Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Zespołu Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 5 IM. JANA PAWŁA II
1.3.) Oddział zamawiającego: ZS5
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273605680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staszica 10
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zs5.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs5.jastrzebie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Zespołu Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu-Zdroju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b9556dc-a982-4c04-b2cd-158c9f390f6a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b9556dc-a982-4c04-b2cd-158c9f390f6a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b9556dc-a982-4c04-b2cd-158c9f390f6a
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne, które muszą spełniać urządzenia informatyczne w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia opisane zostały w §12 Regulaminu korzystania z Platformy e-Zamówienia zamieszczonym pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Pełną obsługę techniczną Platformy e-Zamówienia świadczy Urząd Zamówień Publicznych. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/soz/latest-faq lub z infolinią pod nr 32/77-88-999.
Pozostałe informacje o sposobie komunikacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Zespół Szkół nr 5 im. Jana Pawła II
ul. Staszica 10
44-330 Jastrzębie-Zdrój
tel. 32 4732552
e:mail poczta@zs5.jastrzebie.pl
b) korespondencyjny kontakt do inspektora danych osobowych w Zespole Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu-Zdroju możliwy jest pod adresem wskazanym w p.1 informacji.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Zespołu Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu-Zdroju;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
• na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS5.260.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa żywienia uczniów Zespołu Szkół nr 5 w Jastrzębiu-Zdroju, polegająca na dostarczaniu i dystrybucji zestawów obiadowych około 130 uprawnionym uczniom Zamawiającego (usługa cateringowa).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) przygotowywanie posiłków,
b) dostarczanie posiłków,
c) porcjowanie i dystrybucję posiłków,
d) mycie i wyparzanie naczyń, sztućców i garnków,
e) sprzątanie jadalni i pomieszczenia kuchennego,
f) odbiór i utylizacja resztek pokonsumpcyjnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-19
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane poniżej.2. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że:
2.1. w zakresie wiedzy i doświadczenia: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej dwie umowy z których każda: trwała nie krócej niż 6 miesięcy i polegała na przygotowaniu i wydawaniu gorącego posiłku dla uczniów szkół sportowych.
2.2. w zakresie potencjału technicznego:
a) dysponuje środkiem transportu przystosowanym i dopuszczonym przez właściwego państwowego inspektora sanitarnego do przewozu żywności (posiłków),
b) zakład, w którym będą przygotowywane posiłki został wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz posiada zatwierdzenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
2.3. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy tej waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 2 ppkt 2.1, 2.2 lit. a) i 2.3 będą oceniane łącznie dla wszystkich Wykonawców, natomiast warunek określony w ppkt 2.2 lit. b) musi spełnić każdy w Wykonawców, który będzie realizował część przedmiotu zamówienia w zakresie przygotowywania posiłków.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej, na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) Wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia;
c) decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego o dokonaniu wpisu zakładu do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
d) decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu podlegającego urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
e) dokumenty (w tym dowody opłacenia wymaganych składek) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym wspólników spółki cywilnej) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, tj. oświadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.2.Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy niekorzystnych dla zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Klauzula waloryzacyjna
1. Wynagrodzenie należne wykonawcy określone w § 2 Umowy zostanie zmienione aneksem
w przypadku zmiany ceny produktów spożywczych lub kosztów związanych z realizacją zamówienia lub wzrostu stawki podatku:
a. poprzez podwyższenie wynagrodzenia o wskaźnik GUS – dla cen konsumpcyjnych w zakresie artykułów spożywczych i dla branży gastronomicznej po 6-ciu miesiącach od dnia podpisania Umowy;
b. poprzez podwyższenie wynagrodzenia o procent, o jaki wzrosły ceny produktów spożywczych lub kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
2. Zmiana następuje na podstawie aneksu, którego, którego brzmienie przedstawi Zamawiający wraz z udokumentowaniem wzrostu cen produktów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia.
3. Zamawiający może odmówić Wykonawcy podpisania aneksu wyłącznie w sytuacji niewykazania przez niego wzrostu cen lub kosztów realizacji zamówienia.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia może nastąpić wstecz od miesiąca, w którym nastąpił wzrost kosztów realizacji zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-20 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b9556dc-a982-4c04-b2cd-158c9f390f6a
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-20 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-18
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków uczniom Szkoły Podstawowej nr 20 im. Henryka Jordana w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 9 w Jastrzębiu-Zdroju
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Zespołu Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu-Zdroju
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa przygotowania i wydawania gorących posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Jastrzębiu-Zdroju w roku 2025
- Usługa ochrony mienia wraz z przyległym terenem obiektu Łaźnia Moszczenica w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa: przygotowanie, dostawa i wydanie gotowych posiłków dla Gminnego Przedszkola w Jaroszowej Woli.
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Zespołu Szkół nr 5 im. Jana Pawła II w Jastrzębiu-Zdroju
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla Szkoły Podstawowej w Szynczycach w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby uczniów Szkoły Podstawowej nr 14 w Jastrzębiu-Zdroju
- "Świadczenie usług cateringowych dla SP nr 4 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Zakopanem w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 26.06.2025 r. z możliwością skorzystania z prawa opcji"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.