Og³oszenie z dnia 2024-11-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00016359/01 - Wynik z dnia 2025-01-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c333c94e-a164-432d-8333-47fdfd4bee63
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00605025
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00048602/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.12 Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy".
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10207953.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1020795
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy PZP, za po¶rednictwem elektronicznej Platformy zakupowej OpenNexus (dalej „Platforma”) pod adresem platformazakupowa.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy PZP.
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w zakresie:
przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ,
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych,
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/poprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych,
przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy PZP,
przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy,
przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
7. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
8. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1020795
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦widnica,
ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21, w imieniu której dzia³a Prezydent Miasta Beata Moskal-S³aniewska,
• administrator powo³a³ inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Miasto ¦widnica kontakt:
adres e-mail: iod@um.swidnica.pl , telefon 74 856-28-23*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
„Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r.”
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych *;osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa ni/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,00 -193 Warszawa.
• nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
__
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-140/XI/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r.”
1. Zakres zadania obejmuje obs³ugê i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych na placu ¦w. Ma³gorzaty oraz na placu Grunwaldzkim, w tym:
1) wykonywanie wszelkich czynno¶ci zwi±zanych z prawid³owym funkcjonowaniem i obs³ug± toalet publicznych znajduj±cych siê na pl. ¦w. Ma³gorzaty oraz na pl. Grunwaldzkim, a w szczególno¶ci:
a) udostêpnienie toalety publicznej na pl. ¦w. Ma³gorzaty
w dni powszednie, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 08.00 – do 15.00,
w soboty 08.00 – 14.00,
w I niedzielê miesi±ca lub w niedzielê, w któr± odbywa siê „gie³da staroci” od 8.00 do 16.00,
w ¦wiêta Wielkanocy, Bo¿ego Narodzenia oraz inne dni ¶wi±teczne – toaleta nieczynna,
b) udostêpnienie toalety publicznej na pl. Grunwaldzkim
w dni powszednie, od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 8.00 – do 15.00,
w soboty 8.00 – 14.00,
w I niedzielê miesi±ca lub w niedzielê, w któr± odbywa siê „gie³da staroci” od 8.00 do 16.00,
w ¦wiêta Wielkanocy, Bo¿ego Narodzenia oraz inne dni ¶wi±teczne – toaleta nieczynna,
c) zapewnienie osób do obs³ugi toalet publicznych w godzinach ich otwarcia w sposób ci±g³y,
d) codzienne utrzymanie czysto¶ci, odpowiedniego stanu sanitarnego i estetyki we wszystkich pomieszczeniach w toaletach publicznych,
e) codzienne opró¿nianie koszy na ¶mieci,
f) mycie ¶cian wewnêtrznych i drzwi wg potrzeb oraz na zlecenie Zamawiaj±cego lecz nie rzadziej ni¿ 2 razy w tygodniu,
g) mycie okien wg potrzeb oraz na zlecenie Zamawiaj±cego,
h) mycie zewnêtrznych drzwi oraz rolet wg potrzeb oraz na zlecenie Zamawiaj±cego lecz nie rzadziej ni¿ 1 raz w miesi±cu,
i) utrzymanie czysto¶ci i porz±dku w otoczeniu toalet publicznych, m.in. poprzez zamiatanie i od¶nie¿anie chodników i doj¶æ do szaletów, zbieranie odpadów, w pasie do 2 metrów od szaletów,
j) zapewnienie niezbêdnych ¶rodków czysto¶ci oraz ¶rodków higienicznych w toaletach publicznych (wraz z pokrywaniem wydatków z tym zwi±zanych) takich jak: myd³o w p³ynie, rêczniki papierowe, papier toaletowy, jednorazowe worki na ¶mieci, od¶wie¿acze powietrza, kostki zapachowo-dezynfekuj±ce do muszli klozetowych i pisuarów, ¶rodki chemiczne do sprz±tania,
k) zapewnienie niezbêdnego sprzêtu do sprz±tania (wraz z pokrywaniem wydatków z tym zwi±zanych) takich jak: mopy, miot³y, kije, ¶cierki, wiadra itp.
l) dokonywanie napraw i konserwacji urz±dzeñ armatury sanitarnej, wyposa¿enia sanitarnego oraz niezbêdnych elementów s³u¿±cych do prawid³owego funkcjonowania szaletów (wraz z pokrywaniem wydatków z tym zwi±zanych) takich jak: wymiana ¼róde³ o¶wietlenia (¿arówki, ¶wietlówki), naprawa zamków, sp³uczek, syfonów, kranów, przy³±czy do WC, ³±czników do WC, zaworów wodnych, w³±czników ¶wiat³a, przetykanie niedro¿nych odp³ywów w obrêbie obiektu, usuwanie awarii hydraulicznych, bie¿±ce oczyszczanie rynien i rur spustowych ( na pl. ¦w. Ma³gorzaty), wymiany zu¿ytych lub uszkodzonych lub nie nadaj±cych siê do naprawy czê¶ci zamiennych oraz urz±dzeñ zwi±zanych z funkcjonowaniem szaletów tj. deski sedesowe, dozowniki na myd³o, szczotki toaletowe, kosze na odpady, uchwyty na papier toaletowy, itp.,
m) naprawy i remonty nie wymienione powy¿ej, a zaakceptowane przez Zamawiaj±cego oraz naprawy lub wymiany urz±dzeñ spowodowane aktami wandalizmu bêd± wykonywane na podstawie odrêbnych zleceñ przez Zamawiaj±cego,
n) Wykonawca zobowi±zany jest do wywozu odpadów powsta³ych w wyniku ¶wiadczenia us³ug wraz z ponoszeniem kosztów z tym zwi±zanych.
1) Wykonawca zobowi±zany jest do pobierania op³at za korzystanie z toalet publicznych w wysoko¶ci okre¶lonej w aktualnym Zarz±dzeniu Prezydenta Miasta ¦widnicy (Zarz±dzenie nr 0050 – 162/2023 z dnia 31 maja 2023 r.), dot. pobierania op³at m.in. za korzystanie z toalet publicznych.
2) Op³aty za korzystanie z toalet publicznych stanowi± dochód Zamawiaj±cego, w zwi±zku z czym Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzania miesiêcznych zestawieñ wp³ywów z op³at za korzystanie z poszczególnych toalet publicznych i przekazania ich na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w terminie do 7 dnia miesi±ca po miesi±cu, w którym dokonano sprzeda¿y.
4) Zestawienie miesiêcznych wp³ywów wraz z dokumentem potwierdzaj±cym przekazanie ich na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu do 7 dnia miesi±ca po miesi±cu, w którym dokonano sprzeda¿y.
5) Dochody z toalet publicznych Wykonawca ma obowi±zek ewidencjonowaæ na podstawie kas fiskalnych, które stanowi± w³asno¶æ Zamawiaj±cego tj. kas POSNET BINGO HS EJ (2 szt.).
6) Zamawiaj±cy na czas ¶wiadczenia us³ugi przez Wykonawcê przekazuje 2 kasy POSNET BINGO HS EJ do u¿ytkowania zgodnie z przeznaczeniem i wymogami prawid³owej eksploatacji.
7) Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzania szkoleñ w zakresie obs³ugi kas fiskalnych we w³asnym zakresie.
8) Wykonawca nie mo¿e w ¿adnej formie udostêpniaæ kas fiskalnych osobom trzecim w celach innych ni¿ realizacja us³ugi oraz Wykonawca nie mo¿e przenosiæ kas fiskalnych poza miejsce ich u¿ytkowania, tj.: toaleta publiczna na pl. ¦w. Ma³gorzaty i toaleta publiczna na pl. Grunwaldzkim.
9) Sprzeda¿ us³ug Wykonawca bêdzie prowadzi³ w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego.
10) Wykonawca zobowi±zany jest do dokonywania rejestracji ka¿dej sprzeda¿y us³ugi przy zastosowaniu ww. kas fiskalnych i dokonywania wydruku z ka¿dej sprzeda¿y paragonu fiskalnego oraz wydawania orygina³u paragonu osobie korzystaj±cej z toalety.
11) Wykonawca zobowi±zany jest do sporz±dzania raportu fiskalnego dobowego po zakoñczeniu sprzeda¿y za dany dzieñ, nie pó¼niej jednak ni¿ przed dokonaniem pierwszej sprzeda¿y w dniu nastêpnym oraz sporz±dzaniu raportu fiskalnego za okres miesiêczny po sprzeda¿y w ostatnim dniu miesi±ca, nie pó¼niej jednak ni¿ przed rozpoczêciem sprzeda¿y w nastêpnym miesi±cu.
12) Raporty, o których mowa powy¿ej oraz inne dokumenty emitowane przez kasê, a tak¿e ewidencjê obrotu i kwot podatku nale¿nego Wykonawca zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu do 7 dnia miesi±ca po miesi±cu, w którym dokonano sprzeda¿y.
13) Ponadto Wykonawca zobowi±zany jest do:
a) utrzymania przekazanych kas fiskalnych w nale¿ytej sprawno¶ci,
b) zg³aszania Zamawiaj±cemu ka¿dej nieprawid³owo¶ci w pracy kas fiskalnych, oraz innych informacji maj±cych znaczenie do prawid³owego funkcjonowania kas.
c) poddawania kontroli nienaruszalno¶ci kasy i prawid³owo¶ci jej pracy na ka¿de ¿±danie w³a¶ciwych organów oraz zg³aszanie Zamawiaj±cemu o rozpoczêciu kontroli przez te organy,
d) ewidencjonowania sprzeda¿y przy u¿yciu kasy rezerwowej lub zaprzestania sprzeda¿y, a przypadku gdy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy nie mo¿e byæ prowadzona ewidencja obrotu i kwot podatku nale¿nego przy zastosowaniu kas fiskalnych,
e) przechowywania ksi±¿ki kasy w okresie jej u¿ytkowania w miejscu jej u¿ytkowania oraz udostêpniania jej na ¿±danie w³a¶ciwych organów lub s³u¿by serwisowej, a w przypadku jej utraty do zg³oszenia tego faktu Zamawiaj±cemu oraz poniesienia kosztów wydania jej duplikatu,
f) prowadzenia sprzeda¿y wy³±cznie w trybie fiskalnym.
14) Wykonawca odpowiada finansowo za prawid³owo¶æ u¿ytkowania kas fiskalnych, a w przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci zwi±zanych z obs³ug± kas lub na³o¿eniem kary przez organy skarbowe na Zamawiaj±cego, w zwi±zku z nieprawid³owym u¿ytkowaniem kas fiskalnych przez osoby obs³uguj±ce toalety publiczne, Wykonawca bêdzie obci±¿any tymi kosztami.
15) Konserwacja, serwis oraz ewentualne naprawy kas fiskalnych bêd± wykonywane przez serwisanta wskazanego przez Zamawiaj±cego, który poniesie wydatki finansowe zwi±zane z serwisem, chyba ¿e konieczno¶æ naprawy kas fiskalnych wynikaæ bêdzie z winy Wykonawcy.
16) Zaopatrzenie w materia³y eksploatacyjne niezbêdne do pacy kas fiskalnych nale¿y do obowi±zków Wykonawcy.
17) Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za utratê lub uszkodzenie kas fiskalnych.
2. Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy toalety publiczne do obs³ugi i utrzymania na podstawie protoko³u zdawczo-odbiorczego.
3. Obowi±zkiem Wykonawcy jest dba³o¶æ o kompletno¶æ wyposa¿enia i rozliczenie siê z powierzonego mienia po zakoñczeniu przedmiotu umowy.
4. W przypadku wyst±pienia jakichkolwiek awarii, usterek i niesprawno¶ci instalacji lub urz±dzeñ Wykonawca zobowi±zany jest niezw³ocznie zawiadomiæ Zamawiaj±cego.
5. Wykonawca nie odpowiada za skutki aktów wandalizmu i kradzie¿y pod warunkiem niezw³ocznego zg³oszenia ich Zamawiaj±cemu oraz na Komendê Powiatow± Policji.
6. W przypadku stwierdzenia niew³a¶ciwego stanu sanitarnego toalet publicznych przez Powiatow± Stacje Sanitarno-Epidemiologiczn± Wykonawca bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶æ i koszty mandatów i grzywien.
7. Po wyga¶niêciu umowy Wykonawca dokona przekazania toalet publicznych na podstawie protoko³u zdawczo-odbiorczego.
8. Wykonawca obowi±zany jest zwróciæ toalety publiczne w stanie niepogorszonym, poza normalnym zu¿yciem.
9. W przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci i szkód powsta³ych na skutek dzia³añ lub zaniedbañ ze strony Wykonawcy zobowi±zany jest on do usuniêcia nieprawid³owo¶ci i szkód na w³asny koszt, w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego.
10. Wykonawca jest zobowi±zany do uzgadniania z Zamawiaj±cym wszelkich zmian w sposobie zagospodarowania pomieszczeñ w toaletach publicznych.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamawiaj±cy wymaga realizacji us³ug od dnia 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45215500-2 - Toalety publiczne
90000000-7 - Us³ugi odbioru ¶cieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprz±tania i us³ugi ekologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1.1 Cena ofertowa brutto – C;
1.2 Wyd³u¿ony czas otwarcia szaletów w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku – „A”
2. Powy¿szym kryteriom Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:
Kryterium Waga [%] Maks. liczba punktów Sposób oceny
1.1
Cena ofertowa brutto
„C” 60% 60 wg wzoru
Cena najtañszej oferty spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
C = ----------------------------------------- x 60pkt
Cena badanej oferty
1.2
Wyd³u¿ony czas otwarcia szaletów
w dni powszednie
od poniedzia³ku do pi±tku „A”
40% 40
Punkty za wyd³u¿ony czas otwarcia szaletów w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku:
o 30 minut d³u¿ej od wymaganego – 20 pkt
o 60 minut d³u¿ej od wymaganego - 40 pkt
UWAGA:
- wymagany przez Zamawiaj±cego czas otwarcia szaletów w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku wynosi od 8.00 do 15.00.
- w przypadku, gdy Wykonawca nie wska¿e w Formularzu oferty „wyd³u¿onego czasu otwarcia szaletów w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku”, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca bêdzie realizowa³ przedmiot zamówienia w godzinach wskazanych przez Zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia i nie przyzna Wykonawcy punktów.
3. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poni¿szego wzoru:
L = C + A
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,
A – punkty uzyskane w kryterium „Wyd³u¿ony czas otwarcia szaletów w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku.”
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcê wyd³u¿onego czasu otwarcia szaletów – Wykonawca przesunie godziny zamkniêcia o czas zadeklarowany.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
7. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê w terminie zwi±zania ofert± okre¶lonym w SWZ.
8. Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
10. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem.
11. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 9, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
12. Zamawiaj±cy nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty poprzedzonego aukcj± elektroniczn±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wyd³u¿ony czas otwarcia szaletów w dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
1.2. Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
1.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 200.000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
1.2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie
Zamawiaj±cy uzna, ¿e warunek dotycz±cy posiadania wiedzy i do¶wiadczenia zosta³ spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
co najmniej dwie us³ugi/umowy polegaj±ce na sprz±taniu obiektów u¿yteczno¶ci publicznej przez okres co najmniej 6 miesiêcy ka¿da, nastêpuj±cych po sobie.
2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdz. VII, ust. 1, pkt. 1.2.4, lit. a , tj. warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e albo Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych us³ug/umów albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych us³ug/umów - warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie bêdzie spe³niony je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie dwóch us³ug/umów ale ¿aden z nich nie wykona³ wymaganych dwóch us³ug/umów.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa wy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie na podstawie art. 117 ust 4 ustawy Pzp z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
W aktualnym stanie prawnym polisa OC winna byæ op³acona. W przypadku zawarcia umowy ubezpieczenia, dla której sk³adka p³atna jest w ratach, za prawid³owy dokument potwierdzaj±cy spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu nale¿y uznaæ polisê op³acon± w takim zakresie, by zapewnia³a ochronê ubezpieczeniow± w dniu wyznaczonym przez Zamawiaj±cego na sk³adanie ofert.
Jednocze¶nie jest tak¿e mo¿liwa sytuacja, ¿e strony umówi³y siê inaczej i odpowiedzialno¶æ ubezpieczyciela trwa pomimo nieuiszczenia kolejnej sk³adki ubezpieczeniowej, musi to jednak jasno wynikaæ z przedstawionych dokumentów.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez Zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych sytuacji ekonomicznej wymaganych przez zamawiaj±cego, wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cym sytuacji ekonomicznej.
2) wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane (wzór stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
4. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 2.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
16. Ponadto Wykonawca musi do oferty do³±czyæ:1) przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o ile dotyczy,
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. X ust. 2 pkt 1) SWZ, o ile dotyczy,
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII ust. 5 SWZ, o ile dotyczy,
4) o¶wiadczenie o powierzeniu wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom (Za³±cznik nr 4 a do SWZ), o ile dotyczy,
5) orygina³ gwarancji lub porêczenia wniesienia wadium (je¶li wadium jest wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dzu),
6) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
7) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³. (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych)2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku PEKAO SA Oddzia³ I w ¦widnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postêpowaniu nr P-140/XI/24 na zadanie pod nazw±: „Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r.”
3. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
4. W przypadku korzystania przez Wykonawcê z systemu umo¿liwiaj±cego dokonywanie natychmiastowych przelewów miêdzy kontami w ró¿nych bankach, Wykonawca zobowi±zany jest tak opisaæ tytu³ przelewu, aby wynika³o z niego kto wp³aca wadium i jakiego przetargu dotyczy wp³ata.
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej i dokument ten nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y:
1) nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotê gwarancji,
3) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
4) odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5) nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego,
6) sposób przes³ania ¿±dania zap³aty - forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem niewa¿no¶ci, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przes³ane wezwanie ¿±dania zap³aty,
7) termin na dostarczenie ¿±dania zap³aty - bieg terminu nie mo¿e rozpoczynaæ siê w okresie wa¿no¶ci wadium.
7. Wierzytelno¶æ z tytu³u gwarancji/porêczenia nie mo¿e byæ przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
9. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la ustawa PZP.
10. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV ust. 12 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w rozdz. VII, ust. 1, pkt. 1.2.4, lit. a , tj. warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e albo Wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych us³ug albo jeden z uczestników konsorcjum wyka¿e siê realizacj± dwóch wymaganych us³ug - warunek wiedzy i do¶wiadczenia nie bêdzie spe³niony je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie dwóch us³ug ale ¿aden z nich nie wykona³ wymaganych us³ug .
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykona-j± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, Pzp z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, zgodnie z § 10 Umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1020795
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-28
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy PZP.
12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
14. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
16. W¶ród formatów powszechnych, a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
17. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
18. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
19. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
20. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
21. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
22. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
23. Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
24. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
25. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Termomodernizacja ¶ciany budynku przy ul. Komunardów 6-6A-6B w ¦widnicy"
- ¦wiadczenie ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczenia pojazdów Gminy i jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenia stra¿aków OSP Gminy ¦widnica
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Lutomi Dolnej
- "Zakup, dostawa i monta¿ 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przeno¶nych i serwerów do MPK "¦widnica" Sp. z o.o.
- "Kompleksowa wymiana dwóch d¼wigów osobowych w budynku Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy przy ul. Armii Krajowej 49"
- Dostawa i wdro¿enie infrastruktury sprzêtowej oraz oprogramowania analizuj±cego i zarz±dzaj±cego dla Gminy ¦widnica w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorz±d w ¦widnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie ca³odobowej ochrony zewnêtrznych sieci i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obiektów M³odzie¿owego Centrum Sportu we Wroc³awiu
- Wywóz nieczysto¶ci p³ynnych z szamb i do³ów kloacznych usytuowanych na terenie nieruchomo¶ci stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Wroc³aw.
- Czyszczenie separatorów i osadników na terenie gminy - miasto Grudzi±dz wraz z utylizacj± odpadów
- Us³ugi zwi±zane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2025
- ¦wiadczenie us³ugi zwi±zanej z utrzymaniem terenów u¿yteczno¶ci publicznej na terenie Gminy Kobierzyce
- "Usuwanie skutków powypadkowych lub innych zdarzeñ losowych zagra¿aj±cych bezpieczeñstwu ruchu drogowego na terenie m. Legnicy w okresie do 31.12.2025r."
wiêcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.