eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWA BUDYNKU UCZNIOWSKIEGO KLUBU SPORTOWEGO ALBATROS

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-18

Wolin: ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWA BUDYNKU UCZNIOWSKIEGO KLUBU SPORTOWEGO ALBATROS
Numer ogłoszenia: 116193 - 2013; data zamieszczenia: 18.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160108 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWA BUDYNKU UCZNIOWSKIEGO KLUBU SPORTOWEGO ALBATROS.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rozbiórka -roboty demontażowe - wyburzenia i rozbiórki 2. Roboty stanu surowego budynku: roboty ziemne - wykopy pod fundamenty; roboty betonowe i żelbetonowe - fundamenty palowe, płyta stropowa, słupy, podciągi; roboty murowe - mury zewnętrzne i wewnętrzne, ściany działowe; roboty ciesielskie - konstrukcja dachu; roboty pokrywcze - montaż pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej; roboty izolacyjne - izolacje poziome i pionowe; roboty pokrywcze - obróbki blacharskie z blachy cynkowej. 3. Wykończenie budynku: podkłady i posadzki - podkłady betonowe, posadzki ceramiczne i z wykładzin; tynki i okładziny ścienne - tynki cementowo -wapienne, okładziny ceramiczne w pomieszczeniach sanitarnych; roboty malarskie - gruntowanie i malowanie tynków wewnętrznych; stolarka okienna i drzwiowa - montaż ościeżnic i skrzydeł drewnianych oraz przeszklenia w ściankach aluminiowych; roboty kowalsko-ślusarskie - montaż wycieraczek i balustrad schodowych; elementy zewnętrzne - elewacja z cegły elewacyjnej. 4. Hydraulika, roboty sanitarne i elektryczne: instalowanie kotłów; instalowanie wentylacji; instalacje kanalizacyjne z rur z tworzywa sztucznego; instalacje wodne; roboty instalacyjne gazu; instalowanie centralnego ogrzewania; instalacja cieplna, wentylacyjna i konwekcjonowania powietrza; tablice rozdzielacze i WLZ; instalacja oświetleniowa i gniazd wtyczkowych i telefoniczna; oprawy oświetleniowe; instalacja logiczna; monitoring; instalacja siłowa; instalacja odgromowa; instalacja połączeń wyrównawczych -ochrona od porażeń; instalacja przeciw pożarowa; pomiary elektryczne; demontaż instalacji elektrycznej. 5. Urządzenie terenu: budowa dojazdu i slipu jachtowego; budowa zjazdów i parkingów; budowa chodników; budowa nawierzchni betonowej i trawnika; budowa tarasu; budowa wiaty śmietnikowej i ławek; budowa pomostu. 6. Oświetlenie terenu. 7. Oznakowanie i zabezpieczenie terenu bezpośrednio graniczącego z prowadzonymi robotami budowlanymi. 8. Dokumentacja budowlana powykonawcza. 9. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza. 10. Uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Szczecinie robót ziemnych wraz z kosztami nadzoru archeologicznego i zabezpieczenia znalezisk. 11. Czasowa zmiana organizacji ruchu w obszarze realizacji inwestycji. 12. Uzgodnienie z Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wolinie terminu przełączenia nowo wybudowanego odcinka sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. 13. Uzgodnienie z ENEA. 14. Koszty utylizacji płyt azbestowo cementowych pochodzących z rozbiórki połaci dachowej przez podmiot do tego uprawniony. 15. Zabezpieczenie dwóch kontenerów dla potrzeb zmagazynowania mienia będącego w modernizowanym budynku na czas realizacji inwestycji. 16. Przeniesienie mienia będącego w modernizowanym budynku pod nadzorem przedstawiciela od strony Zamawiającego. 17. W zakresie Wykonawcy będzie zabezpieczenie możliwości podłączenia urządzeń do energii elektrycznej i sieci wodociągowej oraz koszty zużycia energii elektrycznej i wody. 18. Szczegółowe zestawienie robót objętych przedmiotem zamówienia określa Projekt budowlany- Załącznik Nr 9 do SIWZ, Przedmiar robót -Załącznik Nr 10 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót -Załącznik Nr 11..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.62.80.00 - 45.62.80.00 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.16.03 - 45.42.16.03 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.25.13.00 - 45.25.13.00 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie współfinansowane z Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013 w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa objętego osią priorytetową 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa. Umowa o przyznanie pomocy Nr 00028-6173-SW1600181/12/13 z dnia 23.01.2013 r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PBO-GRINBUD Sp. z o.o., ul. Bohaterów Warszawy 6a/1, 72-200 Nowogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2709438,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2388944,19

  • Oferta z najniższą ceną: 2388944,19 / Oferta z najwyższą ceną: 3075536,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.