eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUsługa dozorowania obiektu składającego się z budynku biurowego, budynków gospodarczych i przyległego terenu w Szczecinie przy ul. Słowackiego 2 oraz utrzymanie porządku w obrębie ogrodzenia obiektu i na chodniku przy ul. Słowackiego 2



Ogłoszenie z dnia 2012-05-25

Szczecin: Usługa dozorowania obiektu składającego się z budynku biurowego, budynków gospodarczych i przyległego terenu w Szczecinie przy ul. Słowackiego 2 oraz utrzymanie porządku w obrębie ogrodzenia obiektu i na chodniku przy ul. Słowackiego 2
Numer ogłoszenia: 116781 - 2012; data zamieszczenia: 25.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie, ul. Słowackiego 2, 70-965 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328700, faks 091 4225313.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządzający wł. Skarbu Państawa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa dozorowania obiektu składającego się z budynku biurowego, budynków gospodarczych i przyległego terenu w Szczecinie przy ul. Słowackiego 2 oraz utrzymanie porządku w obrębie ogrodzenia obiektu i na chodniku przy ul. Słowackiego 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa dozorowania obiektu składającego się z budynku biurowego, budynków gospodarczych i przyległego terenu w Szczecinie przy ul. Słowackiego 2 oraz utrzymanie porządku w obrębie ogrodzenia obiektu i na chodniku przy ul. Słowackiego 2 Szczegółowy zakres czynności: 2. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca powinien wykonywać przedmiot zamówienia w wyznaczonym przez Zamawiającego pokoju biura, w którym znajduje się aktywny aparat telefoniczny oraz ekran do monitoringu za pomocą stałych kamer, 2) Pracownik dozoru winien posiadać przy sobie aktywny pilot antynapadowy (urządzenie i pilot dostarcza Wykonawca na okres zawarcia umowy), 3) W przypadku awarii systemu monitoringu lub braku prądu, dozorujący dokonuje patrolowania terenu na zewnątrz budynku, nie rzadziej niż co pół godziny, przestrzegając zasad bezpieczeństwa, 4) Dozór jednorazowo pełni jeden pracownik dozoru w dni robocze od godziny 14.45 do 7.15 dnia następnego; w soboty i święta dozór pełniony jest całodobowo, 5) Pracownik dozoru zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco książki (rejestr dozoru), w której odnotowuje między innymi: czas rozpoczęcia i zakończenia dozoru, czas poszczególnych patroli terenowych oraz wewnątrz budynku, rejestr osób wchodzących i wychodzących z budynku w czasie pełnienia dozoru, 6) Pokój socjalny w części piwnicznej służy do przebrania się i ewentualnego przygotowania posiłku, 3. Dozór osobowy obiektów budowlanych: 1) Dozór budynku biurowego, budynków gospodarczych i mienia znajdującego się w budynkach i obrębie ogrodzenia przed kradzieżami, kradzieżami z włamaniem , dewastacją oraz innymi przestępstwami, 2) Szybkie ujawnianie zagrożeń spowodowanych zdarzeniami losowymi, likwidowanie zagrożenia we własnym zakresie a w przypadku nieopanowania sytuacji organizowanie akcji ratowniczej, 3) Uniemożliwianie wejścia na teren obiektu osobom nie zatrudnionym lub nie posiadającym zezwolenia, 4) Powiadamianie Policji, Straży Pożarnej i innych służb a także upoważnionych pracowników RDLP o ujawnionych zagrożeniach lub popełnionych przestępstwach, 4. Utrzymanie czystości i porządku w obiekcie - posesji: 1) Dozorujący, przy użyciu sprzętu dostarczonego przez zleceniodawcę, w trakcie każdego dozoru osobiście odpowiada za utrzymanie czystości i porządku na terenie posesji oraz wzdłuż chodnika przy ul. Słowackiego 2, a w szczególności za: - w okresie zimowym - odśnieżanie chodników wewnątrz obiektu i chodnika przy ul. Słowackiego 2 wraz z posypywaniem ich, dostarczoną przez RDLP, mieszanką soli i piasku, - w okresie jesiennym - usuwanie opadających liści, - przez cały rok - dbanie o czystość i porządek na terenie posesji poprzez usuwanie wszelkich zanieczyszczeń, 2) Teren do sprzątania: ok. 1300 m2 , długość chodnika: ok. 40 mb o szerokości śr. 3 m. 5. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zabrania się spożywania alkoholu w czasie dozoru i bezpośrednio przed jego rozpoczęciem oraz palenia papierosów w budynku biurowym, 2) Wpuszczania oraz przyprowadzania, na teren obiektu, osób trzecich, 3) Opuszczania dozorowanego obiektu, za wyjątkiem zaistnienia poważnego zagrożenia, przy równoczesnym braku łączności telefonicznej i tylko na czas niezbędny do skorzystania z najbliższego telefonu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Mienia Vega Security Sp. z o.o., ul. Jagiellońska 78, 03-301 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124614,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85903,20

  • Oferta z najniższą ceną: 85903,20 / Oferta z najwyższą ceną: 92584,56

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiot zamówienia jest powszechnie dostępny oraz o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP. Na terenie miasta Szczecina funkcjonuje ponad 60 firm świadczących usługi podobnego do przedmiotu zamówienia rodzaju.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.