eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Modernizacja istniejących pomieszczeń NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-11

Puszczykowo: Modernizacja istniejących pomieszczeń NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
Numer ogłoszenia: 116368 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie", ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, tel. 0-61 8636160, 8636372, fax 0-61 8133391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja istniejących pomieszczeń NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejących pomieszczeń NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego. Zakres robót obejmuje: 1) modernizacja istniejących pomieszczeń szpitala dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego; 2) dobudowa podjazdu i zamknietej wiaty dla specjalistycznych środków transportu medycznego wraz z rampa dla pieszych przy budynku istniejącym

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 126000,00 zł. Szczegółowe wymagania odnośnie zawarte są w pkt XIII siwz..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) zaakceptują projekt umowy; 6) przedłożą dokumenty wskazane w siwz 7) udzielą minimum 5 letniej gwarancji na wykonane prace; 8) złożą wadium. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt XII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawca musi dostarczyć nastepujace dokumenty i ośwadczenia: 1. Wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik do siwz; 2. Uproszczony kosztorys ofertowy; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik do siwz; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do zaciągnięcia zobowiązania do kwoty stanowiącej równowartość 25 % wartości oferty brutto zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięce przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w złotych polskich; 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą nadzorować realizację zadania w poszczególnych branżach, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej siwz. Oferent obowiązany jest przedłożyć aktualne dokumenty uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie (zaświadczenie o nadaniu uprawnień zawodowych, aktualne zaświadczenie z izby inżynierów) przez osoby, które będą kierować robotami. Wymagane branże: budowlana, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej. 10. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, robót budowlanych - według wzoru stanowiącego załącznik do siwz - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. Oferent musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał minimum 1 zlecenie obejmujące realizację: 1) szpitala wraz z blokiem operacyjnym lub; 2) szpitala wraz z oddziałem intensywnej opieki medycznej lub; 3) szpitalnego oddziału ratunkowego lub; 4) szpitalnego bloku operacyjnego; w zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem; 12. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie może być niższa niż kwota złożonej oferty; 13. Oświadczenie oferenta, że przed przystąpieniem do prac budowlanych sporządzi zgodnie z art. 21 ustawy Prawo budowlane, Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 14. Oświadczenie oferenta, że prace budowlane będą prowadzone w sposób nie utrudniający funkcjonowania szpitala. 15. Oświadczenie o warunkach gwarancji. Wymagany okres gwarancji nie mniej niż 5 lat. 16. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik do siwz. 17. Harmonogram rzeczowo - finansowy z tygodniowym podziałem prac. 18. Kserokopię dokumentu wadialnego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, tel. (061) 89 84 093; tel/fax (061) 8 133 391..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala NZOZ Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o., ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.