eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójDostawa materiałów do zespoleń kostnych oraz protezy cementowej stawu biodrowego z panewką bipolarną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-02

Jastrzębie-Zdrój: Dostawa materiałów do zespoleń kostnych oraz protezy cementowej stawu biodrowego z panewką bipolarną
Numer ogłoszenia: 116264 - 2008; data zamieszczenia: 02.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4784561.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do zespoleń kostnych oraz protezy cementowej stawu biodrowego z panewką bipolarną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie realizowane dostawy materiałów do zespoleń kostnych oraz protez cementowych stawu biodrowego z panewką bipolarną dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Jastrzębiu Zdroju. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów: Pakiet 1 - Gwoździe śródszpikowe; Pakiet 2 - Dynamiczny stabilizator biodra; Pakiet 3 - Dynamiczny stabilizator do złamań kości udowej; Pakiet 4 - Wkręty; Pakiet 5 - Płytki; Pakiet 6 - Materiały do zespoleń kostnych; Pakiet 7 - Wkrętaki i gwintowniki; Pakiet 8 - Protezy cementowe stawu biodrowego z panewką bipolarną. Dostawy będą się odbywać transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy, a w przypadku pakietów nr 1-3, 5 i 8: na zasadzie stworzenia na Bloku Operacyjnym Zamawiającego depozytu materiałów (obejmującego po 1 sztuce / komplecie z każdej pozycji wymienionej w formularzu asortymentowo cenowym i każdego rozmiaru), uzupełnianego sukcesywnie po wykorzystaniu przez Zamawiającego poszczególnych elementów depozytu, w terminie 24 godzin od chwili powiadomienia (przesłania faksem stosownego zamówienia stanowiącego informację, co należy uzupełnić). Zamówienie obejmuje także, w przypadku Pakietów nr: 1-3 i 8, obowiązek Wykonawcy do: a) zapewnienia nieodpłatnie (w formie użyczenia lub innej) pełnego instrumentarium niezbędnego do zakładania asortymentu objętego zamówieniem i jego serwis, tj. wymiana uszkodzonych elementów, naprawy, ostrzenie, itp. - dostawa instrumentarium do szpitala w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy; b) uzupełnienie zużytych elementów instrumentarium w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca jest obowiązany przedstawić w ofercie: a) szczegółowy opis poszczególnych pozycji asortymentowych (ulotki informacyjne, broszury, foldery, katalogi, itp.); b) oświadczenie o posiadaniu aktualnych pozwoleń na dopuszczenie do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla wszystkich zaoferowanych produktów oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia na żądanie Zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem postępowania - w ramach udzielanych na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień); c) oświadczenie, że oferowany materiał medyczny może być użyty tylko jeden raz (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku); d) oświadczenie, iż w przypadku zniszczenia opakowania sterylnego materiał medyczny nie może być poddany ponownej sterylizacji (w przypadku wyrobów jednorazowego użytku); e) instrukcje (w przypadku wyrobów wielokrotnego użytku): obsługi, czyszczenia, dezynfekcji, konserwacji, pakowania, sterylizacji z podaniem jednocześnie parametrów krytycznych procesu oraz wszelkie ograniczenia w odniesieniu do ilości kolejnych użyć (na podstawie Dz.U. Nr 93 Ustawa 896 z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych i Rozporządzenia 2514 z 30 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia), - wskazane dokumenty i oświdczenia należy dołączyć do oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonych pakietów na poszczególne pozycje asortymentowe. Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej specyfikacji pakietów w trakcie procedury przetargowej, ani wydzielania z pakietów poszczególnych pozycji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych lub równoważnych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.18.33.00 - Urządzenia do osteosyntezy Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.33.00 - Urządzenia do osteosyntezy Oryginalny kod CPV: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie obowiązuje..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy PZP, spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujący warunek: 1) Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; b) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, Dział Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Marketingu - XI piętro, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 w Jastrzębiu Zdroju 44-330 Jastrzębie Zdrój, Al. Jana Pawła II 7; Działa Zamówień Publicznych Zaopatrzenia i Marketingu - XI piętro, pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Gwoździe śródszpikowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gwoździe śródszpikowe (8 pozycji).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dynamiczny stabilizator biodra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dynamiczny stabilizator biodra (1 pozycja).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dynamiczny stabilizator do złamań kości udowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dynamiczne stabilizatory do złamań kości udowej (1 pozycja).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wkręty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkręty (13 pozycji).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.33.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Płytki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki (11 pozycji).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.33.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały do zespoleń kostnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do zespoleń kostnych (9 pozycji).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wkrętaki i gwintowniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkrętaki i gwintowniki (9 pozycji).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Proteza cementowa stawu biodrowego z panewką bipolarną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy cementowe stawu biodrowego z panewką bipolarna (1 pozycja).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.