To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-05
Świdnica: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa i przebudowa odcinka ul. Emilii Plater wraz z włączeniem do ul. Zamenhofa - Etap II
Numer ogłoszenia: 116927 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91333 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa i przebudowa odcinka ul. Emilii Plater wraz z włączeniem do ul. Zamenhofa - Etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1.Przedmiot zamówienia 3.1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa i przebudowa odcinka ul. Emilii Plater wraz z włączeniem do ul. Zamenhofa - Etap II 3.1.2 Zadanie, o którym mowa w punkcie 3.1.1. powyżej jest częścią spójnego układu drogowego - Inwestycji Drogowej obejmującej przebudowę skrzyżowania ul. Zamenhofa (droga krajowa nr 35) w Świdnicy z ulicami Ceglaną i Emilii Plater, zaprojektowanej i przewidzianej do realizacji w podziale na: 1.Inwestycję Drogową Krajową (dalej: Inwestycja DK), obejmującą zadanie pn. Przebudowa odcinka ul. Zamenhofa w pasie drogowym drogi krajowej nr 35 w Świdnicy, dla której wydana została Decyzja Wojewody Dolnośląskiego Nr I - D - 491/14 z dnia 16 grudnia 2014 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budową 2.Inwestycję Drogową Miejską (dalej: Inwestycja DM) - składającej się z dwóch n/w zadań: 1)Budowa ul. Ceglanej wraz z włączeniem do ulicy Zamenhofa w Świdnicy - Inwestycja DM-1, 2)Budowa i przebudowa odcinka ul. Emilii Plater wraz z włączeniem do ulicy Zamenhofa w Świdnicy a)Etap I - część inwestycji związana bezpośrednio z ul. Zamenhofa (budowa włączenia do ul. Zamenhofa, budowa chodników i ścieżek rowerowych wzdłuż ul. Zamenhofa, przebudowa zatoki autobusowej, budowa i przebudowa sieci uzbrojenia terenu niezbędnych dla realizacji tego etapu) - Inwestycja DM-2a, b)Etap II - część inwestycji związana z budową łącznika ulicy Zamenhofa z ulicą Emilii Plater oraz z budową i przebudową sieci uzbrojenia terenu - Inwestycja DM-2b, stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia, dla których zostały wydane odpowiednio decyzje: 1)Decyzja Starosty Świdnickiego nr 52/2015 z dnia 14 stycznia 2015 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Budowa ul. Ceglanej wraz z włączeniem do ulicy Zamenhofa w Świdnicy, 2)Decyzja Starosty Świdnickiego nr 51/2015 z dnia 14 stycznia 2015 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Budowa i przebudowa odcinka ul. Emilii Plater wraz z włączeniem do ulicy Zamenhofa w Świdnicy - umożliwiająca etapowanie inwestycji na dwie części 3.1.3 Całe zadanie, tj. Inwestycja Drogowa realizowana jest: 1)w części obejmującej Inwestycję DK , DM-1 oraz DM-2a - przez inwestora inwestycji niedrogowej, polegającej na budowie obiektu handlowo-usługowego wraz infrastrukturą towarzyszącą, na działkach sąsiadujących z zaprojektowanym układem drogowym, 2)w części obejmującej Inwestycję DM- 2b (przedmiot zamówienia) - przez Gminę Miasto Świdnica na podstawie umowy z dnia 30 maja 2014 r. zawartej pomiędzy stronami stosownie do art. 16 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U.2013.260.), nakładającego na inwestorów inwestycji niedrogowych obowiązek budowy dróg publicznych spowodowanych taką inwestycją, 3.1.4 Części Inwestycji Drogowej przewidziane jako oddzielne części do realizacji przez inwestora inwestycji niedrogowej oraz Gminę Miasto Świdnica przedstawia mapa podziału Inwestycji Drogowej na części realizacyjne, o której mowa w pkt. 3.6.1. ppkt. 1, znajdująca się w załączniku C do niniejszego SIWZ. 3.1.5 Inwestycja drogowa stanowi spójną całość i tylko jako taka może właściwie spełniać swoje funkcje komunikacyjne, dlatego Inwestycja drogowa wymaga ścisłej koordynacji prac realizowanych w ramach każdej z jej części. 3.1.6 Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z wykonawcami realizującymi pozostałe części Inwestycji Drogowej, w szczególności do koordynacji harmonogramów robót, uzgadniania i synchronizowania ich terminów realizacji, opracowywania wytycznych oraz uzgadniania projektów czasowych zmian organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji, itp. 3.2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45112000-5 - roboty w zakresie usuwania gleby, 45111000-8 - roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112730-1- roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad, 45230000-8 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 3.3. Lokalizacja 3.3.1. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na działkach nr: 260/3, 260/1, 325/1, 262, 257, 317,1, 322/1, 323, 263, 265, 266, 325,2; obręb ewid.0001-Osiedle Młodych 3.3.2. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej terenu przeznaczonego pod realizację przedmiotu zamówienia. 3.4. Zakres przedmiotu zamówienia 3.4.1 Ogólny opis zamówienia 1) Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ul. Emilii Plater - ulicę w dotychczasowym śladzie skorygowano do układu jednokierunkowego, wjazd na nią będzie możliwy jedynie z ul. Zamenhofa na zasadach wydzielonego prawoskrętu oraz budowa łącznika ulic Emilii Plater - bezpośredni wjazd i wyjazd z ul. Emilii Plater będzie możliwy przez nowowybudowany odcinek łącznika z rondem. 2)Zakres przewidywanych prac obejmuje: a)Budowę łącznika ul. Zamenhofa z ul. E. Plater , b)Przebudowę chodników wzdłuż ul. E. Plater, c)Budowę ścieżek rowerowych wzdłuż łącznika ul. Zamenhofa z ul. E. Plater, d)Przebudowę zatoki parkingowej przy ul. Józefa Piłsudskiego, e)Przebudowę skrzyżowań, f)Przebudowę kanalizacji deszczowej wraz z budową studzienek odwodnienia liniowego i przykanalików, g)Przebudowę odcinka sieci gazowej DN150 mm, h)Przebudowę instalacji elektrycznej - oświetlenia ulic, i)Przebudowę instalacji energetycznej, teletechnicznej, wodnej i kanalizacji sanitarnej - w zakresie zabezpieczenia istniejących sieci - w/w sieci należy zabezpieczyć w miejscach kolizji z planowaną inwestycją zgodnie z warunkami technicznymi otrzymanymi od ich zarządców. Sposób zabezpieczenia poszczególnych sieci został uwzględniony w odrębnych częściach branżowych projektu. j)Wykonanie stałej organizacji ruchu. 3)Prace budowlane będą prowadzone na całym obszarze objętym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalający na utrzymanie ruchu obsługującego przyległe tereny. 4)Zakres obszarowy i rzeczowy robót branży drogowej jest zgodny z dokumentacją projektową, o której mowa w rozdz. 3.6, pkt 3.6.1. 5)W pierwszej kolejności wykonane zostaną prace związane z rozbiórką istniejących elementów drogi - nawierzchni ul. E. Plater, chodników, krawężników, obrzeży, oznakowania pionowego oraz pasa zieleni - na obszarze zgodnym z dokumentacją projektową. Uwaga! Uzyskaną z rozbiórki chodników kostkę brukową betonową oraz ewentualnie inne materiały drogowe, nadające się do ponownego wbudowania, stanowiące własność Spółdzielni Mieszkaniowej lub Wspólnot mieszkaniowych, należy złożyć na paletach w miejscu wskazanym przez reprezentantów wymienionych podmiotów. 6)Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy uporządkować teren i zdjąć warstwę humusu na pełną grubość jego zalegania (ok. 10 cm). Grunty i materiały dopuszczone do budowy nasypów muszą spełniać wymagania określone w PN-S- 02205. Przewiduje się, że grunt pochodzący z wykopów nie będzie wykorzystany do wykonania nasypów. Nasypy należy wykonać z gruntu spełniającego wymagania jak dla podłoża wzmocnionego. 7)Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe) należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. 8)Odwodnienie jezdni, zatoki parkingowej i chodnika i skrzyżowań będzie się odbywać dzięki zastosowaniu odpowiednich pochyleń podłużnych i poprzecznych. Woda opadowa poprzez projektowane studzienki wodościekowe i przykanaliki odprowadzana będzie do projektowanej kanalizacji deszczowej. Projekt kanalizacji został ujęty w osobnym opracowaniu branżowym. W projekcie branży drogowej przedstawiono lokalizację projektowanego kolektora kanalizacji deszczowej wraz wylotami do kolektorów istniejących. 9)Po zakończeniu prac branży drogowej należy zrekultywować grunty przyległe tj. wykonać prace polegające na niwelacji terenu oraz humusowaniu z obsianiem mieszanką traw Uwaga!Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych, umożliwienia dojazdu do nieruchomości oraz dostaw towaru przez cały okres trwania budowy Uwaga! W obrębie opracowania znajduję się zieleń wysoka. Na terenach przeznaczonych pod planowaną inwestycję należy bezwzględnie zabezpieczyć istniejące drzewa na czas prowadzonych robót drogowych. Ponadto prace związane z przebudowa drogi nie mogą doprowadzić do uszkodzenia systemu korzeniowego drzew znajdujących się obrębie prac. 3.4.2 Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca winien sporządzić geodezyjną inwentaryzację powykonawczą dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym: 1)Wykonawca dostarczy mapę zasadniczą z naniesionymi zmianami, zatwierdzoną przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy, w skali 1:500, w wersji: - papierowej - 1 egz. - cyfrowej wektorowej i rastrowej - po 1 egz. 2)Mapę cyfrową rastrową należy przygotować zgodnie z następującymi wymaganiami: -skanowanie sekcji map zasadniczych należy wykonać z rozdzielczością min. 300 dpi, i zapisać w formacie TIFF . -kolor skanów - monochromatyczny (1-bitowy) -zeskanowane rastry poddać kalibracji; kalibracja rastrów ma zostać wykonana w oparciu o wybrane punkty dostosowania (krzyże siatki kwadratów) w liczbie co najmniej 20 pkt rozmieszczonych równomiernie na jednym arkuszu mapy -skalibrowane mapy rastrowe pozbawić opisu pozaramkowego -zapisać w pliku GeoTiff w układzie PUWG2000s5tak -tak przygotowane pliki dostarczyć na płycie CD 3)mapę cyfrową wektorową należy przygotować w formacie zapisu dwg, dxf lub dgn, 4)elementy zagospodarowania pasa drogowego zdarzenia drogowe powinny posiadać wypełnienia 5)treść mapy nie może zostać przysłonięta przez inne elementy umieszczone na mapie np. pieczątki, linie określające obszar opracowania, metryki, zamalowania itp. 3.4.3 W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również inne prace niezbędne do jego należytego wykonania, w tym: 1)wykonanie, uzgodnienie oraz zatwierdzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, 2)oznakowanie placu budowy, 3)organizację zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 4)bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km), 5)uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 6)niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 7)sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 8)inne czynności wynikające ze specyfiki danych robót. 3.5.Charakterystyka robót 3.5.1 Podstawowe dane techniczne: zestawienie obmiarowe nawierzchni i elementów ulic: 1)jezdnie ulic - nawierzchnia bitumiczna 2 230 m2 2)ścieżki rowerowe bitumiczne 110 m2 3)wyniesienie z kostki betonowej gr. 18 cm 55 m2 4)chodniki z kostki betonowej gr. 8 cm 1 110 m2 5)ściek z kostki kamiennej - 2 rzędy kostki 350 m 6)krawężniki betonowe 20x30 na ławie betonowej 510 m 7)krawężniki kamienne 20x30 na ławie betonowej 40 m 8)obrzeża chodnikowe betonowe 30x8 na ławie bet. 515 m 3.5.2 Konstrukcje nawierzchni 1) bitumiczne nawierzchnie ul. E. Plater, łącznik Zamenhofa z ul. E. Plater, ul. J. Piłsudskiego 4 cm - warstwa ścieralna - AC11S 5 cm - warstwa wiążąca - AC 16W 7 cm - podbudowa zasadnicza - AC22P, 20 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niewiązanej C90/3, 18 cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym, 25 cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niewiązanej o CBR>20 Warstwa odcinająca z geowłókniny (parametry geowłókniny: Mp >400g/m2, Rr > 10KN/m, CBR>2,5 Kn, O95<0,15 mm, e<100%), Łącznie 79 cm 2) nawierzchnia na wyniesieniu na skrzyżowaniu ulic E. Plater, łącznik Zamenhofa/Plater, ul. K. Marcinkowskiego 18 cm - kostka granitowa, 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa, 20 cm - podbudowa z betonu cementowego C20/25, 18 cm - podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym 25 cm - warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niewiązanej o CBR>20 Warstwa odcinająca z geowłókniny (parametry geowłókniny: Mp >400g/m2, Rr > 10KN/m, CBR>2,5 Kn, O95<0,15 mm, e<100%), Łącznie 84cm 3) bitumiczna nawierzchnia ścieżki rowerowej 4 cm - warstwa ścieralna - AC 8S 50/70 20 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niewiązanej 0/31,5 mm, 18 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm, Podłoże niewysadzinowe, doprowadzone do nośności E>45MPa, Łącznie 39 cm 4) chodniki z kostki betonowej: 8 cm - kostka betonowa wibroprasowana, 3 cm - podsypka cementowo-piaskowa, 15 cm - podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm, 12 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm, Podłoże niewysadzinowe, doprowadzone do nośności E>45MPa, Łącznie 38 cm 3.6.Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w: 3.6.1.dokumentacji projektowej (załącznik C do SIWZ) sporządzonej przez BIURO PROJEKTOWE REJPROJEKT, z siedzibą: Siołkowa 336, 33-330 Grybów, tj. w projektach budowlanych, wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót składających się z następujących opracowań: 1)Mapa podziału Inwestycji Drogowej na części realizacyjne 2)Projekt budowlany wielobranżowy - Zagospodarowanie terenu 3)Projekt budowlany wielobranżowy - Architektoniczno - Budowlany 4)Projekt wykonawczy branży drogowej 5)Projekt wykonawczy branży elektrycznej - Sieci i urządzenia elektroenergetyczne 6)Projekt wykonawczy branży elektrycznej - Sieć i urządzenia oświetlenia ulicznego 7)Projekt wykonawczy branży telekomunikacyjnej 8)Projekt wykonawczy branży sanitarnej - Sieć kanalizacji deszczowej 9)Projekt wykonawczy branży sanitarnej - Sieć wodociągowa 10)Projekt wykonawczy branży sanitarnej - Sieć gazowa 11)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - wielobranżowa 12)Przedmiar robót wielobranżowy Uwaga! Załączony przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał poglądowy, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust.1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Przedmiar robót załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiaru nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 3.6.2.niniejszej SIWZ 3.6.3.Dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt. 3.6.1. znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Świdnicy, ul. Armii Krajowej nr 49, Referat Dróg - pok. 311. 3.6.4.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy, zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3.6.5.Wykonawca przed podpisaniem umowy sporządzi i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do wzoru umowy (załącznik B do SIWZ). 3.7.Warunki wykonania robót 3.7.1.Przedmiot zamówienia wykonywany będzie zgodnie z należytą starannością, zaplanowanym zakresem oraz sposobem realizacji, w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 3.6.1 i niniejszym SIWZ, zaleceniami Zamawiającego i projektem umowy tak, aby dzieło mogło być przekazane w efekcie końcowym, jako obiekt w pełni funkcjonalny oraz zgodny z przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej. 3.7.2.Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z reżimem technologicznym, obowiązującymi przepisami, w tym techniczno - budowlanymi, oraz przepisami BHP. 3.7.3. Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SIWZ, za jakość zastosowanych materiałów i ich zgodność z normami obowiązującymi, wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 j.t.). 3.7.4.Wszelkie materiały, urządzenia i technologie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zostaną nabyte we własnym zakresie przez Wykonawcę; Wykonawca dostarczy materiały i zrealizuje przedmiot zamówienia przy użyciu własnych lub wypożyczonych we własnym zakresie, na własny koszt narzędzi i środków transportu. 3.7.5.Wszystkie użyte do budowy materiały muszą odpowiadać parametrom podanym w projekcie, powinny być nowe i posiadać odpowiedni atest, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z polską normą (lub inną normą obowiązującą w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobatą techniczną, świadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalające na stosowanie ich w budownictwie. Dokumenty te przed wbudowaniem materiałów należy przedłożyć do akceptacji inspektorowi nadzoru inwestorskiego. O uzyskaniu wyżej określonej akceptacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego. 3.7.6.Akceptacja materiałów przez Zamawiającego, nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwych materiałów, niespełniających wymogów norm obowiązujących w miejscu realizacji przedmiotu umowy. 3.7.7.Wykonawca zobowiązany jest do okazania inspektorowi nadzoru oraz Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w pkt. 3.7.5. na każdym etapie realizacji robót 3.7.8.Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa budowy i robót przez osobę wskazaną w ofercie, posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego. 3.7.9.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami. 3.7.10.Wykonawca umieści na budowie w widocznym miejscu ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 3.7.11.Wykonawca, we własnym zakresie i na własny koszt zrealizuje tymczasowe obiekty i urządzenia na terenie placu budowy (punkt poboru wody, punkt poboru energii elektrycznej, zabezpieczenie terenu budowy). 3.7.12.Wykonawca będzie ponosił koszty organizacji terenu budowy, koszty oznakowania i zagospodarowania zaplecza budowy, zużycia wody i energii w okresie realizacji robót, koszty utrzymania i konserwacji tymczasowych obiektów i urządzeń związanych z terenem budowy oraz innych nakładów, niestanowiących wartości robót budowlanych, a niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.7.13.Wykonawca poniesie koszty prób, badań jakości robót, itp., a także koszty sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej robót stanowiących przedmiot zamówienia. W/w koszty Wykonawca ujmie w cenie ofertowej. 3.7.14.Wykonawca we własnym zakresie i na koszt własny wykona projekty tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych, wraz z wymaganymi przepisami prawa uzgodnieniami oraz zatwierdzeniami. 3.7.15.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych, umożliwienia dojazdu do nieruchomości oraz dostaw towaru przez cały okres trwania budowy 3.7.16.Wykonawca, od dnia protokolarnego przekazania placu budowy odpowiada za utrzymanie ładu i porządku, usuwanie na swój koszt wszelkich śmieci, odpadów, opakowań i innych pozostałości po zużytych materiałach. W przypadku zaniechana, czynności porządkowe mogą zostać wykonane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 3.7.17.W trakcie oraz przed przystąpieniem do wykonywania robót Wykonawca we własnym zakresie wykona dokumentację fotograficzną oraz inwentaryzację przyległego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeń właścicieli dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami. 3.7.18.Wykonawca zabezpieczy znaki geodezyjne przed uszkodzeniami, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia odtworzy je na własny koszt. 3.7.19.Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawidłowość ich oznakowania przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. 3.7.20.Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie obiektu będą obciążać Wykonawcę. 3.7.21.Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie realizacji robót, również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia. 3.7.22.Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i narzędzia używane do robót od dnia rozpoczęcia robót do dnia ich protokolarnego odbioru. 3.7.23.Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za składniki majątkowe Wykonawcy, znajdujące się na terenie budowy w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 3.7.24.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów, materiałów z rozbiórki, nienadających się do ponownego wbudowania i ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. 3.7.25.Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania właściwego dokumentu potwierdzającego przekazanie wszystkich tego wymagających odpadów do unieszkodliwienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3.7.26. Zamawiający zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia. 3.7.27. Polecenia Inspektora nadzoru dotyczące realizacji robót będą wykonywane przez Wykonawcę nie później niż w czasie przez niego wyznaczonym, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 3.7.28. Zamawiający w każdym czasie będzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynności objętych przedmiotem zamówienia pod względem ich jakości oraz terminowości. 3.7.29. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiającego. 3.8.Warunki odbioru robót 3.8.1.Wykonawca zgłasza do odbioru wszystkie roboty zanikowe, 3.8.2.Odbiory częściowe robót zanikowych będą rejestrowane w dzienniku budowy. W odbiorach częściowych uczestniczą: kierownik budowy lub kierownik robót oraz inspektor nadzoru inwestorskiego. 3.8.3.Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 3.8.4.W dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego całego zadania, Wykonawca dostarcza inspektorowi nadzoru inwestorskiego wszystkie wymagane dokumenty odbiorowe: dziennik budowy, wyniki kontroli jakości, dokumentację powykonawczą, świadectwa jakości, certyfikaty, atesty lub inne dokumenty wymienione w rozdz. 3, ust. 3.7, pkt 3.7.5. 3.8.5.Niekompletna dokumentacja odbiorowa powodować będzie odmowę Zamawiającego do przystąpienia do czynności odbioru końcowego. 3.8.6.Zamawiający przystąpi do czynności odbiorowych przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót, z zastrzeżeniem jw. Podstawą rozpoczęcia czynności odbioru końcowego będzie zawiadomienie pisemne Wykonawcy, wpis kierownika budowy do dziennika budowy o zakończeniu wszystkich robót będących przedmiotem zamówienia potwierdzony ze strony Zamawiającego przez inspektora nadzoru oraz potwierdzenie inspektora nadzoru kompletności przekazanych mu przez Wykonawcę dokumentów odbiorowych. 3.8.7.Z czynności odbioru końcowego robót będzie spisany protokół, zawierający wszelkie ustalenia dokonane w czasie odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad. Data podpisania protokołu odbioru robót jest datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. 3.8.8.Jeżeli w toku czynności odbiorowych zostaną stwierdzone wady, to Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia: a/jeżeli wady nadają się do usunięcia, może przerwać czynności lub odmówić odbioru do czasu usunięcia wad, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki, jeżeli taka nastąpi, b/jeżeli wady nie nadają się do usunięcia, to: -jeżeli nie uniemożliwiają one użytkowania przedmiotu odbioru, zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odpowiednio do utraconej wartości użytkowej, estetycznej lub technicznej obniżyć wynagrodzenie, -jeżeli wady uniemożliwiają użytkowanie zgodnie z przeznaczeniem, Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać wykonania przedmiotu umowy po raz drugi, zachowując prawo domagania się kar umownych z tytułu zwłoki. 3.8.9.Podstawą do podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót będzie wykonanie przedmiotu umowy z zastrzeżeniem jak w ustępie 3.8.8.b. 3.8.10.Zakończenie robót i zgłoszenie przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego nastąpić winno w terminie gwarantującym możliwość zakończenia czynności odbiorowych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót w nieprzekraczalnym terminie, określonym w rozdz. 4 SIWZ. 3.8.11.Szczegółowe warunki odbioru robót są zgodne z projektem umowy dołączonym do SIWZ. 3.9.Warunki rozliczenia robót 3.9.1.Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie ryczałtowe zgodne z ceną ofertową Wykonawcy. 3.9.2.Cena ryczałtowa uwzględnia wszystkie koszty wynikające z obowiązków Wykonawcy określonych w niniejszej SIWZ, i projekcie umowy. 3.9.3.Przedmiot umowy zostanie rozliczony jedną fakturą. 3.9.4.Warunkiem wystawienia faktury przez Wykonawcę jest spełnienie łączne niżej wymienionych warunków: 1)zakończenie wszystkich robót objętych zamówieniem, łącznie z usunięciem wad i usterek ustalonych w trakcie odbioru i zawartych w protokole odbioru robót. 2)pozytywny odbiór końcowy robót potwierdzony podpisanym przez strony protokołem odbioru końcowego wykonanych robót, 3)przekazanie Zamawiającemu uporządkowanego terenu budowy, 3.9.5.Termin płatności faktury ustala się do 30 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu, 3.9.6.W przypadku, gdy Wykonawca zlecił podwykonawcy wykonanie części prac, do faktury VAT Wykonawca dołączy oświadczenia podwykonawców potwierdzające otrzymanie wszystkich należnych im kwot za roboty wchodzące w skład części robót, której faktura dotyczy oraz kopie faktur podwykonawców potwierdzone przez podwykonawców za zgodność z oryginałem wraz z potwierdzeniami dokonanych przelewów. W przypadku nie przekazania wszystkich wymienionych dokumentów termin zapłaty faktury biegnie od momentu złożenia kompletnej faktury. Niekompletna faktura lub błędnie wypełniona będzie zwrócona. W przypadku gdy Wykonawca nie zlecił podwykonawcy wykonywania części prac, do faktury VAT Wykonawca dołączy oświadczenie o nie zlecaniu podwykonawcy wykonania części prac. 3.9.7.Jeżeli w terminie określonym w umowie z podwykonawcą Wykonawca nie dokona w całości lub w części zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy, a podwykonawca zwróci się z żądaniem zapłaty tego wynagrodzenia bezpośrednio przez Zamawiającego na podstawie art. 6471 § 5 k.c. i udokumentuje zasadność takiego żądania fakturą zaakceptowaną przez Wykonawcę dokumentami potwierdzającymi wykonanie i odbiór fakturowanych robót, Zamawiający zapłaci na rzecz podwykonawcy kwotę będącą przedmiotem jego żądania. 3.9.8.W przypadku częściowego udokumentowania rozliczeń z tytułu umów o podwykonawstwo, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości pomniejszonej o wysokość kwot wymagalnych wynagrodzeń, niewypłaconych podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. Zamawiający dokona potrącenia powyższej kwoty z płatności przysługującej Wykonawcy. 3.9.9.Szczegółowe warunki rozliczenia robót są zgodne z projektem umowy dołączonym do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.20.00-5, 45.11.10.00-8, 45.11.27.30-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŚWIDNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ŚWIDNICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
- Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., ul. Częstochowska 12, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1336583,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1198716,56
Oferta z najniższą ceną: 1198716,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1198716,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Termomodernizacja budynku ZS w Żarowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Świdnickiego pełniących funkcje oświatowe"
- Zakup oleju napędowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w Świdnicy
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posiłków Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- "Obsługa i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w Świdnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rękawic niesterylnych oraz foliowych
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.