Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-02
Kraków: Prace remontowe w D.S. Nr 1
Numer ogłoszenia: 116097 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego im. B. Czecha w Krakowie, al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 683 15 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w D.S. Nr 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1/remoncie kapitalnym 47pokoi na I, II, III piętrze, 2/wymianie płytek PCV na wykładzinę PCV w korytarzu, zsypie, kuchni na I, II, III piętrze, 3/malowaniu pomieszczeń korytarza, zsypu i kuchni na I, II, III piętrze, 4/malowaniu jednego pokoju studenckiego, 5/częściowym remoncie chodników w otoczeniu budynku. Rodzaje prac remontowych: a/roboty remontowe budowlane wykończeniowe (naprawa ścian, podłóg, wykładzin ceramicznych ściennych i podłogowych, malowanie ścian farbą emulsyjną i olejną,wymiana wykładzin podłogowych rulonowych z PCV itp.), b/roboty remontowe instalacji wod-kan (wymianaosprzętu sanitarnego i podejść wod-kan), c/roboty remontowe instalacji elektrycznych (wymiana przewodów i osprzętu elektrycznego).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 13.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 000.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5) udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane; 6) dołączą wszystkie dokumenty wymienione w części IV SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie dołączonych dokumentów w następujący sposób: a) warunek spełniony = kontynuacja oceny ofert, b) warunek nie spełniony = wykluczenie wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy-Prawo zamówień publicznych należy dołączyć następujące dokumenty: a) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 na załączniku nr 1; b) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 na załączniku nr 1A; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć następujące dokumenty: a/Wykaz, co najmniej trzech robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dotyczących wykonania remontu pomieszczeń o wartości minimum 100 000 zł wg załącznika nr 3, b/Dokumenty potwierdzające (np. referencje, protokoły odbioru), że roboty zostały wykonane należycie, c/Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 4, d/Oświadczenie o podwykonawcach wg załącznika nr 5, (dołączyć w przypadku zlecenia niektórych prac innym podmiotom); e/Kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w specjalności: 1/konstrukcyjno-budowlanej -dla kierownika budowy; 2/instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych,kanalizacyjnych oraz cieplnych - dla kierowników robót; 3/instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych- dla kierowników robót; oraz posiadają aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 lit a, i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 3 lit b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy pkt 4 stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty można złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AWF w Krakowie, al. Jana Pawła II 78 pok. 510.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 510.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DZ.271.14.2025 - Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zadania pn. Adaptacja pomieszczeń pod nowy aparat tomografu w budynku M4, parter
- Dostawa wagi analitycznej dla WIMiC DE-dzp.272-063/25
- dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-068/25
- Publikacja ogłoszeń w prasie codziennej o zasięgu lokalnym w 2025 r.
- wynajem autokarów dla przewozu uczestników wycieczek pracowniczych i emeryckich organizowanych przez Dział Socjalno-Bytowy AGH w 2025 roku - DE-dzp.272-051/25
- Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2025
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kontynuacja termomodernizacji strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Panaszewie z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii.
- Remont pracowni hydromechaniki
- "Termodernizacja obiektów lokalnej aktywności społecznej w Garbnie i Bożenicach"
- Remont elewacji bud nr 3 i 4 wraz z remontem sanitariatów w bud. nr 3 oraz pomieszczenia z przeznaczeniem na serwerownię w bud. nr 4" wpisanych do rej. zabytków pod nr 1859, na terenie A M W w Gdyni
- Modernizacja pomieszczenia hydroforni w budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Słonimskiej 1 w Białymstoku
- CP-24-139/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie okablowania strukturalnego w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie wraz z remontem rozdzielni elektrycznej
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.