To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-30
Warszawa: spr. nr 56/WNoŻCiK/SGGW/2014 Dostawa artykułów biurowych, papieru, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych, nośników pamięci, optycznych myszy komputerowych oraz przedłużaczy w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody.
Numer ogłoszenia: 117243 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67127 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: spr. nr 56/WNoŻCiK/SGGW/2014 Dostawa artykułów biurowych, papieru, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych, nośników pamięci, optycznych myszy komputerowych oraz przedłużaczy w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią od widelca do zagrody..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papieru, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych, nośników pamięci, optycznych myszy komputerowych oraz przedłużaczy w ramach Projektu Optymalizacja produkcji wołowiny w Polsce, zgodnie ze strategią ,,od widelca do zagrody. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w następujących załącznikach do SIWZ: 5a, 5b, 5c, 5d 5e. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK Oznaczenie części zamówienia: Zadanie I - artykuły biurowe. CPV: 30190000-7 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie artykułów biurowych opisanych szczegółowo w załączniku nr 5a) do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Brak. Oznaczenie części zamówienia: Zadanie II - papier. CPV: 30197644-2 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie papieru opisanego szczegółowo w załączniku nr 5b) do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Brak. Oznaczenie części zamówienia: Zadanie III - tonery. CPV: 30125110-5 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie tonerów opisanych szczegółowo w załączniku nr 5c) do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Z uwagi na fakt, iż zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę jego specyfikację posłużył się określeniami wskazującymi na producenta, dopuszcza się również materiały równoważne w stosunku do określonych w SIWZ. W przypadku oferowania materiałów równoważnych, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom zamawiającego, zamawiający wymaga załączenia do oferty raportów z testów potwierdzających wydajność tonera, przeprowadzonych zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 w przypadku tonerów do urządzeń i drukarek monochromatycznych oraz ISO/IEC 19798 w przypadku wkładów do drukarek kolorowych, potwierdzających równoważność oferowanych tonerów. Zamawiający dopuszcza tylko tonery fabrycznie nowe nieregenerowane. Oznaczenie części zamówienia: Zadanie IV - nośniki pamięci, optyczne myszki komputerowe, przedłużacze. CPV: 30234500-3, 30234600-4, 31224810-3, 30237410-6 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie nośników pamięci, optycznych myszy komputerowych oraz przedłużaczy opisanych szczegółowo w załączniku nr 5d) do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Brak. Oznaczenie części zamówienia: Zadanie V - materiały eksploatacyjne do drukarek. CPV: 30124000-4 Krótki opis części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wniesienie materiałów eksploatacyjnych do drukarek opisanych szczegółowo w załączniku nr 5e) do SIWZ stanowiącym opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej. Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji, Samodzielny Zakład Techniki w Żywieniu, Ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Inne informacje dotyczące części zamówienia: Materiały eksploatacyjne powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważność należy rozumieć: funkcjonalność, rozmiar, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość utrwalenia, nie zamazywanie się druku (kopii) - odpowiadające wyrobom producenta urządzenia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.76.44-2, 30.12.51.10-5, 30.23.45.00-3, 30.23.46.00-4, 31.22.48.10-3, 30.22.37.41-0, 30.12.40.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POIG.01.03.01-00-204/09 WOŁOWINA..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych, papieru, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych, nośników pamięci, optycznych myszy komputerowych oraz przedłużaczy Zadanie I - artykuły biurowe. CPV: 30190000-7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
duplikat MERITUS BIUROSERWIS SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
duplikat MERITUS BIUROSERWIS SP Z O O
- MERITUS BIUROSERWIS Sp z o.o., al. Armii Krajowej 46, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1890,53
Oferta z najniższą ceną: 1890,53 / Oferta z najwyższą ceną: 3437,68
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych, papieru, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych, nośników pamięci, optycznych myszy komputerowych oraz przedłużaczy Zadanie II - papier. CPV: 30197644-2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERITUS BIURISERWIS Sp. z o.o., al. Armii Krajowej 46, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1220,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1678,95
Oferta z najniższą ceną: 1678,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1678,95
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych, papieru, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych, nośników pamięci, optycznych myszy komputerowych oraz przedłużaczy Zadanie III - tonery. CPV: 30125110-5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
duplikat MERITUS BIUROSERWIS SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
duplikat MERITUS BIUROSERWIS SP Z O O
- MERITUS BIUROSERWIS Sp. z o.o., al. Armii Krajowej 46, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3916,32
Oferta z najniższą ceną: 3916,32 / Oferta z najwyższą ceną: 3916,32
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych, papieru, tonerów i innych materiałów eksploatacyjnych, nośników pamięci, optycznych myszy komputerowych oraz przedłużaczy Zadanie IV - nośniki pamięci, optyczne myszki komputerowe, przedłużacze. CPV: 30234500-3, 30234600-4, 31224810-3, 30237410-6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
duplikat MERITUS BIUROSERWIS SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
duplikat MERITUS BIUROSERWIS SP Z O O
- MERITUS BIUROSERWIS Sp. z o.o., al. Armii Krajowej 46, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1110,69
Oferta z najniższą ceną: 1110,69 / Oferta z najwyższą ceną: 1110,69
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceń z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobach Terenowego Zespołu Obsługi Mieszkańców Ogrodowa.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności. Część 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. Strażackiej (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleń kości śródręcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Południowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa (wraz z rozładunkiem) materiałów komputerowych i eksploatacyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Zadanie nr 2: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
- Dostawy materiałów biurowych, artykułów higienicznych i środków czystości dla prokuratur okręgu opolskiego.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Zakup wyposażenia pracowni w ramach projektu "Zostań zawodowcem!"- wsparcie kształcenia zawodowego i ustawicznego w Powiecie Gostyńskim"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.