eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawModernizacja budynku leśniczówki Sulmice

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Krasnystaw: Modernizacja budynku leśniczówki Sulmice
Numer ogłoszenia: 117381 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Krasnystaw, ul. Leśna 1, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762881, fax 082 5762882.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nadlesnictwo.krasnystaw@lublin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku leśniczówki Sulmice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace modernizacyjne prowadzone będą w budynku jednokondygnacyjnym, podpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym, oraz 2 gankach. Powierzchnia całkowita wynosi 142,01 m². Budynek składa się z następujących pomieszczeń: - korytarza o pow. 8,2 m² - biura o pow. 17,09 m² - łazienki o pow. 4,03 m² - przedpokoju o pow. 4,9 m² - pokoju o pow. 21,3 m² - pokoju o pow. 16,8 m² - kuchni o pow. 15,6 m² - pokoju o pow. 21,5 m² - pomieszczenia gospodarczego o pow. 13,2 m² - magazynku o pow. 4,6 m² - przedpokoju o pow. 2,6 m² - sieni o pow. 2,5 m² - składziku o pow. 2,6 m² - ganku o pow. 3,6 m² - ganku o pow. 3,49 m² Modernizacja wnętrza leśniczówki będzie polegać na: -wymianie drzwi i ościeżnic, -położeniu tynków wewnętrznych, -malowaniu powierzchni wewnętrznych, -rozebraniu posadzek, -ułożeniu paneli podłogowych, -montażu płyt gipsowych, -montażu parapetów, -licowaniu ścian, -położeniu warstw niwelująco-wyrównawczych oraz wygładzających, -ułożeniu posadzek z kamieni sztucznych, -modernizacji łazienki (montaż baterii, umywalki, brodzika, ustępu, ułożenie glazury i terakoty), -modernizacji kuchni (przestawienie trzonów kuchennych, wyłożenie podkładu z ubitych materiałów sypkich oraz podkładu betonowego, wylanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, ułożenie posadzki i cokołu z płytek kamionkowych, wyłożenie płyt styropaniowych oraz folii polietylenowej, licowanie ścian, montaż parapetów i zlewozmywaka żeliwnego) -rozebraniu ścian wewnętrznych, -poszyciu ścian płytami wiórowymi, -wykonaniu włazu strychowego, -wykonanie stropu drewnianego, -rozebraniu pieców i trzonów kuchennych, -wymianie instalacji elektrycznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej Oryginalny kod CPV: 45.32.30.00 - Izolacja dźwiękoszczelna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.30.00 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.21.00 - Stolarka drewniana Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 1.200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że to poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U nr 109/00 poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP S.A. I O/Krasnystaw 76 1020 1563 0000 5502 0047 3702. Wadium wniesione w pozostałych formach, należy w oryginale złożyć w pokoju nr 5 w siedzibie Zamawiającego (kasa) zaś kopię dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium określonej w art. 46 ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Aby złożone wadium było skuteczne, powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynie termin związania ofertą, 2) zostanie zawarta umowa w sprawie prowadzonego zamówienia 3) unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Ponadto Zamawiający zwróci wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który, przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę, 2) który, został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy, a w szczególności: 2.1. posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 2.2. prowadzą działalność w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia; 2.3. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł każda; 2.4. dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, specjalistami z uprawnieniami do nadzorowania robót budowlanych z branży elektrycznej i sanitarnej potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy. W przypadku złożenia oferty wspólnej, wymogi postawione w pkt. 1 i 2.1 musi spełniać każdy z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast pozostałe - spełniają łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia (art. 22 ust. 1 ustawy), wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; c) kopię dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kopie uprawnień specjalistów w branży sanitarnej i elektrycznej oraz specjalisty z dziedziny instalacji i urządzeń cieplnych wraz z kopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz informację na temat ich uprawnień- załącznik nr 8; e) wykaz robót, o których mowa w części VI pkt. 2.3. - załącznik nr 7; f) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych prac (referencje lub protokoły odbioru lub opinie); g) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 5. W przypadku składania oferty wspólnej l) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zał. nr 5 oraz dokumenty potwierdzające nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa Zamówień Publicznych - składa każdy wykonawca oddzielnie. Powyższe oświadczenie może być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez upełnomocnionego Lidera konsorcjum. Zwraca się uwagę, że złożenie oświadczenia sformułowanego w liczbie mnogiej i podpisanego przez wszystkich Wykonawców bądź przez Lidera konsorcjum, w imieniu całego Konsorcjum, nie będzie spełniało wymogu art. 44 ustawy. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów umożliwiających wzięcie udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 3. Nie uzupełnienie braków w wyznaczonym terminie stanowi podstawę do wykluczenia wykonawcy z postępowania przetargowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/krasnystaw/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Krasnystaw, ul. Leśna 1, 22-300 Krasnystaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Krasnystaw, pokój nr 15 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.