Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-17
Jarosław: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół obiektów użyteczności publicznej na potrzeby stworzenia Centrum Kulturalno - Rekreacyjnego w Pawłosiowie
Zadanie Nr 1 - Budowa tarasu i kładki drewnianej na stawie wraz z instalacją oświetleniową i zasilającą,
Zadanie Nr 2 - Budowa placu parkingowego dla 10 stanowisk,
Zadanie Nr 3 - Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw wraz z budową ogrodzenia placu zabaw.
Numer ogłoszenia: 117254 - 2011; data zamieszczenia: 17.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłosiów , Pawłosiów 88, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 16 6220380, faks 16 6220248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapawlosiow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół obiektów użyteczności publicznej na potrzeby stworzenia Centrum Kulturalno - Rekreacyjnego w Pawłosiowie Zadanie Nr 1 - Budowa tarasu i kładki drewnianej na stawie wraz z instalacją oświetleniową i zasilającą, Zadanie Nr 2 - Budowa placu parkingowego dla 10 stanowisk, Zadanie Nr 3 - Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw wraz z budową ogrodzenia placu zabaw..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół obiektów użyteczności publicznej na potrzeby stworzenia Centrum Kulturalno - Rekreacyjnego w Pawłosiowie. Zadanie Nr 1 - Budowa tarasu i kładki drewnianej na stawie wraz z instalacją oświetleniową i zasilającą. Zakres zadania. Wykonanie pomostu i tarasu zadaszonego wykonane będzie na istniejącym stawie zlokalizowanym na działce o numerze ewidencyjnym 832 w Pawłosiowie. Projektowana budowla o konstrukcji drewnianej wsparta będzie na istniejących palach drewnianych na odbudowywanym stawie. W ramach wcześniejszych prac wykonano konstrukcję nośną pod pomost i taras z bali dębowych o przekroju 20 x 20 cm wbitych w dno zbiornika zgodnie z dokumentacją projektową. Słupy pomostu wykonano w rozstawie osiowym poprzecznym 3,0 m i podłużnym 3,30 m. Pod tarasem siatka słupów w rozstawie 2,5 m x 2,5 m. Powierzchnia pomostu: - szerokość 3,50 m - długość 17,00 m Powierzchnia tarasu: - szerokość x długość 5,50 x 5,50 m Do wykonania pozostają elementy pomostu i tarasu z drewna modrzewiowego klasy C30, a także zastrzały z drewna dębowego klasy C30 o przekroju 10 x 10 cm dla istniejących słupów dębowych nośnych. Nad tarasem do wykonania dach konstrukcji drewnianej czterospadowy z pokryciem z blachy dachówko podobnej powlekanej w kolorze czerwonym z obróbkami z blachy powlekanej w kolorze dachu. Na istniejących słupach dębowych ułożyć w kierunku podłużnym belki o przekroju 20 x 20 cm z drewna modrzewiowego. Belki tarasu zakończone wspornikami o długości 1,0 m. Na belkach zastrzały o przekroju 16 x 16 cm do usztywnienia słupów tarasu. Na belkach ułożyć w kierunku poprzecznym legary o przekroju 8 x 15 cm oraz w miejscu słupów belki o przekroju 16 x 16 cm z wspornikami o długości 60 cm po obu stronach. Na wspornikach podpory o przekroju 16 x 16 cm pod usztywnienie słupów balustrady i tarasu. Podłoga pomostu i tarasu z desek struganych gr. 3,2 cm przybijanych do legarów. Konstrukcja słupów nośnych usztywniona w kierunku poprzecznym i podłużnym zastrzałami z drewna dębowego o przekroju 10 x 10 cm. Na belkach nośnych tarasu w miejscu istniejących słupów dębowych zaprojektowano słupy dachu o przekroju 16 x 16 cm, podobnie na belkach nośnych pomostu w miejscu słupów zaprojektowano słupy balustrad o przekroju 16 x 16 cm. Słupy zadaszenia tarasu są spięte płatwiami 16 x 16 cm. Konstrukcja usztywniona w kierunku poprzecznym i podłużnym mieczami o przekroju 7 x 14 cm. Krokwie o przekroju 7 x 14 cm wsparte na płatwiach dolnych oraz górnych. Płatwie górne wsparte na belkach zastrzałowych 16 x 16 cm wypuszczonych ze słupów narożnych. Nachylenie połaci 58%. Pokrycie dachu z blachy powlekanej dachówko podobnej. Przestrzenie pomiędzy krokwiami obite deskami struganymi gr. 18 mm mocowanymi do krokwi i łączonymi na pióro własne. Pomiędzy słupami zadaszenia i pomostu balustrada drewniana. Balustradę wykonać ze słupów pośrednich 10 x 10 cm osadzonych w legarach czopowo. Wypełnienie balustrady z krawędziaków drewnianych 5 x 5 cm. Poręcz balustrady 8 x 10 cm usztywniona płaskownikiem 40 x 3 mm mocowana do słupków głównych balustrady. Wszystkie elementy drewniane łączyć na połączenia ciesielskie. Drewno zabezpieczyć przed warunkami atmosferycznymi poprzez malowanie środkiem impregnującym wodo rozpuszczalnym gruntującym chroniącym drewno przed grzybami, oraz dwukrotnie pomalować farbami nawierzchniowymi wodo rozpuszczalnymi w kolorze bezbarwnym. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej. 1. Linia kablowa oświetlenia zewnętrznego. Oświetlenie zewnętrzne realizowane będzie kablem ziemnym YAKY 4x16. Oprawy oświetleniowe w ilości 4 sztuk - oprawy powinny charakteryzować się szerokim rozsyłem światła. Do oświetlenia należy stosować oprawy spełniające wymagania PN-83/E-06305. Ze względów eksploatacyjnych stosować należy oprawy o konstrukcji zamkniętej, stopniu zabezpieczenia przed wpływami zewnętrznymi komory lampowej IP-65 i klasą ochronności II. Elementy oprawy, takie jak układ optyczny i korpus, powinny być wykonane z materiałów nierdzewnych. Oprawy powinny być przechowywane w opakowaniach zgodnych z PN- 86/O-79100. Oprawa oświetleniowa musi spełniać następujące parametry: - optyka lustrzana, - wandaloodporny klosz z poliwęglanu, - obudowa wykonana z polipropylenu wzmacnianego włóknami szklanymi, odporna na działanie promieniowania UV, - klosz wykonany z poliwęglanu, odporny na działanie promieniowania UV, - klipsy wykonane z poliwęglanu wzmacnianego włóknami szklanymi, odporne na promieniowanie UV, - zawias wykonany z poliwęglanu i elementów stalowych, - oprawa wyposażona w statecznik elektroniczny, - całkowity pobór mocy : 100 W, - IP 65, - klasa ochronności II - kolor opraw grafitowy Do oferty należy dołączyć deklarację zgodności CE potwierdzająca zgodność z normami: PN-83/E-06305, potwierdzająca stopnień ochrony IP 65 oraz ISO-9001:2001. Oprawy montować na słupach oświetleniowych stalowych ocynkowanych sześciokątnych np. S-60P produkcji Elektromontaż Rzeszów lub innych posiadających parametry nie gorsze od zaproponowanych. Słupy oświetleniowe powinny być wykonane jako stożkowe sześciokątne wykonane z blachy stalowej profilowanej o grubości 4 mm ocynkowane ogniowo o wysokości 6 m. Słupy do wysokości 40 cm zabezpieczyć dodatkowo przed korozją. Słup w ilości 3 szt. powinien spełniać wymagania PN-EN12767, oraz poniższe parametry techniczne: - słup stalowy, - ocynkowany ogniowo, - wysokość słupa nad gruntem: 6 m, Do oferty należy dołączyć deklarację zgodności CE potwierdzającą normy: PN- EN 12767, EN ISO 1461. Pod słupy oświetleniowe stalowe wykonać fundamenty prefabrykowane według ustaleń dokumentacji projektowej. Ogólne wymagania dotyczące fundamentów konstrukcji określone są w PN-80/B-03322 [1]. W zależności od konkretnych warunków lokalizacyjnych i rodzaju wód gruntowych, należy wykonać zabezpieczenie antykorozyjne według SST, zgodnie z Instrukcją zabezpieczeń przed korozją konstrukcji betonowych. Dopuszcza się stosowanie fundamentów wylewanych na mokro z betonu odpowiedniej klasy. Do zbrojenia zastosować stal typu ST3SX. Wykonawca przed wykonaniem musi przedstawić proponowane rozwiązanie fundamentu łączenie z odpowiednimi atestami, deklaracjami itp. w celu ich zatwierdzenia. Kabel oświetleniowy układać w wykopie, na głębokości 0,7 m na podsypce piaskowej. Po nałożeniu gruntu rodzimego kabel oznakować folią koloru niebieskiego. Na dnie wykopu poniżej kabla ułożyć płaskownik FeZn 25x4 - zachować odległość płaskownika od kabla zgodnie z normą. Płaskownik podłączyć do zacisków uziemiających słupa (ochrona dodatkowa). Wartość uziemienia słupów nie powinna przekroczyć 10 om. Przy skrzyżowaniu kabla z uzbrojeniem podziemnym kabel chronić rurą ochronną AROT DVK 50. 2. Zasilanie. Zasilanie oświetlenia policznikowe z rozdzielnicy głównej budynku Szkoły. W rozdzielni RG przewidziano wydzieloną tablicę TO zasilająco-sterowniczą dla oświetlenia zewnętrznego. Sterowanie oświetleniem automatyczne przy pomocy zegara sterującego oraz ręczne przy pomocy łącznika krzyżowego ŁK. Zasilanie oświetlenia należy wykonać dwoma stycznikami jednofazowymi wykorzystując do tego fazę L1 i L2. Fazę L3 wykorzystać wyłącznie do zasilenia oprawy oświetlającej pomost. Zasilanie oświetlenia pomostu wykonać kablem YKY 3x2,5 mm2 układanym w rurze RL22 na konstrukcji pomostu. Zabezpieczenie obwodu zasilającego oprawę oświetlającą pomost i załączanie wyłącznikiem S301 B10A usytuowanym w skrzynce ZO. Skrzynkę zainstalować pod zadaszeniem pomostu. W skrzynce zainstalować gniazdo 220V montowane na skrzynce THS. Skrzynkę wyposażyć w zamek. Schemat skrzynki pokazano na rysunku schematu oświetlenia. 3. Ochrona przeciwporażeniowa. Oprawy i słupy oświetleniowe wykonać w II klasie ochronności. Uziemienie ochronne wykonać z płaskownika FeZn 25x4. Ochronę przeciwporażeniową wykonać za pomocą wyłącznika różnico prądowego zamontowanego w tablicy bezpiecznikowej w układzie TN-S. W skrzynce ZO należy zamontować wyłącznik typu P300, lub inny o podobnych parametrach. Należy zastosować urządzenia odpowiadające normom PN-EN 13201-Część 1,2,3 i 4:2007, Oświetlenie dróg (całość normy), PN-EN 12193:2007 Światło i oświetlenie . Oświetlenie w sporcie, oraz normę PN-EN 12464-2:2008 Światło i oświetlenie -- Oświetlenie miejsc pracy -- Część 2: Miejsca pracy na zewnątrz (całość normy) Zadanie Nr 2 - Budowa placu parkingowego dla 10 stanowisk. Zakres zadania. Plac parkingowy planowany do realizacji na działkach o numerach ewidencyjnych 373/4 i 489/27 w miejscowości Pawłosiów. Planowany parking zrealizowany będzie wzdłuż istniejącej drogi asfaltowej. Na parkingu planuje się 10 stanowisk postojowych o wymiarach: - szerokość 2,30 m. - długość 6,0 m. Powierzchnia placu parkingowego 130,00 m2. Planowany zakres robót: 1. Przygotowanie terenu - usunięcie humusu. 2. Wykop pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 3. Profilowanie i zagęszczenie podłoża. 4. Ułożenie krawężników betonowych 15 x 30 cm na ławie betonowej (od strony wjazdu krawężnik ułożyć na płask. 5. Wykonanie warstwy odsączającej z pospółki gr. 10 cm 6. Wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa kamiennego, tłucznia o frakcji 0 - 63 mm, stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15 cm. 7. Ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce piaskowo- cementowej 1:4 grubości 3-5 cm. Zadanie Nr 3 - Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw wraz z budową ogrodzenia placu zabaw. Zakres zadania. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych, wyposażenie placów zabaw wraz z jego ogrodzeniem na działkach o numerach ewidencyjnych 260/1 i 260/6 w miejscowości Pawłosiów. W skład zamówienia wchodzi wykonanie następującego zakresu robót: 1. dostawa wraz z montażem huśtawki wahadłowej podwójnej z siedziskiem dla małych dzieci (długości 1,30 m i wys. 1,0 m) - szt. 1, 2. dostawa wraz z montażem huśtawki wahadłowej Łabędź dla małych dzieci (długość 1,0 m. szerokość 0,5 m, wysokość 1,40 m) - szt. 1, 3. dostawa wraz z montażem huśtawki wahadłowej Lew dla małych dzieci (długość 1,20 m, wysokość 1,20 m) - szt. 1, 4. dostawa wraz z montażem karuzeli krzyżowej czteroosobowej o średnicy 1,80 m - szt. 1, 5. dostawa wraz z montażem huśtawki pojedynczej z rurką do wspinania i siedziskiem koszykowym gumowym (długość 3,05 m, szerokość 2,0 m, wysokość 2,0 m) - szt. 1, 6. regulamin placu zabaw - szt. 1, 7. kosz na śmieci o wysokości 1,0 m - szt. 2, 8. ławka stała z bali z oparciem (długość 1,5 m, wysokość 0,9 m, szerokość 0,57 m) - szt. 2, 9. sklepik (długość 1,0 m, wysokość 1,40 m) z tablicą do malowania (długość 1,0 m, wysokość 1,6 m) - 1 kompl. 10. piaskownica z palisady sześciokątna (szerokość 3,0 m, długość 3,0 m, wysokość 0,3 m) - szt. 1, 11. pomost wiszący z dwoma trapami (długość 6,1 m, szerokość 1,0 m, wysokość 1,6 m) - szt. 1, 12. zestaw (nr 14 wg wzoru) składający się z trapu ze schodkami, dwóch zjeżdżalni, dwóch pomostów wiszących, pomostu stałego, trzech wież z dachem i wieży strażackiej - 1 komp. 13. zestaw (nr 12 wg wzoru) składający się z trapu długiego, zjeżdżalni, pomostu wiszącego, pomostu stałego, dwóch wież z dachem, wieży strażackiej i trapu ze schodkami - 1 komp. 14. zestaw (nr 6 wg wzoru) składający się z trapu ze schodkami, zjeżdżalni i trapu ze schodkami - 1 komp. 15. altanki ogrodowej sześciokątnej drewnianej o średnicy 3,0 m, z daszkiem krytej gontem bitumicznym, na brzegach zabezpieczony miedzianą blachą, z balustradą z wypełnieniem z kratek angielskich, wraz ze stołem i ławeczkami wokół ściany, drewno zabezpieczone impregnatami olejowymi - 3 kmpl, 16. zestaw (nr 2 wg wzoru) składający się z trapu, pomostu wiszącego, trapu ze schodkami i zjeżdżalni - 1 komp. 17. wykonać nawierzchnię z piasku o grubości 300 mm i powierzchni co najmniej pokrywającej się ze strefą bezpieczeństwa urządzeń. Pozostały teren należy uporządkować i wyrównać. Ogrodzenie placu zabaw projektuje się panelowe. Panele z drutu gr. 5 mm profilowanego w celu zapewnienia odpowiedniej sztywności, oraz zabezpieczonego przed korozją poprzez ocynkowanie ogniowe i pokrycie warstwą farby nanoszoną elektrostatycznie wg EN-ISO 12944-5 w kolorze zielonym. Wysokość ogrodzenia 150 cm. Oczka o szerokości max 5 cm. Panele zabezpieczone od góry ceownikiem stalowym zimno giętym, lub w inny sposób w celu zapewnienia bezpieczeństwa dzieci. Słupki ogrodzeniowe wykonać z profili stalowych zamkniętych min. 40 x 60 mm i grubości ścianki min. 2 mm, zamkniętych kapturkiem z PCV lub w inny sposób. Słupki zabezpieczone przed korozją i w kolorze identycznym jak panele. Projektuje się wykonanie ogrodzenia w dwóch niepołączonych odcinkach o długości 15,50 m i 50,50 m. W ogrodzeniu o długości 50,50 m wykonać furtkę o szerokości 100 cm w świetle oraz bramę wjazdową o szerokości 400 cm w osi słupków. Furtka o szerokości w świetle 100 cm, w ramie z prętów pionowych spawanych do kształtowników stalowych zimno giętych o przekroju min. 40 x 40 mm, z zamkiem z kluczem i klamką. Brama ogrodzeniowa dwuskrzydłowa szer. 400 cm w ramie z prętów pionowych spawanych do kształtowników stalowych zimno giętych o przekroju min. 40 x 40 mm, z zamkiem z kluczem i klamką. Słupy ogrodzeniowe osadzić w fundamencie z cokolikiem. Cokolik oddylatować od fundamentu słupka i osadzić na podsypce z pisku. Elementy wykonać w sposób monolityczny lub z elementów prefabrykowanych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.22.00-8, 45.26.00.00-7, 45.23.14.00-9, 31.50.00.00-1, 45.22.33.20-5, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: a) 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) - na realizację zadania Nr 1 b) 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) - na realizację zadania Nr 2 c) 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) - na realizację zadania Nr 3 Wadium musi być wniesione do dnia 02.06.2011 r. do godz. 12:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. o/Jarosław Nr 80 1240 2571 1111 0000 3342 2776. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Gminy Pawłosiów, Pawłosiów 88, 37-500 Jarosław, pokój nr 102 w godz. 7:30 -
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki wiedzy i doświadczenia składając ofertę na zadanie Nr 3 wykażą należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej dwóch zamówień polegających na wykonaniu placów zabaw o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki wykażą dysponowanie co najmniej a) jedną osobą posiadającą przewidzianymi przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla zadania Nr 1 i 3. b) jedną osobą posiadającą przewidzianymi przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami o specjalności drogowej dla zadania Nr 2. c) jedną osobą posiadającą przewidzianymi przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami o specjalności instalacji elektrycznych dla zadania Nr 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki składając ofertę na zadanie Nr 3 wykażą posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pawlosiow.itl.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pawłosiów, Pawłosiów 88, 37-500 Jarosław, pow. jarosławski, woj. podkarpackie, tel. 16 6220380, fax. 16 6220248,
e-mail: ug_pawlosiow@pro.onet.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pawłosiów, Pawłosiów 88, 37-500 Jarosław, pow. jarosławski, woj. podkarpackie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsza inwestycja uzyskała pomoc w ramach działania 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII ROZWOJU w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego PROW na lata 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa tarasu i kładki drewnianej na stawie wraz z instalacją oświetleniową i zasilającą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie pomostu i tarasu zadaszonego wraz z instalacją elektryczną i przyłączem energetycznym zgodnie z opisem z przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.22.00-8, 45.26.00.00-7, 45.23.14.00-9, 31.50.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa placu parkingowego dla 10 stanowisk..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany parking zrealizowany będzie z kostki brukowej gr 8 cm, wzdłuż istniejącej drogi asfaltowej. Na parkingu planuje się 10 stanowisk postojowych o wymiarach: - szerokość 2,30 m. - długość 6,0 m. Powierzchnia placu parkingowego 130,00 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw wraz z budową ogrodzenia placu zabaw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń zabawowych, wyposażenie placów zabaw wraz z jego ogrodzeniem na działkach o numerach ewidencyjnych 260/1 i 260/6 w miejscowości Pawłosiów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- "Wykonanie dostawy samochodu osobowego z napędem typu hybrid"
- "Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu w 2025 - 2026 r."
- Montaż doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Zamkowej, Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Garbarze - II etap, ul. Długosza + boczna, Budowa oświetlenia ul. Fredry + Miłosza (4 części)
- Dostawa warzyw dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania - powtórzone
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.