To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-02-25
Kraków: Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie
Numer ogłoszenia: 29555 - 2013; data zamieszczenia: 25.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11645 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, faks 012 6154887; 6154219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie. 2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje: a) odbiór brudnej bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji, b) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie bielizny fasonowej, c) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie czystej bielizny do siedziby danej jednostki Policji, d) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie. 3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz cenowy). 4. Świadczenie kompleksowych usług w zakresie przedmiotowego zamówienia będzie odbywać się zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji, dlatego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zamówienia w stosunku do orientacyjnych ilości usług określonych w załączniku nr 2 do SIWZ w przypadkach, gdyby odbiegały one od faktycznych potrzeb Policji w tym zakresie. 5. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie: a) bielizny pościelowej; b) odzieży, dresów, pidżam, itp.; c) firan, zasłon, obrusów, serwet; d) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek; e) kocy; f) poduszek, materacy, podgłówków; g) flag. 7. Wykonawca zobowiązuje się do tego, aby pomieszczenia pralni, w których wykonywane będą usługi pralnicze w zakresie prania, maglowania i prasowania asortymentu posiadały barierę higieniczną między stroną brudną i czystą poprzez fizyczny i funkcjonalny podział na strefę brudną i czystą. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się, aby pralnia w której będzie wykonywana usługa, posiadała komorę do dezynfekcji kocy, poduszek, materacy, kołder itp. 8. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych będących w wykazie Produktów Biobójczych, zgodnie z zaleceniami VIII Instrukcji PZH, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia pranego asortymentu. 9. Pranie asortymentu przez Wykonawcę prowadzone będzie z uwzględnieniem obróbki chemiczno-termicznej, tj. minimalna temperatura procesu prania powinna być dostosowana do pranego asortymentu. 10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia mechaniczne asortymentu, jakie powstaną podczas procesu świadczenia usług, chyba że uszkodzenia te są następstwem okoliczności, za które Wykonawca odpowiedzialności nie ponosi. Naprawienie szkody powinno nastąpić poprzez wydanie Zamawiającemu takiej samej ilości nowego asortymentu w termie 7 dni od dnia zaistnienia szkody. W przypadku spornej oceny powstałej szkody, powołana zostanie komisja złożona z przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, która podejmie ostatecznie wiążące decyzje. 11. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonanie usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontrolnych tj. P.P.I.S., PIP, BHP itp. 12. W razie awarii urządzeń pralni Wykonawcy, Wykonawca ma obowiązek zapewnić systematyczne wykonywanie usługi na koszt własny w pralni spełniającej wymagania postawione przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pralnicza Spółdzielnia Pracy, ul. Lwowska 3, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93324,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10885,50
Oferta z najniższą ceną: 14234,54 / Oferta z najwyższą ceną: 14234,54
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej "Słoneczne Wzgórze" od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO DLA ŻW (2025)
- Usługi pralnicze dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (I-VI 2025 r.) - II postępowanie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.