Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128662/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00130316/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_wag@um.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf9c1dc9-e164-4123-9d50-c76377f51183
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00114008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039074/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej
prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: 1. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 12.13.7) SWZ (próbki oferowanych materiałów równoważnych) w opakowaniu uniemożliwiającym ich przypadkowe otwarcie, opisanym w następujący sposób:
„Oznaczenie sprawy: WAG.2711.0002.2025
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych
PRÓBKI”
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca wyłącznie do Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Kalisza (pokój nr 48) mieszczącej się na II piętrze budynku Urzędu Miasta Kalisza przy Głównym Rynku 20 w Kaliszu przed upływem terminu składania ofert
2. Na opakowaniu należy także umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku na opakowaniu którejkolwiek z wyżej wymienionych informacji.
4. Za dostarczenie próbek w inne miejsce niż wskazane powyżej lub pozostawienie awizo Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.
5. Należy wziąć pod uwagę, że terminem dostarczenia (złożenia) próbek Zamawiającemu jest ich wpływ do miejsca oznaczonego przez Zamawiającego jako miejsce składania próbek (a nie inne miejsce np. sekretariat, Biuro Obsługi Interesanta, magazyn funkcjonujące w strukturze Zamawiającego).
6. Jeżeli Wykonawca nie złoży z ofertą próbek, złoży próbki niekompletne, złoży próbki po terminie lub będą one niekompletne Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia, a oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WAG.2711.0002.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i urządzeń wielofunkcyjnych (zwanych dalej także „materiałami eksploatacyjnymi” lub „materiałami”) oryginalnych lub równoważnych z oryginalnymi.
2. Szczegółowy wykaz zawierający modele urządzeń użytkowanych przez Zamawiającego oraz ilości materiałów eksploatacyjnych do urządzeń znajduje się w „Formularzu cenowym”.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi nie więcej niż w 3 częściach w ciągu 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem realizacji prawa opcji, o którym mowa w pkt 8 SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ i załącznikach do niej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1. Przedmiotem prawa opcji będzie dostarczenie przez Wykonawcę takich samych materiałów eksploatacyjnych, jak zaoferowane przez niego w „Formularzu cenowym”:1) w pozycji 1 w ilości do 20 sztuk (dotyczy drukarki Lexmark MS 510 DN);
2) w pozycji 2 w ilości do 20 sztuk (dotyczy drukarki Lexmark MS 510 DN);
3) w pozycji 5 w ilości do 30 sztuk (dotyczy drukarki Brother HL-L6400DW);
4) w pozycji 6 w ilości do 50 sztuk (dotyczy drukarki Brother HL-L6400DW)
w cenach jednostkowych zgodnych z „Formularzem Cenowym” Wykonawcy.
2. Dostawa przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi nie więcej niż w 3 częściach w ciągu 7 dni roboczych od dnia przekazania przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ust. 1.
3. Pozostałe regulacje dotyczące prawa opcji zawiera umowa stanowiąca załącznik do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:1) wykażą wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej umowy, w ramach której dostarczono materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych lub urządzeń wielofunkcyjnych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto.
W przypadku umów będących w trakcie realizacji (na dzień składania ofert) Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie kwotę dotyczącą faktycznie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych lub urządzeń wielofunkcyjnych w ramach jednej umowy (tj. nie później niż na dzień składania ofert), wpisaną do formularza „Doświadczenie zawodowe”.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy;
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy – dotyczącą orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
- wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenie albo inny dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 10.1. i 10.2. SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania”.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego dokumentów, o których mowa wyżej w pkt. 12.2.1)-5) SWZ dotyczących każdego z nich.
W przypadku Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej zaświadczenia, o których mowa wyżej w pkt. 12.2.2)-3) należy przedstawić w odniesieniu do wszystkich wspólników z osobna, jak i samej spółki.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków jaką można wpisać w polu tego punktu informacje w zakresie dokumentów i oświadczeń składanych przez podmioty zagraniczne zawarte zostały w pkt 12.2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz należycie wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, umów w ramach których dostarczono materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych lub urządzeń wielofunkcyjnych - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Doświadczenie zawodowe);
W przypadku umów będących w trakcie realizacji (na dzień składania ofert) należy wpisać wyłącznie kwotę dotyczącą faktycznie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych lub urządzeń wielofunkcyjnych w ramach jednej umowy (tj. nie później niż na dzień składania ofert), a nie kwotę na jaką została zawarta umowa.
2) dowody określające czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 12.3.1) SWZ zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie;
Dowodami, o których mowa wyżej są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane,
b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w ppkt a), Wykonawca jest zobowiązany do wykazania przyczyn, z jakich nie mógł uzyskać tych dokumentów,
c) w odniesieniu do dostaw nadal wykonywanych (na dzień składania ofert) dokumenty, o których mowa w ppkt a) i b) powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych z oryginalnymi w odniesieniu do referencyjnych materiałów eksploatacyjnych (materiałów oryginalnych) oraz wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia każdy Wykonawca, który oferuje materiały równoważne zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące środki dowodowe:1) raporty z testów wydajności (dotyczy tonerów równoważnych) wystawione przez podmioty posiadające akredytację (ważną i aktualną na dzień wystawienia danego raportu) udzieloną przez Polskie Centrum Akredytacji lub przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność, informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą:
a) dla tonerów monochromatycznych – ISO/IEC 19752:2017 lub równoważną,
b) dla tonerów kolorowych – ISO/IEC 19798:2017 lub równoważną.
Raporty muszą także potwierdzać przeprowadzenie badania materiału równoważnego na modelu urządzenia wskazanego w kolumnie 2 „Formularza Cenowego”.
Załączone raporty muszą w swojej treści zawierać wszystkie informacje dotyczące warunków przeprowadzonych badań, mających wpływ na ich wynik, w szczególności: średnia ilość wydruków, odchylenie standardowe, dolna granica przedziału ufności (90%), data testowania, liczba testowanych kaset, liczba kaset użytych do obliczeń, typ kasety, czy stosowano procedurę wstrząsania, tryb drukowania, liczba urządzeń użytych w teście, orientacja podawania papieru, system operacyjny, oprogramowanie, wersja sterownika drukarki, wersja strony testowej, kody testowanych materiałów eksploatacyjnych, numery seryjne użytych urządzeń, temperatura, wilgotność.
2) certyfikat poświadczający zgodność oferowanych materiałów równoważnych (dotyczy tonerów równoważnych) z normami ISO/IEC 19752:2017, ISO/IEC 19798:2017. Certyfikat musi być wystawiony przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości, posiadającą certyfikat akredytacji wydany przez Polskie Centrum Akredytacji potwierdzający, że podmiot uprawniony do kontroli jakości posiada laboratorium badawcze akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025 lub równoważną.
3) certyfikat potwierdzający, że laboratorium badawcze, w którym wykonano raporty określone w pkt 1 jest akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025 lub równoważną,
4) certyfikat ISO 14001 lub równoważny potwierdzający zgodność procesu produkcyjnego oferowanych materiałów równoważnych (dotyczy bębnów i tonerów równoważnych) z normą ISO 14001 lub równoważną. W treści certyfikatu ma być wykazany ten sam producent co w raportach z badań wydajności oraz wskazany w kolumnie 4 „Formularza Cenowego”;
5) certyfikat ISO 9001 lub równoważny potwierdzający zgodność procesu produkcyjnego oferowanych materiałów równoważnych (dotyczy bębnów i tonerów równoważnych) z normą ISO 9001 lub równoważną. W treści certyfikatu ma być wykazany ten sam producent co w raportach z badań wydajności oraz wskazany w kolumnie 4 „Formularza Cenowego”;
6) aktualną kartę charakterystyki produktu niebezpiecznego (dotyczy tonerów równoważnych);
7) próbki w postaci:
a) bębna światłoczułego i tonera do drukarki Lexmark MS 510 DN,
b) bębna światłoczułego i tonera do drukarki Brother HL-L6400DW,
c) bębna światłoczułego i tonera do drukarki OKI B432
takie jak zaoferowane w pozycjach 1-2, 5-6, 8-9 „Formularza Cenowego” oraz spełniające wymagania zawarte w opisie przedmiotu zamówienia celem przeprowadzenia testów, o których mowa w pkt 4.7. SWZ.
2. Zamawiający nie będzie stosował instytucji, o której mowa w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp w przedmiotowym postępowaniu.
3. W przypadku, gdy oferowany materiał równoważny okaże się nierównoważny lub będzie niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy);2) dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 12.11 SWZ (jeśli dotyczy);
3) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
4) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 18.6.2 SWZ (jeśli dotyczy);
5) dowód wniesienia wadium - patrz pkt 16 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.900,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100).2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Miasta Kalisza prowadzony przez Santander Bank S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160, z dopiskiem „Wadium, nr sprawy WAG.2711.0002.2025”.
Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji „DOKUMENTY DO OFERTY”, sekcji „PRZYGOTOWANIE OFERTY” jako załącznik do oferty.
4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w podsekcji „DOKUMENTY DO OFERTY”, sekcji „PRZYGOTOWANIE OFERTY” jako załącznik do oferty.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3.
Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych w pkt 14.1 SWZ, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Patrz także zapisy pkt 12.4-12.12 SWZ.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1. i 10.2. SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2. SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący:
1) przynajmniej jeden z wykonawców - w zakresie warunku, o którym mowa w pkt 11.2.1 SWZ (Zamawiający nie dopuszcza „sumowania” doświadczenia dwóch i więcej wykonawców w celu potwierdzenie spełnienia tego warunku).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 12.4 SWZ).
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 12.2 i 12.3 SWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-04 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-04 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Adres poczty elektronicznej podany w pkt 1.5.9. niniejszego ogłoszenia nie służy do komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń przekazywane odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl.2. Formę dokumentów lub oświadczeń, załączników jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SWZ.
3. Jeżeli w dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu podane będą wartości w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego Narodowego Banku Polskiego danej waluty z daty zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego postępowania. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie ogłasza średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty ogłoszony przez NBP ostatniego dnia przed dniem zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
4. Wymagania techniczne związane ze składaniem oferty w formie elektronicznej zawarte zostały w SWZ. Szczegółowy sposób składania oferty, dokumentów lub oświadczeń, załączników zawiera SWZ.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wydanie monografii naukowych
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Dostawa mebli biurowych do pomieszczeń Urzędu Miasta Kalisza
- Wykonanie remontu elewacji i dachu wraz z dociepleniem oraz remontem klatek schodowych w budynkach wielorodzinnych w Kaliszu przy ul. Babina 1a-1b.
- Wykonanie usługi cateringowej podczas II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej. Jakość w Zarządzaniu. Zarządzanie w świecie 4.0.
- Dostawa oprogramowania oraz drona edukacyjnego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i innych urządzeń dla Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach
- Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
- Usługa outsourcingu drukarek, urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa druku w KG PSP
- Sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.