eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadłówNadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach



Ogłoszenie z dnia 2024-10-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 3

1.5.2.) Miejscowość: Radłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 343599005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@radlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radlow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym pod nazwą: Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0fd9973-bbca-46f0-bf8e-f34b827ea016

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007570/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nadzór inwestorski nad inwestycją "Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0fd9973-bbca-46f0-bf8e-f34b827ea016

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w ust. 3 rozdziału XII SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj:
1.1. poprzez platformę e-zamówienia pod adresem: https://e-zamowienia.gov.pl (zwaną dalej w skrócie Platformą), w celu złożenia, zmiany, wycofania oferty za pośrednictwem stosownego Formularza;
1.2. w zakresie innym niż wskazany w pkt 1.1.komunikacja w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną poprzez Platformę za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem formularzy odbywa się przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.

Szczegóły opisane w Rozdziale XIII SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy – dostępnymi pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje/
2. Kontakt w zakresie działania Platformy Wykonawca jest możliwy pod nr tel. +48 22 458 77 99 od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00. W przypadku problemów technicznych lub awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy można też wykorzystać formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów określają Regulamin korzystania z Platformy e-zamowienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Sposób złożenia oferty za pośrednictwem Platformy oraz potwierdzenia złożenia oferty zostały opisane w Instrukcjach interaktywnych udostępnionych użytkownikom Platformy.
5. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 307).
6. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
7. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.
8. W przypadku, gdy podmiotowe środki dowodowe, inne dokumenty
lub dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, zwane dalej „dokumentami potwierdzającymi umocowanie do reprezentowania”, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, zwane dalej „upoważnionymi podmiotami”, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument jako oryginalny.
9. Podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy), oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, niewystawione przez upoważnione podmioty, jak również pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegóły opisane w SWZ Rozdział XIV

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018r., Zamawiający informuje, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Radłów, adres administratora - Urząd Gminy Radłów, ul. Oleska 3, 46-336 Radłów.
1.2. W jednostce przetwarzającej dane wyznaczona jest osoba nadzorująca przestrzeganie zasad ochrony danych; kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem poczty elektronicznej (adres e-mail): iod@radlow.pl.
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, d, e ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu:
1.3.1. wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Gminy Radłów na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
1.3.2. realizacji zawartych przez Gminę Urząd Radłów umów z kontrahentami;
1.4. w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na
podstawie udzielonej wcześniej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
1.5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
1.5.1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
1.5.2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów zawartych z Gminą Radłów lub z Urzędem Gminy Radłów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Wójt Gminy Radłów,
1.5.3. podmioty działające w związku z realizacją własnych zadań jako Administrator Danych Osobowych, takie jak: operator pocztowy, bank, dostawca oprogramowania dziedzinowego.
1.6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych w pkt 1.3, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
1.7. Ma Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
1.7.1. dostępu do swoich danych oraz otrzymywania ich kopii,
1.7.2.sprostowania (poprawiania) swoich danych,
1.7.3. usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach, gdy:
1.7.3.1. dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
1.7.3.2. dane osobowe przetwarzane są niezgodne z prawem,
1.7.3.3. dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązywania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
1.7.3.4. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych;
1.8. Ma Pani/Pan także prawo do:
1.8.1. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora – w takiej sytuacji Administrator zaprzestanie przetwarzać Pani/Pana dane w tym zakresie, chyba że będzie w stanie wykazać, że są one niezbędne do realizacji zadania narzuconego przez powszechnie obowiązujące prawo,
1.8.2. przenoszenia danych,
1.8.3. wniesienia skargi do organu nadzorczego,
1.9. w celu skorzystania z praw określonych powyżej pkt 1.7. i 1.8. należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.
1.10.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, ilekroć w świetle posiadanej wiedzy o zakresie lub sposobie przetwarzania danych osobowych uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych lub Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
1.11. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Szczegóły opisane w SWZ Rozdział XXX

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZPŚ.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą:
„Przebudowa i rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków w Sternalicach”, zwanego dalej inwestycją.

2. Inwestycja realizowana będzie w miejscowości Sternalice, gmina Radłów, powiat oleski, województwo opolskie.
3. Zamawiający posiada następujące ostateczne decyzje dotyczące inwestycji stanowiącej przedmiot zamówienia:
3.1. decyzję nr PO.ZUZ.5.4210.581.2021.JW Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Sieradzu z dnia 04 listopada 2021 r. w sprawie udzielenia Gminie Radłów pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną polegającą na wprowadzaniu oczyszczonych ścieków komunalnych o charakterze bytowym do urządzenia wodnego – rowu melioracyjnego,
3.2. decyzję nr IZPS.6220.4.2022 Wójta Gminy Radłów z dnia 09 listopada 2022 r. o środowiskowych uwarunkowaniach,
3.3. decyzję nr GKPN.6733.1.2023 Wójta Gminy Radłów z dnia 21 lutego 2023 r. o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
3.4. decyzję nr 164-IV/2023 (zn. spr. AB.6740.115.2023) Starosty Oleskiego z dnia 02 czerwca 2023 r. w sprawie zatwierdzenia projektu zagospodarowania działki i projektu architektoniczno-budowlanego oraz udzielenia pozwolenia na budowę dla Gminy Radłów obejmujące przebudowę z rozbudową gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Sternalice, gm. Radłów na działce o nr ewid. 1257.

4. Na inwestycję zostały opracowane następujące dokumentacje projektowe sporządzone przez Biuro Projektów Gospodarki Wodno-Ściekowej „HYDROSAN” spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością w Gliwicach:
4.1. Projekt architektoniczno-budowlany na „Przebudowę i rozbudowę Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Sternalicach”,
4.2. Projekt zagospodarowania terenu,
4.3. Projekt techniczny - branża technologiczna i instalacyjna,
4.4. Projekt techniczny – architektura + konstrukcja,
4.5. Projekt techniczno-wykonawczy – branża elektryczna i AKPiA,
4.6. Projekt techniczny – branża drogowa.

5. Przedmiot inwestycji został szczegółowo opisany przedmiarem, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącymi załącznik nr 8 do SWZ - OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1.1. cena ofertowa – 60 pkt,
1.2. ogólne doświadczenie zespołu w zakresie sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciami inwestycyjnymi o wartości inwestycji wynoszącej co najmniej 5.000.000 PLN brutto – 10 pkt,
1.3. doświadczenie zespołu w zakresie sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości RLM (równoważna liczba mieszkańców na poziomie co najmniej 1.000 (jeden tysiąc) – 20 pkt,
1.4. organizacja zespołu – 10 pkt.
Szczegóły opisane w SWZ Rozdział XXIV

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ogólne doświadczenie zespołu w zakresie sprawowania nadzoru inwestorskiego

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doswiadczenie zespołu w zakresuie sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości RLM ( równoważna liczba mieszkanców na poziomie co najmniej 1000,

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja pracy zespołu

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w niniejszym postępowaniu dotyczące:

1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań;

1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;

1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;

1.4. zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający będzie uważał za spełniony warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potrzebnym do należytego wykonania przedmiotu zamówienia jeśli Wykonawca:

1.4.1. wykaże, że dysponuje zdolnością techniczną w zakresie doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujące sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji obiektów budowlanych, której wartość wyniosła co najmniej
5 000 000,00 PLN brutto. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że usługi wskazane w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z terminami umownymi. Zamawiający dopuszcza, aby w ramach spełnienia tego warunku Wykonawca powołał się na prawidłową realizację tych zamówień, które zostały uwzględnione w ofercie w ramach kryterium ogólnego doświadczenia zespołu (ODZ) lub specjalistycznego doświadczenia zespołu (SDZ).
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeśli przynajmniej jeden z wykonawców spełni w całości wymagany warunek samodzielnie,

1.4.2. wykaże, że dysponuje zdolnością zawodową w aspekcie zasobów osobowych poprzez wskazanie w załączniku nr 4 do SWZ (wykaz personelu kluczowego):

1.4.2.1. co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia - umożliwiające wykonywanie w aktualnym stanie prawnym czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru w zakresie tej specjalności,
1.4.2.2. co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń ciepłowniczych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne uprawnienia - umożliwiające wykonywanie w aktualnym stanie prawnym czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru w zakresie tej specjalności,
1.4.2.3. co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia - umożliwiające wykonywanie w aktualnym stanie prawnym czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru w zakresie tej specjalności,
1.4.2.4. jednej osoby posiadającej uprawnienia w którejkolwiek ze specjalności wymienionych w pkt 1.4.2.1-1.4.2.3, która pełnić będzie funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego, przy czym koordynatorem może być jedna z osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia nadzoru w jednej z branż wymaganych przez Zamawiającego w ramach personelu kluczowego;
1.4.2.5. co najmniej jednej osoby wyznaczonej do wykonywania nadzoru w zakresie technologii wody i ścieków (wod-kan), legitymującej się wykształceniem wyższym w zakresie obejmującym technologię wod-kan i co najmniej pięcioletnim doświadczeniem, popartym referencjami.
Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im ważne i równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. Jeżeli wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, osoba ta musi legitymować się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).

UWAGA: w wykazie personelu kluczowego muszą być ujęte te same osoby, które w ofercie zostały wskazane w ramach kryteriów ogólnego doświadczenia zespołu (ODZ) oraz specjalistycznego doświadczenia zespołu (SDZ).

2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne lub konsorcja). W takim przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, natomiast warunki udziału w postępowaniu mogą być spełnione łącznie.

5. Dopuszcza się zmianę lub rezygnację z podwykonawcy. Jeżeli jednak zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca obowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że zaproponowany inny podwykonawca lub wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

6. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W związku z powołaniem się na zasoby podmiotów trzecich:

6.1. Wykonawca składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny adekwatny dokument lub środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
6.2. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmiot udostępniający zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy;
6.3. w celu wykazania w stosunku do podmiotów, na zasoby których powołuje się Wykonawca, braku istnienia podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy składają oświadczenia i dokumenty wskazane w rozdziale IX, w sposób i w trybie tam określonych;
6.4. jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7. Celem wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa dokumenty wskazane w rozdziale IX SWZ, w sposób i w trybie tam określonych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym odpowiednio w rozdziale VII i VIII SWZ.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia – w postaci następujących dokumentów:
2.1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
załącznik nr 6 do SWZ;
2.2. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia określonych w art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku korzystania przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia określonych w art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (załącznik nr 3a do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP – w zakresie określonym odpowiednio w rozdziale VII i VIII SWZ.
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia – w postaci następujących dokumentów:
2.1. wskazania co najmniej dwóch usług nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - w celu potwierdzenia, że Wykonawca wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia i posiada doświadczenie w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zobowiązań umownych wynikających z udzielenia zamówienia publicznego (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ);
2.2. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ),

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy (np. w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
określone w rozdziale VIII warunki udziału w postępowaniu winien spełniać jeden lub część z tych Wykonawców, lub też wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.

4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W kontekście takiej sytuacji Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).

5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odnośnie żadnego z tych Wykonawców nie mogą istnieć podstawy wykluczenia określone w rozdziale VII, z zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w ust. 5 tego rozdziału.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 7 do SWZ.

Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0fd9973-bbca-46f0-bf8e-f34b827ea016

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.