To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-18
Kozienice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie kolektora sanitarnego B do oczyszczalni ścieków w Kozienicach
Numer ogłoszenia: 116622 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82530 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 15, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6142403, 6146084, faks 48 6142403.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie kolektora sanitarnego B do oczyszczalni ścieków w Kozienicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie kolektora sanitarnego B do oczyszczalni ścieków w Kozienicach,. 2. Zakres praw i obowiązków inspektora nadzoru określony jest w art. 25 i 26 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (j.t Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac wynikających z umowy z wybranym wykonawcą ro-bót; b) współpraca z kierownikiem budowy, geodetą i autorem projektu; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót, kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z pra-wem i z zawartą umową z Wykonawcą, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szcze-gólności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; d) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót; e) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; f) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisami do Dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń; g) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kon-tynuacja wywoływałaby zagrożenia bądź powodowałaby niedopuszczalną niezgodność z projek-tem lub pozwoleniem na budowę; h) kontrola jakości i terminowości wykonania i finansowego zaangażowania robót; i) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; j) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do niego pytań i zastrzeżeń do projektu; k) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną po-prawność realizowanej inwestycji; l) bieżące reprezentowanie Zamawiającego w tym na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową i dokumentacją projektową; m) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej w tym m.in. kosztorysów po-wykonawczych i powykonawczej dokumentacji geodezyjnej; n) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej; o) skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytko-wanie. p) sprawdzanie finansowego zaangażowania robót wraz z kosztorysami powykonawczymi. 3. Szczegółowy zakres i opis inwestycji robót budowlanych określony jest w dokumentacji projek-towej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "SAN-WOD" Adam Zięba
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH "SAN-WOD" Adam Zięba
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych SAN-WOD inż. Adam Zięba, ul. Andersa 7/92, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46795,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10900,00
Oferta z najniższą ceną: 10900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Dostawa paliw dla SP ZZOZ w Kozienicach (II)
- SERWIS TOMOGRAFU KOMPUTEROWEGO FCT SPEEDIA HD WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DLA SP ZZOZ W KOZIENICACH (II)
- Część I - sukcesywna dostawa betonowych piwnic grobowych dwuosobowych - 100 kpl. Część II - sukcesywna dostawa prefabrykowanych betonowych grobów na urny - 50 kpl.
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Budowa Centrum Integracji i Innowacji w Kadłubie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2305W od drogi autobusowej DA1 do węzła Mława Północ w m. Kuklin"
- Rewitalizacja obszaru zabytkowego w Bogutach-Piankach poprzez przeprowadzenie na nim prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych.
- Nadzór Techniczny Inwestora przy realizacji przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o. 4 zadań inwestycyjnych w ramach projektu Via botanica
- Pełnienie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: Rozwój infrastruktury sportowej na potrzeby Szkoły Mistrzostwa Sportowego w Ustrzykach Dolnych
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.