Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-07-04
Zakopane: dostawa nici chirurgicznych-A.ZP-271-11/16
Numer og³oszenia: 117207 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób P³uc im. dr O. Soko³owskiego , ul. G³adkie 1, 34-500 Zakopane, woj. ma³opolskie, tel. 18 2015045, faks 18 2014632.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalsokolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: dostawa nici chirurgicznych-A.ZP-271-11/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nici chirurgicznych do Apteki Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób P³uc. Przedmiot zamówienia szczegó³owo okre¶lony jest w za³. nr 1 (tj. kalkulacji cenowej oferty) do specyfikacji. 2. Przedmiot dostawy ma spe³niaæ wymagania okre¶lone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 876 ze zm.), w szczególno¶ci ma byæ oznakowany znakiem CE, a je¿eli ocena zgodno¶ci by³a przeprowadzana pod nadzorem jednostki notyfikowanej, to obok znaku CE ma byæ umieszczony numer identyfikacyjny w³a¶ciwej jednostki notyfikowanej. 3. Przedmiot zamówienia ma byæ dostarczany w opakowaniu producenta. 4. Opakowanie zewnêtrzne i wewnêtrzne ma zawieraæ nazwê towaru, nr serii, datê produkcji i datê wa¿no¶ci, je¿eli dotyczy. 5. Wykonawca musi zagwarantowaæ odpowiednio d³ugi okres wa¿no¶ci dostarczanych produktów ( min. 1 rok), liczony od dnia dostawy. 6. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e podane w opisie przedmiotu zamówienia (za³. nr 1 do siwz) przewidywane ilo¶ci dostaw s³u¿± do obliczenia warto¶ci zamówienia. Faktyczny zakres dostaw zlecony do wykonania w ci±gu roku uzale¿niony bêdzie od potrzeb Zamawiaj±cego (zwi±zanych z ilo¶ci± hospitalizowanych pacjentów) oraz posiadanych ¶rodków finansowych, st±d te¿ mo¿e ró¿niæ siê od ilo¶ci okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia. Jednak¿e zmniejszenie ilo¶ci zamówionego asortymentu nie przekroczy 20% w zakresie ³±cznej kwoty okre¶lonej w umowie, odpowiednio w danym pakiecie. 7. Zakupy dokonywane w trakcie obowi±zywania umowy mog± dla poszczególnych pozycji ró¿niæ siê ilo¶ciowo od ilo¶ci podanych w kalkulacji oferty, jednak¿e ³±czna warto¶æ dostaw nie przekroczy ca³kowitej warto¶ci oferty wybranego Wykonawcy w danym pakiecie. 8. Zamawiaj±cy informuje, ¿e ilekroæ przedmiot zamówienia okre¶lony w za³±czniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza siê rozwi±zania równowa¿ne tzn. posiadaj±ce cechy, parametry, nie gorsze ni¿ opisane w przedmiocie zamówienia. Je¿eli w danej pozycji Wykonawca proponuje odpowiednik, to musi wyra¼nie to zaznaczyæ. Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ dokumenty potwierdzaj±ce tak± sam± lub lepsz± jako¶æ oferowanych odpowiedników np. specyfikacjê jako¶ciow±, ¶wiadectwo kontroli, jako¶ci, certyfikat, lub inny równowa¿ny dokument, z którego w sposób nie budz±cy w±tpliwo¶ci musi wynikaæ, i¿ oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach jako¶ciowych. Wykazanie równowa¿no¶ci zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 06.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
inne dokumenty
o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e dysponuje kompletem dokumentów dopuszczaj±cych przedmiot zamówienia do obrotu i u¿ywania na terytorium RP oraz, ¿e na ka¿de ¿±danie zamawiaj±cego przedstawi po¶wiadczone kserokopie tych dokumentów;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-orygina³ pe³nomocnictwa (pe³nomocnictw), je¿eli oferta bêdzie podpisana przez pe³nomocnika; - wype³niony formularz oferty stanowi±cy za³±cznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na w³asnym formularzu, lecz jej tre¶æ musi byæ zgodna z tre¶ci± formularza za³±czonego do specyfikacji) wraz z kalkulacj± cenow± do oferty, stanowi±c± za³. nr 1 do siwz;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jako¶æ - 30
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), 2) zmiany na nowy produkt o tych samych b±d¼ lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, w przypadku zakoñczenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu bêd±cego przedmiotem zamówienia, po wcze¶niejszym udokumentowaniu pismem przed dostaw± zaistnia³ej sytuacji, 3) wyst±pi przej¶ciowy brak produktu z przyczyn le¿±cych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objêtego umow±, 4) przesuniêcia ilo¶ciowego pomiêdzy pozycjami asortymentowymi umowy, przy zachowaniu maksymalnej warto¶ci umowy ( nie wymaga aneksu), z zastrze¿eniem § 1 ust.4 i 5 niniejszej umowy 5) zmiany cen z uwagi na ustawow± zmianê stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto. Powy¿sze zmiany nie mog± skutkowaæ zmian± ceny jednostkowej, warto¶ci umowy, z zastrze¿eniem pkt 5, i nie mog± byæ niekorzystne dla Zamawiaj±cego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsokolowski.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób P³uc
im. dr O. Soko³owskiego
ul. G³adkie 1
34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób P³uc im. dr O. Soko³owskiego ul. G³adkie 1 34-500 Zakopane Sekretariat pok. 03 (niski parter budynku).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa nici chirurgicznych do Apteki Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób P³uc, pakiet sk³ada siê z 11 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 06.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa nici chirurgicznych do Apteki Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób P³uc, pakiet sk³ada siê z 32 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 06.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa nici chirurgicznych do Apteki Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób P³uc, pakiet sk³ada siê z 3 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 06.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: nie dotyczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa nici chirurgicznych do Apteki Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób P³uc, pakiet sk³ada siê z 5 pozycji.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczêcie: 06.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. jako¶æ - 30
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci : pieczywo, nabia³, miêso i wêdliny, drób, art. spo¿ywcze, warzywa, owoce i mro¿onki na potrzeby szpitala
- Pe³nienie obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zad. pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Balzera od km 6+050 do km 14+506 w m. Murzasichle, Ma³e Ciche, Brzegi - powiat tatrzañski
- "Obs³uga administracyjno-finansowa oraz merytoryczna projektu "Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa"
- Malowanie korytarza g³ównego - poziom "-1" wraz z wymian± kasetonów sufitu podwieszanego w Szpitalu Powiatowym w Zakopanem
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Modernizacja ul. Sienkiewicza w Zakopanem
wiêcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa implantów oraz osprzêtu do przeprowadzania zabiegów operacyjnych z zakresu pe³nego spektrum ortopedycznego i neurochirurgicznego
- Dostawa wyrobów medycznych dla Pracowni Hemodynamiki oraz Pracowni Urz±dzeñ Wszczepialnych Serca - 20/TP/2025
- dostawy drobnego sprzêtu medycznego
- Dostawa jednorazowego sprzêtu medycznego
- LA.261.11.2025 Sukcesywne dostawy materia³ów szewnych
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materia³ów jednorazowych na potrzeby SZOZ nad MiD w Poznaniu
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.