Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-07
Bielsko-Biała: usługi geodezyjne dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej(MGR.271.11.2014.DG)
Numer ogłoszenia: 116408 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4971497, faks 33 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi geodezyjne dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej(MGR.271.11.2014.DG).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych polegających na podziale i scaleniu nieruchomości stanowiących własność Gminy Bielsko-Biała, celem wydzielenia gruntu zapewniającego prawidłowe funkcjonowanie budynków zlokalizowanych na działkach gminnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8, 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe geodezyjne (o których mowa w art. 43 p. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne), posiadającą co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5.1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art.26, ust,2b ustawy). 5.2) Oryginał Oferty sporządzonej na formularzu Oferta stanowiącym zał. nr 1.1-1.2 do SIWZ. 5.3) Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja). Z powyższego dokumentu powinien wynikać zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 5, (II piętro, pokój 202)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Mienia Gminnego i Rolnictwa, Plac Ratuszowy 5, (II piętro, pokój 202)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac geodezyjnych polegających na: - podziale nieruchomości gminnej będącej w trwałym zarządzie Zespołu Szkół Medycznych i Ogólnokształcących im. H. Chrzanowskiej, oznaczonej jako dz. 664/19, obj. KW BB1B/00061730/8 na dwie działki w celu wydzielenia gruntu przynależnego do budynku przy ul. M. Konopnieckiej 10 (podział po istniejącym ogrodzeniu), - podziale nieruchomości gminnej oznaczonej jako dz.971/2 obj. KW BB1B/00108453/4 na dwie działki w celu wydzielenia gruntu przynależnego do budynku przy ul. M. Konopnickiej 10 (podział po istniejącym ogrodzeniu), - scalenie działek oznaczonych jako dz.1228 obj. KW BB1B/00061730/8, dz.971/2 i nowowydzielonej działki w jedną działkę dla prawidłowego funkcjonowania budynku przy ul. M. Konopnickiej 8 wraz z określeniem powierzchni nowopowstałej działki, - scalenie działek oznaczonych jako dz.1143 obj. KW BB1B/00061730/8, dz.664/3 obj. KW BB1B/00061730/8 i nowowydzielonej działki w jedną działkę dla prawidłowego funkcjonowania budynku przy ul. M. Konopnickiej 10 wraz z określeniem powierzchni nowopowstałej działki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8, 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podział nieruchomości stanowiącej własność Gminy Bielsko-Biała w 645/1000 częściach i osób fizycznych w 355/1000 częściach, oznaczonej jako dz. 193/20 obj. KW BB1B/00128504/3 obręb Mikuszowice Śląskie, w celu wydzielenia terenu dla prawidłowego funkcjonowania budynku zlokalizowanego na dz. 1083 przy ul. Olszówka 2 (stanowiącej własność osób fizycznych) obj. KW BB1B/00058890/3 (zgodnie z ustaleniami pomiędzy współwłaścicielami).Konieczne będzie również ustalenie wzajemnych służebności dojścia i dojazdu do budynków Olszówka 2, 4 i 6. Po wstępnej analizie Zamawiający przewiduje powstanie w wyniku podziału 2 nowych działek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.00.00-8, 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 71.35.50.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wykonanie okresowych przeglądów podstawowych (rocznych) dróg na terenie miasta Bielska-Białej
- Świadczenie usług kompleksowej konserwacji oraz napraw urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Bielsku-Białej i podległych Inspektoratach w Cieszynie i Żywcu
- Remont konserwatorski budynku przy ul. Władysława Orkana 2 i ul. Wzgórze 15 w Bielsku-Białej
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz laptopów
- "Przebudowa i modern. budynku Przedszkola nr 25 przy ul. Widok 28 w BB w celu dost. do przepisów ppoż w ramach zadania "Wykonanie zabezp. ppoż zleconych decyzjami PSP w obiektach przedszkolnych".
- Remont posadzki w Hali Stacji Kontroli Pojazdów Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Bielsku-Białej Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- BUDOWA DROGI DLA ROWERÓW Z DOPUSZCZENIEM RUCHU PIESZYCH NA ODCINKU OD M. DRZEWCE DO GRANICY GMINY
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie obrębu miasto Zagórów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Poprawa infrastruktury kulturalnej na terenie gminy Trzeszczany
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę/rozbudowę drogi gminnej nr 104814B - ul. Północna w Knyszynie wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID)
więcej: Kupno i sprzedaż nieruchomości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.