Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-21
Kraków: Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 11645 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie , ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie. 2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje: a) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji, b) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, c) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, d) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilości usług określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiegały one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. 5. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie: a) bielizny pościelowej; b) odzieży, dresów, pidżam, itp.; c) firan, zasłon, obrusów, serwet; d) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek; e) kocy; f) poduszek, materacy, podgłówków; g) flag. 7. Wykonawca zobowiązuje się do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane będą usługi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiadały barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, aby pralnia w której będzie wykonywana usługa, posiadała komorę do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, kołder itp. 8. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych będących w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia pranego asortymentu. 9. Pranie asortymentu przez Wykonawcę prowadzone będzie z uwzględnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna być dostosowana do pranego asortymentu. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstaną podczas procesu świadczenia usług, chyba że uszkodzenia te są następstwem okoliczności, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nastąpić poprzez wydanie Zamawiającemu takiej samej ilości nowego asortymentu w termie 7 dni od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powstałej szkody, powołana zostanie komisja złożona z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wiążące decyzje. 11. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 12. W razie awarii urządzeń pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić systematyczne wykonywanie usługi na koszt własny w pralni spełniającej wymagania postawione przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na powtórzeniu usług będących przedmiotem zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Za spełniającego opisane powyżej warunki zostanie uznany Wykonawca, który 1) dysponuje pomieszczeniami pralni, które posiadają barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Ponadto pralnia w której będzie wykonywana usługa, posiada komorę do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, kołder itp. 2) stosuje środki piorące i dezynfekcyjne będące w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantujące właściwą jakość prania i nie powodujące przyspieszonego zużycia pranego asortymentu. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie, że pomieszczenia pralni w których wykonywane będą usługi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiadają barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Ponadto pralnia, w której będą wykonywane usługi, posiada komorę do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, kołder, itp. Oświadczenie to zawarte jest w druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku formularz ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków, 2. oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych będących w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZP, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia pranego asortymentu. Oświadczenie to zawarte jest w druku formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Podpisanie druku formularz ofertowy przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy będzie rozumiane jako potwierdzenie spełniania warunków
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana stawki podatku VAT podczas obowiązywania niniejszej umowy stanowi podstawę do sporządzenia stosownego aneksu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość, oprócz przypadku określonego w pkt 1, dokonania zmiany w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 3. Ewentualne zmiany o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone po odpowiednich ustaleniach wykonawcy z Zamawiającym i ich akceptacji przez obie strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://malopolska.policja.gov.pl/zamowienia-publiczne/ogloszone
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B
ul. Mogilska 109
31-571 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie Sekcja ds. Zamówień Publicznych - pokój 101B ul. Mogilska 109 31-571 Kraków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Oświetlenie ulicy Nazaretańskiej w Krakowie
- Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Dostawa licencji oprogramowania Adobe Creative Cloud All Apps (Level 4) lub oprogramowania graficznego równoważnego.
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla WIMiR, lab.04(B-2) DE-dzp.272-072/25
- "Dostawa licencji/usług w ramach programów: Microsoft Enrollment for Education Solutions (EES)"
- Wykonywanie usług ślusarskich na terenie nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich oraz różnych akcesoriów materiałowych.
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- Wykonanie usług pralniczych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu.
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Maz.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.