Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-01
Kraków: Dostawa i montaż systemu przechowywania, identyfikacji i automatycznego wydawania kluczy
Numer ogłoszenia: 116086 - 2008; data zamieszczenia: 01.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie, ul. Rakowicka 10, 31-511 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4292210, fax 012 4292224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.wsa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż systemu przechowywania, identyfikacji i automatycznego wydawania kluczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu przechowywania, identyfikacji i automatycznego wydawania kluczy w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Krakowie, w szczególności : 5 szaf na klucze wraz z brelokami na klucze - każda szafa zawierająca min. 50 szt. breloków w min. 50 portach + 10 szt. breloków zapasowych, serwer, zainstalowanie i konfiguracja oprogramowania administracyjnego dla zamontowanych i zainstalowanych szaf, zainstalowanie i konfiguracja stanowiska do programowania/edytowania kluczy, przeszkolenie administratora i personelu obsługujących system, wykonywanie w okresie gwarancji wszelkich czynności konserwacyjnych, usuwanie awarii systemu, bezpłatny upgrade oprogramowania, zapewnienie obsługi pogwarancyjnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu Oryginalny kod CPV: 29.85.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Kod CPV wg słownika 2008: 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające Oryginalny kod CPV: 29.85.20.00 - Systemy ochrony Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. : wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w wymaganym okresie wykonał minimum jedną dostawę systemu przechowywania, identyfikacji i automatycznego wydawania kluczy, o całkowitej wartości co najmniej równej kwocie 200 000 zł. brutto. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 5. Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego zał. nr 1 do SIWZ) należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny. 2) Specyfikacja techniczna systemu - wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru zał. nr 3 do SIWZ. 4) Wykaz dostaw, wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ. 5) Dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w pkt. 1.4) zostały należycie wykonane - (np. opinie, referencje, protokoły itp.). 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.wsa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSA w Krakowie, 31-511 Kraków, ul. Rakowicka 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Prezesa WSA w Krakowie (pok. 207), budynek przy ul. Topolowej 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 46/2025 Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarkę drewnianą lub PCV wraz z wymianą parapetów zewnętrznych w lokalach mieszkalnych, w podziale na 8 części.
- 45/2025 Przebudowa budynku przychodni zdrowia przy ul. Szwedzkiej 27 w Krakowie w celu dostosowania do wymogów ppoż.
- Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych przełączników sieciowych wraz z licencjami na system zarządzania siecią
- Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "E-Nauczanie dla średniozaawansowanych"
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 4 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Naprawa poprzez dostawę, montaż i rekonfigurację materiałów eksploatacyjnych UPS z podziałem na 4 części
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- "Rewitalizacja miejskich terenów publicznych, położonych w sąsiedztwie kompleksu Term Uniejów wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną"
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- "Bezpieczeństwo informacji na pierwszym planie: Cyberbezpieczna Gmina Gaworzyce" - dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.