżeli zapisy niniejszej SIWZ nie stanowią inaczej. 2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do : 1) odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z miejsc publicznych wskazanych w ust. 4 pkt 1 SIWZ; w zakres zamówienia wchodzi także uprzątnięcie odpadów zgromadzo-nych poza pojemnikami, w miejscach ich ustawienia; 2) ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych ; 3) utrzymania właściwego stanu sanitarnego i technicznego pojazdów, urządzeń i pojemników; pojazdy muszą być zabezpieczone przez niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, transportu, przeładunku; pojazdy, urządzenia i pojemniki muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego; 4) prowadzenia dokumentacji w zakresie sprawozdawczości i przekazywania Zamawia-jącemu sprawozdań podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, zgodnie z wymogami przepisów prawa; podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez wykonawcę ewidencja w zakresie odbierania odpadów komunalnych i przekazywania ich do odpowiedniej instalacji zgodnie z niniejszą umową, w tym karty przekazania odpadów; karty przekazania odpadów muszą być sporządzane zgodnie ze wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973). 5) przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu ; 6) przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i art.18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21 z pózn. zm.) oraz zgodnie z zasadą bliskości, o której mowa w art. 20 w/w ustawy o odpadach. 4. Zakres i wielkość zamówienia. 1) Zamówienie obejmuje: a) odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych z poniższych lokalizacji z podaną częstotliwością: - Czerniki (Jezioro Mój) - pojemnik 1100 litrów - 1 szt. , odbiór odpadów w okresie maj-wrzesień, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz w tygodniu - Pożarki 10 - pojemnik 1100 litrów -1 szt.; częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Nowa Różanka przystanek- pojemnik 110 litrów - 1 szt., częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Nowa Wieś - przystanek - pojemnik 110 litrów - 1 szt., częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Nakomiady 9 - pojemnik 110 litrów - 1 szt , częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Czerniki - przystanek - pojemnik 110 litrów - 1 szt , częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Parcz - przystanek - pojemnik 110 litrów - 1 szt , częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Smokowo - plac zabaw - pojemnik 110 litrów - 1 szt , odbiór odpadów w okresie maj-wrzesień, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Łazdoje boisko - pojemnik 110 litrów - 3 szt. , odbiór odpadów w okresie marzec - pażdziernik, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Wilkowo (pojemnik publiczny) - pojemnik 1100 litrów -1 szt., częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Wajsznory przystanek - pojemnik 110 litrów - 1 szt. , częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Karolewo Orlik 2012 - pojemniki 110 litrów - 2 szt., odbiór odpadów w okresie marzec - pażdziernik, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz w tygodniu; - Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2 - pojemniki 1100 litrów - 2 szt. częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz w tygodniu; b) odbiór i zagospodarowanie zbieranych selektywnie tworzyw sztucznych z następujących lokalizacji : - Czerniki (Jezioro Mój) - pojemnik 1100 litrów - 1 szt. , odbiór odpadów w okresie maj-wrzesień, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Karolewo Orlik 2012 - pojemnik 1100 litrów - 1 szt., odbiór odpadów w okresie marzec - pażdziernik, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; 2) Odpady będą odbierane zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę, uwzględniającym wymagane częstotliwości odbioru. W uzasadnionych przypadkach Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia odbioru odpadów poza harmonogramem Wykonawcy, w ramach podanych w pkt 1 częstotliwości odbioru. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować takie zlecenie w czasie określonym w swojej ofercie (czas reakcji) lecz nie dłuższym niż 48 godzin od otrzymania zlecenia. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dodatkowych odbiorów odpadów z podanych wyżej lokalizacji. Łączna szacowana liczba w/w dodatkowych odbiorów w okresie realizacji umowy to 10 sztuk. 4) Pojemniki dostarczy Wykonawca zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania i przekazywania zamawiającemu miesięcznych informacji o masie odebranych odpadów oraz sposobie ich zagospodarowania . 6. Rozliczenie za realizację zamówienia będzie następować w okresach miesięcznych. Wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy będzie równa sumie iloczynów ilości odpowiednich pojemników, z których odpady zostały odebrane oraz stawek określonych w ofercie wykonawcy. 7. Łączna szacunkowa ilość odpadów objętych zamówieniem - ok. 12 ton. 8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami 9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony, jeżeli : Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kętrzyn i Miasta Kętrzyn;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony, jeżeli: zamawiający nie określa szczegółowych wymagań; ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony, jeżeli: zamawiający nie określa szczegółowych wymagań; ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony, jeżeli: zamawiający nie określa szczegółowych wymagań; ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony, jeżeli: zamawiający nie określa szczegółowych wymagań; ocena spełniania tego warunku odbywać się będzie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.98
  • 2 - Czas reakcji - 0.02

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu podpisanego przez strony umowy, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach: a) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: - zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - zmiana wynagrodzenia o różnicę w wysokości podatku; - zmiany ceny w RIPOK o co najmniej 10% w stosunku do ceny obowiązującej w dniu zawarcia niniejszej umowy - zmiana wynagrodzenia o procentowy wskaznik zmiany ceny w RIPOK; b) dostosowania zapisów umownych do zmian, przepisów prawa, które nastąpią po dacie zawarcia umowy, w tym aktów prawa miejscowego; c) prowadzących do poprawy jakości świadczenia usługi, w tym zmiany lokalizacji pojemników i częstotliwości odbioru odpadów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.