eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-26

Kętrzyn: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN.
Numer ogłoszenia: 156400 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116042 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie Gminy Kętrzyn, w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności przepisami: - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399, z późn. zm.), - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z pózn.zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. Poz. 122). oraz zapisami : - Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami na lata 2011 - 2016 , - Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kętrzyn, jeżeli zapisy SIWZ nie stanowią inaczej. 2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do : 1) odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z miejsc publicznych wskazanych w ust. 4 pkt 1 SIWZ; w zakres zamówienia wchodzi także uprzątnięcie odpadów zgromadzonych poza pojemnikami, w miejscach ich ustawienia; 2) ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych ; 3) utrzymania właściwego stanu sanitarnego i technicznego pojazdów, urządzeń i pojemników; pojazdy muszą być zabezpieczone przez niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, transportu, przeładunku; pojazdy, urządzenia i pojemniki muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego; 4) prowadzenia dokumentacji w zakresie sprawozdawczości i przekazywania Zamawiającemu sprawozdań podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, zgodnie z wymogami przepisów prawa; podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez wykonawcę ewidencja w zakresie odbierania odpadów komunalnych i przekazywania ich do odpowiedniej instalacji zgodnie z niniejszą umową, w tym karty przekazania odpadów; karty przekazania odpadów muszą być sporządzane zgodnie ze wzorami określonymi Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r., poz. 1973). 5) przekazywania zmieszanych odpadów komunalnych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu ; 6) przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i art.18 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21 z pózn. zm.) oraz zgodnie z zasadą bliskości, o której mowa w art. 20 w/w ustawy o odpadach. 4. Zakres i wielkość zamówienia. 1) Zamówienie obejmuje: a) odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych z poniższych lokalizacji z podaną częstotliwością: - Czerniki (Jezioro Mój) - pojemnik 1100 litrów - 1 szt. , odbiór odpadów w okresie maj-wrzesień, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz w tygodniu - Pożarki 10 - pojemnik 1100 litrów -1 szt.; częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Nowa Różanka przystanek- pojemnik 110 litrów - 1 szt., częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Nowa Wieś - przystanek - pojemnik 110 litrów - 1 szt., częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Nakomiady 9 - pojemnik 110 litrów - 1 szt , częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Czerniki - przystanek - pojemnik 110 litrów - 1 szt , częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Parcz - przystanek - pojemnik 110 litrów - 1 szt , częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Smokowo - plac zabaw - pojemnik 110 litrów - 1 szt , odbiór odpadów w okresie maj-wrzesień, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Łazdoje boisko - pojemnik 110 litrów - 3 szt. , odbiór odpadów w okresie marzec - pażdziernik, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Wilkowo (pojemnik publiczny) - pojemnik 1100 litrów -1 szt., częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Wajsznory przystanek - pojemnik 110 litrów - 1 szt. , częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Karolewo Orlik 2012 - pojemniki 110 litrów - 2 szt., odbiór odpadów w okresie marzec - pażdziernik, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz w tygodniu; - Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2 - pojemniki 1100 litrów - 2 szt. częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz w tygodniu; b) odbiór i zagospodarowanie zbieranych selektywnie tworzyw sztucznych z następujących lokalizacji : - Czerniki (Jezioro Mój) - pojemnik 1100 litrów - 1 szt. , odbiór odpadów w okresie maj-wrzesień, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; - Karolewo Orlik 2012 - pojemnik 1100 litrów - 1 szt., odbiór odpadów w okresie marzec - pażdziernik, częstotliwość odbioru odpadów : 1 raz na 2 tygodnie; 2) Odpady będą odbierane zgodnie z harmonogramem ustalonym przez Wykonawcę, uwzględniającym wymagane częstotliwości odbioru. W uzasadnionych przypadkach Zamawiającemu przysługuje prawo zlecenia odbioru odpadów poza harmonogramem Wykonawcy, w ramach podanych w pkt 1 częstotliwości odbioru. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować takie zlecenie w czasie określonym w swojej ofercie (czas reakcji) lecz nie dłuższym niż 48 godzin od otrzymania zlecenia. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia dodatkowych odbiorów odpadów z podanych wyżej lokalizacji. Łączna szacowana liczba w/w dodatkowych odbiorów w okresie realizacji umowy to 10 sztuk. 4) Pojemniki dostarczy Wykonawca zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania i przekazywania zamawiającemu miesięcznych informacji o masie odebranych odpadów oraz sposobie ich zagospoda- rowania . 6. Rozliczenie za realizację zamówienia będzie następować w okresach miesięcznych. Wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy będzie równa sumie iloczynów ilości odpowiednich pojemników, z których odpady zostały odebrane oraz stawek określonych w ofercie wykonawcy. 7. Łączna szacunkowa ilość odpadów objętych zamówieniem - ok. 12 ton. 8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami 9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Karolewo 33, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15389,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15389,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15389,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.