Ogłoszenie z dnia 2012-05-25
Szczecin: Usługa dozorowania obiektu składającego się z budynku biurowego, budynków gospodarczych i przyległego terenu w Szczecinie przy ul. Słowackiego 2 oraz utrzymanie porządku w obrębie ogrodzenia obiektu i na chodniku przy ul. Słowackiego 2
Numer ogłoszenia: 116781 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, ul. Słowackiego 2, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328700, faks 091 4225313.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzający wł. Skarbu Państawa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dozorowania obiektu składającego się z budynku biurowego, budynków gospodarczych i przyległego terenu w Szczecinie przy ul. Słowackiego 2 oraz utrzymanie porządku w obrębie ogrodzenia obiektu i na chodniku przy ul. Słowackiego 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa dozorowania obiektu składającego się z budynku biurowego, budynków gospodarczych i przyległego terenu w Szczecinie przy ul. Słowackiego 2 oraz utrzymanie porządku w obrębie ogrodzenia obiektu i na chodniku przy ul. Słowackiego 2 Szczegółowy zakres czynności: 2. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca powinien wykonywać przedmiot zamówienia w wyznaczonym przez Zamawiającego pokoju biura, w którym znajduje się aktywny aparat telefoniczny oraz ekran do monitoringu za pomocą stałych kamer, 2) Pracownik dozoru winien posiadać przy sobie aktywny pilot antynapadowy (urządzenie i pilot dostarcza Wykonawca na okres zawarcia umowy), 3) W przypadku awarii systemu monitoringu lub braku prądu, dozorujący dokonuje patrolowania terenu na zewnątrz budynku, nie rzadziej niż co pół godziny, przestrzegając zasad bezpieczeństwa, 4) Dozór jednorazowo pełni jeden pracownik dozoru w dni robocze od godziny 14.45 do 7.15 dnia następnego; w soboty i święta dozór pełniony jest całodobowo, 5) Pracownik dozoru zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco książki (rejestr dozoru), w której odnotowuje między innymi: czas rozpoczęcia i zakończenia dozoru, czas poszczególnych patroli terenowych oraz wewnątrz budynku, rejestr osób wchodzących i wychodzących z budynku w czasie pełnienia dozoru, 6) Pokój socjalny w części piwnicznej służy do przebrania się i ewentualnego przygotowania posiłku, 3. Dozór osobowy obiektów budowlanych: 1) Dozór budynku biurowego, budynków gospodarczych i mienia znajdującego się w budynkach i obrębie ogrodzenia przed kradzieżami, kradzieżami z włamaniem , dewastacją oraz innymi przestępstwami, 2) Szybkie ujawnianie zagrożeń spowodowanych zdarzeniami losowymi, likwidowanie zagrożenia we własnym zakresie a w przypadku nieopanowania sytuacji organizowanie akcji ratowniczej, 3) Uniemożliwianie wejścia na teren obiektu osobom nie zatrudnionym lub nie posiadającym zezwolenia, 4) Powiadamianie Policji, Straży Pożarnej i innych służb a także upoważnionych pracowników RDLP o ujawnionych zagrożeniach lub popełnionych przestępstwach, 4. Utrzymanie czystości i porządku w obiekcie - posesji: 1) Dozorujący, przy użyciu sprzętu dostarczonego przez zleceniodawcę, w trakcie każdego dozoru osobiście odpowiada za utrzymanie czystości i porządku na terenie posesji oraz wzdłuż chodnika przy ul. Słowackiego 2, a w szczególności za: - w okresie zimowym - odśnieżanie chodników wewnątrz obiektu i chodnika przy ul. Słowackiego 2 wraz z posypywaniem ich, dostarczoną przez RDLP, mieszanką soli i piasku, - w okresie jesiennym - usuwanie opadających liści, - przez cały rok - dbanie o czystość i porządek na terenie posesji poprzez usuwanie wszelkich zanieczyszczeń, 2) Teren do sprzątania: ok. 1300 m2 , długość chodnika: ok. 40 mb o szerokości śr. 3 m. 5. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zabrania się spożywania alkoholu w czasie dozoru i bezpośrednio przed jego rozpoczęciem oraz palenia papierosów w budynku biurowym, 2) Wpuszczania oraz przyprowadzania, na teren obiektu, osób trzecich, 3) Opuszczania dozorowanego obiektu, za wyjątkiem zaistnienia poważnego zagrożenia, przy równoczesnym braku łączności telefonicznej i tylko na czas niezbędny do skorzystania z najbliższego telefonu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY VEGA SECURITY SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY VEGA SECURITY SP Z O O
- Agencja Ochrony Mienia Vega Security Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124614,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85903,20
Oferta z najniższą ceną: 85903,20 / Oferta z najwyższą ceną: 92584,56
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny oraz o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. Na terenie miasta Szczecina funkcjonuje ponad 60 firm świadczących usługi podobnego do przedmiotu zamówienia rodzaju.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów na podstawie zamówień do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
- "Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych na terenie województwa zachodniopomorskiego w 2025 r." z podziałem na 7 części
- Komp. konc pop komf odwodn w zlewni Osówki w Szcz. Wykonanie PFU dla konc techniczno-kosztowej zagosp wód opad i roztop w Szcz dla Jednostek Odwod 03 Centrum-Północ, 06 Potoki Wzgórza, 07 Warszewiec
- Dostawa oleju napędowego do OT Nowe Linie
- Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
- Wykonywanie usługi dozorowania obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w Gorzycach
- Świadczenie usługi dozoru, ochrony fizycznej i ochrony interwencyjnej obiektów i mienia w Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
więcej: Usługi dozorowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.