Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-12
Przerośl: Remonty dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie gminy Przerośl.
Numer ogłoszenia: 116102 - 2012; data zamieszczenia: 12.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przerośl , Rynek 2, 16-427 Przerośl, woj. podlaskie, tel. 087 5691019, faks 087 5691019.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeros.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie gminy Przerośl..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie gminy Przerośl. W ramach zadania przewiduje się m. in. wykonanie następujących robót: 1. Remont drogi ze wsi Romanówka w kierunku wsi Czostków (gm. Filipów) nr działki ewid. 66,60 w km 0+000-0+800. Na odcinku projektowanego remontu /odtworzenia stanu przed zniszczeniem/ drogi w km 0+000 -0+425 i 0+492 -0+800 zaprojektowano przekrój trasowy, szerokość korony 6,00m w tym jezdnia 5,00m a pobocza po 0,50m. Natomiast w km 0+425-0+492 korona drogi 5,00 m bez poboczy, przez działkę nr 20. Rowy trójkątne głębokości min. 50 cm o pochyleniu skarp 1:1. Nawierzchnię i pobocza na całym odcinku należy wykonać z kruszywa naturalnego tj. jezdnia i pobocza /5,00 i 6,00 m/ a grubość warstw pospółki 20+10 cm po zagęszczeniu. Do nawierzchni należy użyć kruszywo naturalne odpowiadające składem uziarnienia zawartym w specyfikacji technicznej D-05.01.03. Na potwierdzenie składu uziarnienia kruszywa, należy dołączyć atest od przedsiębiorstwa wydobywającego kruszywo. Spadek poprzeczny nawierzchni żwirowej na prostej daszkowy 3 % , poboczy tam gdzie są uwzględnione w przekroju normalnym do 5%, natomiast na łukach 3 - 5 % w zależności od promienia łuku poziomego. Wskaźnik zagęszczenia nawierzchni żwirowej powinien wynosić minimum 0,98 . Zastosowano odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wody do rowów a dalej przepustami pod drogą do cieków naturalnych. Przepusty z rur betonowych zostały zniszczone dlatego też należy wymienić na nowe PEHD Q 50 przysypać piaskiem. 2. Remont drogi od drogi powiatowej nr 1091B w kierunku wsi Nowa Przerośl- nr działki ewid. 1163,1145 w km 0+000-0+870. Na odcinku projektowanego remontu/ odtworzenia stanu przed zniszczeniem/ drogi w km 0+000-0+870 zaprojektowano przekrój trasowy, szerokość korony 5,00 m w tym jezdnia 4,00 m, pobocza po 0,50 m. Rowy trójkątne głębokości min.50 cm o pochyleniu skarp 1 :1. Nawierzchnię i pobocza na całym odcinku z kruszywa naturalnego, tj. jezdnia i pobocza /5,00m/ a grubość warstw pospółki 20+10 cm po zagęszczeniu. Do nawierzchni należy użyć kruszywo naturalne odpowiadające składem uziarnienia zawartym w specyfikacji technicznej D-05.01.03. Na potwierdzenie składu uziarnienia kruszywa należy dołączyć atest od przedsiębiorstwa wydobywającego kruszywo. Spadek poprzeczny nawierzchni żwirowej i poboczy na prostej daszkowy 3%, natomiast na łukach 3-5 % w zależności od promienia łuku poziomego. Wskaźnik zagęszczenia nawierzchni żwirowej powinien wynosić minimum 0,98. zastosowano odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wody do rowów a dalej przepustami pod drogą do cieków naturalnych. Przepusty z rur betonowych zostały zniszczone dlatego tez należy wymienić na nowe PEHD Q 50 przysypać piaskiem. Przepusty pod zjazdami z rur betonowych w części są zniszczone, należy je wymienić. Do remontu użyć rur PEHD Q40. 3. Remont drogi Przerośl-Kolonia Przerośl( od cmentarza przez wieś Kolonia Przerośl)-nr działki ewid. 744/2,1134 w km 0+000-0+750. Na odcinku projektowanego remontu /odtworzenia stanu przed zniszczeniem/ drogi w km 0+000-0+750 zaprojektowano przekrój trasowy, szerokość korony 6,00 m w tym jezdnia 5,00 m, pobocza po 0,50 m. Rowy trójkątne głębokości min. 50 cm o pochyleniu skarp 1:1. Nawierzchnię i pobocza na całym odcinku należy wykonać z kruszywa naturalnego, tj. jezdnia i pobocza / 6,00 m/ a grubość warstw z pospółki 20+10 cm po zagęszczeniu. Do nawierzchni należy użyć kruszywo naturalne odpowiadające składem uziarnienia zawartym w specyfikacji technicznej D-05.01.03. Na potwierdzenie składu uziarnienia kruszywa należy dołączyć atest od przedsiębiorstwa wydobywającego kruszywo. Spadek poprzeczny nawierzchni żwirowej na prostej daszkowy 3%, poboczy tam gdzie są uwzględnione w przekroju normalnym do 5%, natomiast na łukach3-5% w zależności od promienia łuku poziomego. Wskaźnik zagęszczenia nawierzchni żwirowej powinien wynosić minimum 0,98. Zastosowano odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wody do rowów a dalej przepustami pod droga do cieków naturalnych. Przepusty z rur betonowych zostały zniszczone dlatego też należy wymienić na nowe PEHD Q50 przysypać piaskiem. Przepusty pod zjazdami z rur betonowych w części są zniszczone należy je wymienić na rury PEHD Q40. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót dołączone do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ według formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna,że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek jeżeli wykażą, iż wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, roboty z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr 5. Wymagane jest wykazanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzech zamówień o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każde dotyczących budowy, przebudowy bądź remontu dróg o nawierzchni żwirowej. Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ według formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ według formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ według formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ według formuły spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przerosl.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Przerośli, ul.Rynek2, 16-427 Przerośl,pokój nr 10 lub pobrać ze strony internetowej..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Przerośli ul. Rynek 2, 16-427 Przerośl..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dr. gminnej na dz. o nr geod. 1420 w obrębie m. Przytulanka na odc. o dł. 200 m w ramach zagospodarowania poscaleniowego we wsiach Przytulanka, Ciesze, Rusaki, Sikory w gminie Mońki
- "Uzupełnienie korpusu dróg gminnych na terenie Gminy Drohiczyn w 2025 r"
- Przebudowa ulicy Skalskiej w Olkuszu.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1765N, odcinek Dłużec - Piecki - etap II
- Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łęka Mroczeńska (Zapłocie) w Gminie Baranów"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.