To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-11
Kielce: Dostawa 35.500 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi
do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów
Numer ogłoszenia: 117320 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31799 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 200 12 00, faks 41 200 12 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 35.500 sztuk tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego w zakresie rejestracji pojazdów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych i wtórników tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Kieleckiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy. 2.Dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi: a)o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1522 z późn. zm.); b)wyprodukowane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012r. poz. 585); c)w ilości zgodnej z faktycznymi zapotrzebowaniami Zamawiającego, przy czym Zamawiający planuje, iż ilość zamówionych tablic w okresie wykonywania umowy nie będzie wyższa niż 35.500 sztuk, z czego: - tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe, w tym wtórniki - 33.000 sztuk, - tablice motocyklowe/ciągnikowe, w tym wtórniki - 1.500 sztuk, - tablice motorowerowe, w tym wtórniki - 1.000 sztuk. Zamawiający zastrzega możliwość zamiany wskazanych powyżej ilości w ramach poszczególnych rodzajów tablic rejestracyjnych. W związku z tym liczba tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego jednego rodzaju tablic i zwiększenia w zamian zakresu ilościowego innego rodzaju z asortymentu objętego zamówieniem. Niezależnie od powyższego wskazane ilości sztuk tablic rejestracyjnych stanowią planowaną maksymalną wielkość dostawy i mogą ulec zmniejszeniu stosownie do potrzeb Zamawiającego w okresie trwania umowy o maksymalnie 10% (tj. 3 550 sztuk tablic) zatem minimalna ilość tablic jaką Zamawiający zakupi wynosi 31 950 sztuk. 3.W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w pkt 2 lit. a i b w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostawy tablic rejestracyjnych po uwzględnieniu zmian. 4.Dostawy będą realizowane sukcesywnie partiami według potrzeb Zamawiającego na podstawie częściowych zamówień, w terminie nie dłuższym niż 6 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia, a w części dotyczącej zamówienia wtórników tablic i w innych szczególnie uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. 5.Dostawy będą realizowane w trwałych opakowaniach zawierających po 50 sztuk tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem w szczególności ilości tablic i zakresu numerów rejestracyjnych, chyba, że z treści złożonego zamówienia będzie wynikać inny sposób dostawy. 6.Dostawy będą dostarczane do siedziby Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Kielcach, Wydział Komunikacji i Transportu, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, przyziemie, w sposób gwarantujący terminowość i bezpieczeństwo transportu. 7.Okres gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne nie może być krótszy niż 36 miesięcy, liczonych od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi pojazdu w celu oznaczenia pojazdu. 8.W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji jakości i/lub rękojmi za wady, wad bądź usterek w przedmiocie umowy, Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę o powstałych wadach bądź usterkach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia zgłoszenia wad bądź usterek do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów związanych z wymianą znaków legalizacyjnych na tablicach wolnych od wad, a koszt wymiany będzie potrącony z bieżących faktur, na co Wykonawca wyraża zgodę. Koszty będą naliczane po cenie zakupu znaków legalizacyjnych. 9.Wykonawca dokona badań niepełnych 50 sztuk losowo wybranych tablic rejestracyjnych z każdej partii wyprodukowanych 3 000 sztuk w zakresie: a) kształt i wymiary; b) geometria i rozmieszczenia znaków; c) kolorystyka i znak identyfikacyjny ( Załącznik nr 8 pkt. 3.2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów- Dz. U. z 2014r. poz.1522 z późn. zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.72.10.00 - Glin .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TABLITEK D.W.A. Sp. z o.o., ul. Hetmana Stanisława Żółkiewskiego 7a/3, 35-203 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 207605,00
Oferta z najniższą ceną: 207605,00 / Oferta z najwyższą ceną: 236030,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów w celu realizacji projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą trzech analizatorów parametrów krytycznych
- Dostosowanie Sali Teatralnej WDK do prowadzenia działalności kinowej i kulturalnej
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć interdyscyplinarnych dla uczniów zakwalifikowanych do projektu "Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia" (nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23)...
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.