Ogłoszenie z dnia 2025-01-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć interdyscyplinarnych dla uczniów zakwalifikowanych do projektu „Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia” (nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23)...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292367228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 42
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-431
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 362 45 48
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scdn@scdn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.scdn.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć interdyscyplinarnych dla uczniów zakwalifikowanych do projektu „Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia” (nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23)...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5d317fd-24f1-48b7-983d-b1013cd8f789
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00059681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018007/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 II postępowanie na przeprowadzenie zajęć interdyscyplinarnych dla uczniów zakwalifikowanych do projektu „Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia” (nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23) ...
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia” nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23 realizowany w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet 8. Edukacja na wszystkich etapach życia, Działanie 08.02. Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego ...
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f5d317fd-24f1-48b7-983d-b1013cd8f7893.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę i wszystkie oświadczenia, o
których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu
kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy
użyciu bezpłatnej Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz adresu poczty
elektronicznej Zamawiającego – e-mail: scdn@scdn.pl.
3. Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, który jest dostępny na stronie internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Komunikacja w postępowaniu między Zamawiającym i Wykonawcami, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju tego podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz
z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”,
służących do zadawania pytań, dotyczących treści zamieszczonej SWZ oraz załączników do zamówienia, jest wystarczające
posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości są widoczne po zalogowaniu się w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików, które są przesyłane za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta
dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w rozdziale XXIV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w rozdziale XXIV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XIX – Szkoła Podstawowa nr 11 im. mjr Jana Piwnika ,,Ponurego” w Starachowicach ul. Leśna 2, 27-200
Starachowice - zajęcia interdyscyplinarne dla 2 grup uczniów (liczba uczniów w grupie może ulec zmianie ze względu na
okoliczności niezależne od Zamawiającego, maksymalna liczebność grupy może wynosić 29 uczniów): - A
• Klasa Vb – 28;
• Klasa VIa – 19.
Czas trwania: łącznie 84 godziny dydaktyczne (42 godziny dydaktyczne x 2 grupy)
Termin realizacji: styczeń 2025 r. - czerwiec 2025 r.
Miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa nr 11 im. mjr Jana Piwnika ,,Ponurego” w Starachowicach ul. Leśna 2, 27-200
Starachowice
4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 95% = 95 pkt
Stopień niepełnosprawności nauczyciela 5% = 5 pk
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stopień niepełnosprawności nauczyciela
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część XX – Szkoła Podstawowa nr 11 im. mjr Jana Piwnika ,,Ponurego” w Starachowicach ul. Leśna 2, 27-200
Starachowice - zajęcia interdyscyplinarne dla 2 grup uczniów (liczba uczniów w grupie może ulec zmianie ze względu na
okoliczności niezależne od Zamawiającego, maksymalna liczebność grupy może wynosić 29 uczniów): - B
• Klasa Vb – 28;
• Klasa VIa – 19.
Czas trwania: łącznie 84 godziny dydaktyczne (42 godziny dydaktyczne x 2 grupy)
Termin realizacji: styczeń 2025 r. - czerwiec 2025 r.
Miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa nr 11 im. mjr Jana Piwnika ,,Ponurego” w Starachowicach ul. Leśna 2, 27-200
Starachowice
4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto 95% = 95 pkt
Stopień niepełnosprawności nauczyciela 5% = 5 pk
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Stopień niepełnosprawności nauczyciela
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdz. VI SWZ oraz spełniają poniżej określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków
w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w każdej z 2 części zamówienia zapewnią kadrę
prowadzącą zajęcia, posiadającą kwalifikacje zawodowe umożliwiające realizację zajęć, tj.: minimum jedną (inną) osobę w
każdej z 2 części, która posiada:
1. uprawnienia zgodne z zapisami § 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia
14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2023 r., poz. 2102 z późn.
zm.;
2. bieżące (rok szkolny 2024/2025) zatrudnienie w szkole podstawowej
3. szkolenie w zakresie bezpieczeństwa w internecie, w tym wykorzystania nowoczesnych technologii w pracy nauczyciela;
4. szkolenie w zakresie pracy metodą projektu interdyscyplinarnego.
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w przypadku składania oferty na części
XIX i XX Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
• Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ na potwierdzenie
posiadania uprawnień, o których mowa
w ust. 1 powyżej oraz
• Wykaz osób, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ oraz
• dyplom potwierdzający uprawnienia zgodne z zapisami § 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września
2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2023 r., poz. 2102 z późn. zm.; oraz
• Oświadczenie pracodawcy lub świadectwo pracy potwierdzające zatrudnienie w szkole; oraz
• Zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu szkolenia zakresie bezpieczeństwa w internecie w tym wykorzystania
nowoczesnych technologii w pracy nauczyciela; oraz
• Zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu szkolenia w zakresie pracy metodą projektu interdyscyplinarnego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie
Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami, potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
– wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;
2. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w
zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia
wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza
likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem
sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed ich złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami; zgodnie ze
wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ oraz
Część XIX i XX
• dyplom potwierdzający uprawnienia zgodne z zapisami § 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w
sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz. U. z 2023 r., poz. 2102 z późn. zm.; oraz
• Oświadczenie pracodawcy lub świadectwo pracy potwierdzające zatrudnienie w szkole; oraz
• Zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu szkolenia zakresie bezpieczeństwa w internecie w tym wykorzystania nowoczesnych
technologii w pracy nauczyciela;
• Zaświadczenie lub certyfikat o ukończeniu szkolenia w zakresie pracy metodą projektu interdyscyplinarnego
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;
3. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności osoby wskazanej do wykonania przedmiotu zmówienia lub inny dokument
potwierdzający ten fakt w przypadku gdy Wykonawca chce otrzymać dodatkowe punkty, o których mowa w rozdziale XIX SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Pełnomocnictwo złożone w formie, o której mowa w rozdziale XV ust. 14 SWZ.2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia:
1) oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby –
wzory Oświadczeń stanowią Załączniki nr 3a i 4a do SWZ
2) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy, podpisane przez podmiot
udostępniający zasoby – wzór Zobowiązania stanowi Załącznik nr 10 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musispełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub
pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest
przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do
występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki
zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia odpowiednio spełnianie
warunków udziału w postępowaniu, wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy został określony w Załącznik nr 6 Wzór umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-31 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa swoją ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy, dostępnej na portalu: https://ezamowienia.gov.pl/pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-31 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów w celu realizacji projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą trzech analizatorów parametrów krytycznych
- Dostosowanie Sali Teatralnej WDK do prowadzenia działalności kinowej i kulturalnej
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- "Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć interdyscyplinarnych dla uczniów zakwalifikowanych do projektu "Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia" (nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23)...
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Program kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" - zadanie 2.4
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" I CZĘŚĆ -Cztery szkolenia tematyczne
- Przygotowanie i przeprowadzenie specjalistycznych zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szkół ogólnokształcących (bloki tematyczne)
- Szkolenia dla uczniów Szkół Powiatu Mogileńskiego w roku szkolnym 2024/2025
- "Drugie postępowanie na przeprowadzenie zajęć interdyscyplinarnych dla uczniów zakwalifikowanych do projektu "Włączamy Przyszłość. Otwartość, Bezpieczeństwo, Ekologia" (nr FESW.08.02-IZ.00-0008/23)...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.