eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeroślRemonty dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie gminy Przerośl.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Przerośl: Remonty dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie gminy Przerośl.
Numer ogłoszenia: 161542 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116102 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przerośl, Rynek 2, 16-427 Przerośl, woj. podlaskie, tel. 087 5691019, faks 087 5691019.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie gminy Przerośl..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont dróg gminnych w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych na terenie gminy Przerośl.W ramach zadania przewiduje się m.in. wykonanie następujących robót: 1. Remont drogi ze wsi Romanówka w kierunku wsi Czostków (gm. Filipów) nr działki ewid. 66,60 w km 0+000-0+800. Na odcinku projektowanego remontu /odtworzenia stanu przed zniszczeniem/ drogi w km 0+000 -0+425 i 0+492 -0+800 zaprojektowano przekrój trasowy, szerokość korony 6,00m w tym jezdnia 5,00m a pobocza po 0,50m. Natomiast w km 0+425-0+492 korona drogi 5,00 m bez poboczy, przez działkę nr 20. Rowy trójkątne głębokości min. 50 cm o pochyleniu skarp 1:1. Nawierzchnię i pobocza na całym odcinku należy wykonać z kruszywa naturalnego tj. jezdnia i pobocza /5,00 i 6,00 m/ a grubość warstw pospółki 20+10 cm po zagęszczeniu. Do nawierzchni należy użyć kruszywo naturalne odpowiadające składem uziarnienia zawartym w specyfikacji technicznej D-05.01.03. Na potwierdzenie składu uziarnienia kruszywa, należy dołączyć atest od przedsiębiorstwa wydobywającego kruszywo. Spadek poprzeczny nawierzchni żwirowej na prostej daszkowy 3 % , poboczy tam gdzie są uwzględnione w przekroju normalnym do 5%, natomiast na łukach 3 - 5 % w zależności od promienia łuku poziomego. Wskaźnik zagęszczenia nawierzchni żwirowej powinien wynosić minimum 0,98 . Zastosowano odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wody do rowów a dalej przepustami pod drogą do cieków naturalnych. Przepusty z rur betonowych zostały zniszczone dlatego też należy wymienić na nowe PEHD Q 50 przysypać piaskiem. 2. Remont drogi od drogi powiatowej nr 1091B w kierunku wsi Nowa Przerośl- nr działki ewid. 1163,1145 w km 0+000-0+870. Na odcinku projektowanego remontu/ odtworzenia stanu przed zniszczeniem/ drogi w km 0+000-0+870 zaprojektowano przekrój trasowy, szerokość korony 5,00 m w tym jezdnia 4,00 m, pobocza po 0,50 m. Rowy trójkątne głębokości min.50 cm o pochyleniu skarp 1 :1. Nawierzchnię i pobocza na całym odcinku z kruszywa naturalnego, tj. jezdnia i pobocza /5,00m/ a grubość warstw pospółki 20+10 cm po zagęszczeniu. Do nawierzchni należy użyć kruszywo naturalne odpowiadające składem uziarnienia zawartym w specyfikacji technicznej D-05.01.03. Na potwierdzenie składu uziarnienia kruszywa należy dołączyć atest od przedsiębiorstwa wydobywającego kruszywo. Spadek poprzeczny nawierzchni żwirowej i poboczy na prostej daszkowy 3%, natomiast na łukach 3-5 % w zależności od promienia łuku poziomego. Wskaźnik zagęszczenia nawierzchni żwirowej powinien wynosić minimum 0,98. zastosowano odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wody do rowów a dalej przepustami pod drogą do cieków naturalnych. Przepusty z rur betonowych zostały zniszczone dlatego tez należy wymienić na nowe PEHD Q 50 przysypać piaskiem. Przepusty pod zjazdami z rur betonowych w części są zniszczone, należy je wymienić. Do remontu użyć rur PEHD Q40. 3. Remont drogi Przerośl-Kolonia Przerośl( od cmentarza przez wieś Kolonia Przerośl)-nr działki ewid. 744/2,1134 w km 0+000-0+750. Na odcinku projektowanego remontu /odtworzenia stanu przed zniszczeniem/ drogi w km 0+000-0+750 zaprojektowano przekrój trasowy, szerokość korony 6,00 m w tym jezdnia 5,00 m, pobocza po 0,50 m. Rowy trójkątne głębokości min. 50 cm o pochyleniu skarp 1:1. Nawierzchnię i pobocza na całym odcinku należy wykonać z kruszywa naturalnego, tj. jezdnia i pobocza / 6,00 m/ a grubość warstw z pospółki 20+10 cm po zagęszczeniu. Do nawierzchni należy użyć kruszywo naturalne odpowiadające składem uziarnienia zawartym w specyfikacji technicznej D-05.01.03. Na potwierdzenie składu uziarnienia kruszywa należy dołączyć atest od przedsiębiorstwa wydobywającego kruszywo. Spadek poprzeczny nawierzchni żwirowej na prostej daszkowy 3%, poboczy tam gdzie są uwzględnione w przekroju normalnym do 5%, natomiast na łukach3-5% w zależności od promienia łuku poziomego. Wskaźnik zagęszczenia nawierzchni żwirowej powinien wynosić minimum 0,98. Zastosowano odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem wody do rowów a dalej przepustami pod droga do cieków naturalnych. Przepusty z rur betonowych zostały zniszczone dlatego też należy wymienić na nowe PEHD Q50 przysypać piaskiem. Przepusty pod zjazdami z rur betonowych w części są zniszczone należy je wymienić na rury PEHD Q40. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna i przedmiar robót dołączone do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MASTER Usługi Transportowe, Roboty Ziemne Mirosław Stankiewicz, Andrzejewo 11, 16-411 Szypliszki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172355,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 215026,24

  • Oferta z najniższą ceną: 215026,24 / Oferta z najwyższą ceną: 480700,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.