eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPrzygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów promocyjnych i informacyjnych Miasta Zamość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Zamość: Przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów promocyjnych i informacyjnych Miasta Zamość
Numer ogłoszenia: 117390 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów promocyjnych i informacyjnych Miasta Zamość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca przygotowanie, skład, korektę tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego materiałów promocyjnych i informacyjnych Miasta Zamość. 2.Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 9 niżej wymienionych zadań. Zadanie nr 1: Foldery promocyjne Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 1 jest skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderu promocyjnego Miasta Zamość, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Opis: format: A4 (210x297) ilość stron: 20 (z okładką) kolorystyka: 4+4 (CMYK + CMYK) papier: kreda mat, o gramaturze 135g oprawa: szyta na dwie zszywki uszlachetnianie: lakier offsetowy na całości nakład: wersja polska 40.000egz, wersja angielska 20.000egz (wersje językowe różnią się kolorowymi motywami (nie da się wymienić tylko czarnego koloru) druk z gotowych plików PDF pakowanie: po 100egz druk na 4 kolorowej maszynie offsetowej z lakierem w linii z wykorzystaniem rastra spekta lub odpowiednikiem rastra hybrydowego Zadanie nr 2: Informator Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest opracowanie graficzne informatora Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Zamość w nowym systemie gospodarowania odpadami komunalnymi, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie informatora do siedziby Zamawiającego na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Opis: wymiar: 145 x 205 mm ( format A 5, pion) rodzaj: informator szyty - 2 zszywki papier: kreda połysk 200 g (okładka), 130 g (wnętrze) w kolorze ilość stron z okładką: 16 bez uszlachetnienia druk dwustronny 4/4 (CMYK+CMYK) ilość: 20.000 szt. pakowanie: po 100egz. Zadanie nr 3: Bożononarodzeniowe kartki świąteczne Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 3 jest przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego bożonarodzeniowych kartek świątecznych, na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Opis: wymiar: A4 falcowane do A5 papier: kreda 300 g folia błyszcząca jednostronna bigowane kolor 4 + 1 ilość: 500 szt. Druk kartek w następujący sposób: 200 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa 60 sztuk kartek - życzenia i podpis Przewodniczący Rady Miasta Zamość 100 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa i Przewodniczący Rady Miasta Zamość 90 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa, Zastępca Prezydenta Zamościa, Sekretarz Miasta 50 sztuk kartek - życzenia, bez podpisu - czyste. Zadanie nr 4: Mapy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna obejmująca skład, druk i dostarczenie załączników graficznych miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zamość na podstawie plików dostarczonych przez Zamawiającego. Opis: format niestandartowy: 1450x820-załącznik: 1 XXII 203 08 ul Szczebrzeska /x 2 druki/ 1040x620-załącznik: 5 XXXIX 390 10 ul Legionów /x 2 druki/ 590x420-załącznik: 2 XXII 203 08 ul Kilińskiego/x 2 druki/ 3 XXII 203 08 ul Braterstwa Broni /x 2 druki/ 4 XXII 203 08 ul Przemysłowa /x 2 druki/ 9 XXII 229 12 ul Legionów_PKP /x 2 druki/ 10 XXII 228 12 ul Śląska/x 2 druki/ 520x520-załącznik: 6 XXXIX 390 10 ul Krasnobrodzka /x 2 druki/ 580x430-załącznik: 7 XXXIX 390 10 ul Hrubieszowska/x 2 druki/ 8 XXXIX 390 10 ul Kresowa /x 2 druki/ 580x410-załącznik: 12 XLI 402 10 ul Młyńska /x 2 druki/ 300x420-załącznik: 11 XXII 230 12 ul Peowiaków /x 2 druki/ kolorystyka: CMYK + CMYK papier: kreda mat. lub powlekany mat., gramatura 180g - 220 g druk z gotowych plików PDF Zadanie nr 5: Budżet Miasta Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego na podstawie następujących materiałów dostarczonych przez Zamawiającego: A)Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta Zamość za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2012 r. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4(przewidywana ilość stron 274-280) książeczka w formacie A-5, oprawa klejona. ilość egzemplarzy do wydrukowania 90 sztuk. termin przekazania do druku w miesiącu: kwiecień 2013 r. czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 4 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ) wykonanie wydruku na papierze offset (preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1 przewidywana liczba zdjęć - 1, na okładce w kolorze okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie powlekany, kolorystyka 4 + 0 Termin wykonania: do dnia 25.04.2013r. B)Informacja o przebiegu wykonania budżetu miasta Zamość za okres od 1 stycznia do 30 czerwca 2013 roku, o kształtowaniu się WPF-u, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć oraz wykonania planów finansowych instytucji kultury. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 ( przewidywana ilość stron 200-204) książeczka w formacie A-5, oprawa klejona. ilość egzemplarzy do wydrukowania 80 sztuk. termin przekazania do druku w miesiącu: wrzesień 2013 r. czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 4 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ) wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1 przewidywana liczba zdjęć - 1 , na okładce w kolorze okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie powlekany , kolorystyka 4 + 0 Termin wykonania: do dnia 13.09.2013r C)Projekt budżetu miasta Zamość na 2014 r. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 ( przewidywana ilość stron 122-126) książeczka w formacie A-4, oprawa klejona. ilość egzemplarzy do wydrukowania 80 sztuk. termin przekazania do druku w miesiącu: listopad 2013 r. czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 4 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ) wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1 przewidywana liczba zdjęć-1 , na okładce w kolorze okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie powlekany , kolorystyka 4 + 0 Termin wykonania: do dnia 25.11.2013r. Zadanie nr 6: Bloki opłaty targowej Przedmiotem zadania nr 6 jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego bloków opłaty targowej jednorazowej. Opis : Wzór bloczka : Urząd Miasta Zamość Wydział Finansowy opłata targowa jednorazowa seria A Nr 00001 cena : 00 zł zachować do kontroli Urząd Miasta Zamość Wydział Finansowy opłata targowa jednorazowa seria A Nr 00001 cena : 00 zł zachować do kontroli długość bloczka - 14,5 cm szerokość bloczka - 4,5 cm pasek w kolorze czerwonym, o szerokości 1 cm, oraz cyfry i litery na pasku pogrubione . ilość kwitów w bloczku - 100 sztuk czas wykonania usługi wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 4 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ) wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, dzielone w połowie z możliwością oderwania części bloczka grzbiet bloczka opłaty targowej klejony, oraz zszyty ilość bloczków opłaty targowej do wykonania w 2013 roku - 1030 sztuk, w tym: A)300 sztuk bloczków opłaty targowej o niżej wymienionych nominałach oraz serii i numerach: 10,-zł-seria A13-od numeru 3001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej 5,-zł-seria B13-od numeru 2001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej 4,-zł-seria C13-od numeru 10001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej 3,-zł-seria D13-od numeru 5001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej 2,-zł-seria E13-od numeru 10001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej 1,-zł-seria F13-od numeru 10001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej Termin wykonania: do dnia 10.06.2013r. B)730 sztuk bloczków opłaty targowej o niżej wymienionych nominałach oraz serii i numerach: 10,-zł-seria A-od numeru 0001 w ilości 80 sztuk bloków opłaty targowej 5,-zł-seria B-od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej 4,-zł-seria C-od numeru 0001 w ilości 150 sztuk bloków opłaty targowej 3,-zł-seria D-od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej 2,-zł-seria E-od numeru 0001 w ilości 150 sztuk bloków opłaty targowej 1,-zł-seria F-od numeru 0001 w ilości 150 sztuk bloków opłaty targowej Termin wykonania: do dnia 20.11.2013r. Zadanie nr 7: Teczki ozdobne Prezydenta Miasta Zamość Przedmiotem zadania nr 7 jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego teczek ozdobnych na dokumenty. Opis : Format A3 falcowane do A4, o wymiarach 21,5 cm x 30,5 cm, Nakład 200 sztuk w kolorze rives traditioral kukurydziany oraz 200 sztuk w kolorze rives traditioral granatowy, teczki ozdobne wykonane na papierze ozdobnym o gramaturze 250 G/m2, na zewnętrznej stronie teczki umieszczony herb miasta Zamościa wraz z napisem PREZYDENT MIASTA ZAMOŚĆ, druk offsetowy 1+0 w kolorze złotym, zakładka - pasek o szerokości ok. 2,7 cm wykonany z tego samego papieru w prawym dolnym rogu przytrzymujący dokumenty środek teczki bigowany Zadanie nr 8: Informator Kulturalny Przedmiotem zadania nr 8 jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego informatora pn. Wydarzenia kulturalne - Zamość 2013r. Opis : nakład 10 000 egzemplarzy format A - 5 w pionie potrójnie składany papier kreda 150 g lakierowany Zadanie nr 9: Afisze programowe Przedmiotem zadania nr 9 jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego następujących afiszów: A)Afisz programowy obchodów 222. Rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja w Zamościu Termin wykonania: do dnia 25.04.2013r. B)Afisz programowy obchodów rocznic wrześniowych w Zamościu : 74.Rocznicy napaści Niemiec hitlerowskich na Polskę 74.Rocznicy agresji sowieckiej na Polskę 15.Rocznicy Uchwalenia przez Sejm RP 27 września- Dniem Państwa Podziemnego Termin wykonania: do dnia 20.08.2013r. C)Afisz programowy obchodów Narodowego Święta Niepodległościowego Termin wykonania: do dnia 30.10.2013r. Opis zadania: format A-2 w systemie CMYK papier owsetowy-kreda błyszcząca 130 g. nakład: po 150 egzemplarzy 3.Rodzaj zamówienia-usługa 4.Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w projektach umów odpowiednio dla poszczególnych zadań stanowiące załącznik od nr 5a do nr 5d do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedną, dwie bądź więcej części zamówienia (zadań)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, to Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest do udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zamówienia, b) w przypadku, gdy okres czasu od podpisania umowy do terminu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie mniej niż 5 dni dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji przedmiotu zamówienia o powyższy okres czasu (dotyczy zadania nr 1, 2, 5, 8 i 9); c) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy, w tym również terminu realizacji i wynagrodzenia, d) na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy mogą być dokonywane zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze od tych, jakie zostały przewidziane w umowie i opisie przedmiotu zamówienia, podnoszą atrakcyjność i przejrzystość przekazywanych treści, a jednocześnie nie powodują zwiększenia kosztów usługi. Zmiany proponowane przez Wykonawcę wymagają akceptacji przez Zamawiającego, e) zmiana terminu realizacji, jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: - o charakterze niezależnym od stron, - którego nie można było przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: - powódź, pożar, - inne zdarzenia związane z działaniem sił natury, nietypowe dla tego obszaru, - zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, - nagłe i długotrwałe przerwy w dostawie energii elektrycznej, - promieniowanie lub skażenia, - nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe, - wystąpienie na obszarze, na którym realizowany jest przedmiot umowy zakażeń lub zachorowań na chorobę zakaźną lub innych zjawisk związanych ze zdrowiem w liczbie większej niż zwykle albo wystąpienie zakażeń lub chorób zakaźnych dotychczas niewystępujących. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych, których wystąpienie musi być normalnie brane pod uwagę przy składaniu ofert. f) zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość, pokój nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w pokoju nr 7 (sekretariat Prezydenta Miasta Zamość) w Urzędzie Miasta Zamość, 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 3 kwietnia 2013r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość w pokoju nr 12 (Ratusz). Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami: Marta Trych, Małgorzata Strzępek, fax (84) 639-30-54, e-mail: zamowienia@zamosc.um.gov.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Foldery promocyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Foldery promocyjne Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 1 jest skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderu promocyjnego Miasta Zamość, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Opis: format: A4 (210x297) ilość stron: 20 (z okładką) kolorystyka: 4+4 (CMYK + CMYK) papier: kreda mat, o gramaturze 135g oprawa: szyta na dwie zszywki uszlachetnianie: lakier offsetowy na całości nakład: wersja polska 40.000egz, wersja angielska 20.000egz (wersje językowe różnią się kolorowymi motywami (nie da się wymienić tylko czarnego koloru) druk z gotowych plików PDF pakowanie: po 100egz druk na 4 kolorowej maszynie offsetowej z lakierem w linii z wykorzystaniem rastra spekta lub odpowiednikiem rastra hybrydowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Informator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Informator Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest opracowanie graficzne informatora Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Zamość w nowym systemie gospodarowania odpadami komunalnymi, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie informatora do siedziby Zamawiającego na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Opis: wymiar: 145 x 205 mm ( format A 5, pion) rodzaj: informator szyty - 2 zszywki papier: kreda połysk 200 g (okładka), 130 g (wnętrze) w kolorze ilość stron z okładką: 16 bez uszlachetnienia druk dwustronny 4/4 (CMYK+CMYK) ilość: 20.000 szt. pakowanie: po 100egz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bożonarodzeniowe kartki świąteczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Bożononarodzeniowe kartki świąteczne Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 3 jest przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego bożonarodzeniowych kartek świątecznych, na podstawie wzoru dostarczonego przez Zamawiającego. Opis: wymiar: A4 falcowane do A5 papier: kreda 300 g folia błyszcząca jednostronna bigowane kolor 4 + 1 ilość: 500 szt. Druk kartek w następujący sposób: 200 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa 60 sztuk kartek - życzenia i podpis Przewodniczący Rady Miasta Zamość 100 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa i Przewodniczący Rady Miasta Zamość 90 sztuk kartek - życzenia i podpis Prezydent Zamościa, Zastępca Prezydenta Zamościa, Sekretarz Miasta 50 sztuk kartek - życzenia, bez podpisu - czyste..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mapy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Mapy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna obejmująca skład, druk i dostarczenie załączników graficznych miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zamość na podstawie plików dostarczonych przez Zamawiającego. Opis: format niestandartowy: 1450x820-załącznik: 1 XXII 203 08 ul Szczebrzeska /x 2 druki/ 1040x620-załącznik: 5 XXXIX 390 10 ul Legionów /x 2 druki/ 590x420-załącznik: 2 XXII 203 08 ul Kilińskiego/x 2 druki/ 3 XXII 203 08 ul Braterstwa Broni /x 2 druki/ 4 XXII 203 08 ul Przemysłowa /x 2 druki/ 9 XXII 229 12 ul Legionów_PKP /x 2 druki/ 10 XXII 228 12 ul Śląska/x 2 druki/ 520x520-załącznik: 6 XXXIX 390 10 ul Krasnobrodzka /x 2 druki/ 580x430-załącznik: 7 XXXIX 390 10 ul Hrubieszowska/x 2 druki/ 8 XXXIX 390 10 ul Kresowa /x 2 druki/ 580x410-załącznik: 12 XLI 402 10 ul Młyńska /x 2 druki/ 300x420-załącznik: 11 XXII 230 12 ul Peowiaków /x 2 druki/ kolorystyka: CMYK + CMYK papier: kreda mat. lub powlekany mat., gramatura 180g - 220 g druk z gotowych plików PDF.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budżet Miasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Budżet Miasta Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego na podstawie następujących materiałów dostarczonych przez Zamawiającego: A)Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta Zamość za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2012 r. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4(przewidywana ilość stron 274-280) książeczka w formacie A-5, oprawa klejona. ilość egzemplarzy do wydrukowania 90 sztuk. termin przekazania do druku w miesiącu: kwiecień 2013 r. czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 4 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ) wykonanie wydruku na papierze offset (preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1 przewidywana liczba zdjęć - 1, na okładce w kolorze okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie powlekany, kolorystyka 4 + 0 Termin wykonania: do dnia 25.04.2013r. B)Informacja o przebiegu wykonania budżetu miasta Zamość za okres od 1 stycznia do 30 czerwca 2013 roku, o kształtowaniu się WPF-u, w tym o przebiegu realizacji przedsięwzięć oraz wykonania planów finansowych instytucji kultury. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 ( przewidywana ilość stron 200-204) książeczka w formacie A-5, oprawa klejona. ilość egzemplarzy do wydrukowania 80 sztuk. termin przekazania do druku w miesiącu: wrzesień 2013 r. czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 4 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ) wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1 przewidywana liczba zdjęć - 1 , na okładce w kolorze okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie powlekany , kolorystyka 4 + 0 Termin wykonania: do dnia 13.09.2013r C)Projekt budżetu miasta Zamość na 2014 r. Opis : oryginał materiału do wydruku - wersja papierowa format A 4 ( przewidywana ilość stron 122-126) książeczka w formacie A-4, oprawa klejona. ilość egzemplarzy do wydrukowania 80 sztuk. termin przekazania do druku w miesiącu: listopad 2013 r. czas wykonania usługi, łącznie z odbiorem z Urzędu Miasta Zamość materiałów do wydruku, wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 4 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ) wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, kolorystyka wydruku 1+ 1 przewidywana liczba zdjęć-1 , na okładce w kolorze okładka - karton 250 G/m2 jednostronnie powlekany , kolorystyka 4 + 0 Termin wykonania: do dnia 25.11.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Bloki opłaty targowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Bloki opłaty targowej Przedmiotem zadania nr 6 jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego bloków opłaty targowej jednorazowej. Opis: Wzór bloczka: Urząd Miasta Zamość Wydział Finansowy opłata targowa jednorazowa seria A Nr 00001 cena : 00 zł zachować do kontroli Urząd Miasta Zamość Wydział Finansowy opłata targowa jednorazowa seria A Nr 00001 cena : 00 zł zachować do kontroli długość bloczka - 14,5 cm szerokość bloczka - 4,5 cm pasek w kolorze czerwonym, o szerokości 1 cm, oraz cyfry i litery na pasku pogrubione . ilość kwitów w bloczku - 100 sztuk czas wykonania usługi wraz z dostarczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wykonanej usługi do 4 dni roboczych ( bez sobót i niedziel ) wykonanie wydruku na papierze offset ( preprint) o gramaturze 80 G/m2, dzielone w połowie z możliwością oderwania części bloczka grzbiet bloczka opłaty targowej klejony, oraz zszyty ilość bloczków opłaty targowej do wykonania w 2013 roku - 1030 sztuk, w tym: A)300 sztuk bloczków opłaty targowej o niżej wymienionych nominałach oraz serii i numerach: 10,-zł-seria A13-od numeru 3001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej 5,-zł-seria B13-od numeru 2001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej 4,-zł-seria C13-od numeru 10001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej 3,-zł-seria D13-od numeru 5001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej 2,-zł-seria E13-od numeru 10001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej 1,-zł-seria F13-od numeru 10001 w ilości 50 sztuk bloków opłaty targowej Termin wykonania: do dnia 10.06.2013r. B)730 sztuk bloczków opłaty targowej o niżej wymienionych nominałach oraz serii i numerach: 10,-zł-seria A-od numeru 0001 w ilości 80 sztuk bloków opłaty targowej 5,-zł-seria B-od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej 4,-zł-seria C-od numeru 0001 w ilości 150 sztuk bloków opłaty targowej 3,-zł-seria D-od numeru 0001 w ilości 100 sztuk bloków opłaty targowej 2,-zł-seria E-od numeru 0001 w ilości 150 sztuk bloków opłaty targowej 1,-zł-seria F-od numeru 0001 w ilości 150 sztuk bloków opłaty targowej Termin wykonania: do dnia 20.11.2013r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Teczki ozdobne Prezydenta Miasta Zamość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: Teczki ozdobne Prezydenta Miasta Zamość Przedmiotem zadania nr 7 jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego teczek ozdobnych na dokumenty. Opis : Format A3 falcowane do A4, o wymiarach 21,5 cm x 30,5 cm, Nakład 200 sztuk w kolorze rives traditioral kukurydziany oraz 200 sztuk w kolorze rives traditioral granatowy, teczki ozdobne wykonane na papierze ozdobnym o gramaturze 250 G/m2, na zewnętrznej stronie teczki umieszczony herb miasta Zamościa wraz z napisem PREZYDENT MIASTA ZAMOŚĆ, druk offsetowy 1+0 w kolorze złotym, zakładka - pasek o szerokości ok. 2,7 cm wykonany z tego samego papieru w prawym dolnym rogu przytrzymujący dokumenty środek teczki bigowany.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Informator Kulturalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8: Informator Kulturalny Przedmiotem zadania nr 8 jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego informatora pn. Wydarzenia kulturalne - Zamość 2013r. Opis : nakład 10 000 egzemplarzy format A - 5 w pionie potrójnie składany papier kreda 150 g lakierowany.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.04.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Afisze programowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9: Afisze programowe Przedmiotem zadania nr 9 jest usługa poligraficzna obejmująca przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego następujących afiszów: A)Afisz programowy obchodów 222. Rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja w Zamościu Termin wykonania: do dnia 25.04.2013r. B)Afisz programowy obchodów rocznic wrześniowych w Zamościu : 74.Rocznicy napaści Niemiec hitlerowskich na Polskę 74.Rocznicy agresji sowieckiej na Polskę 15.Rocznicy Uchwalenia przez Sejm RP 27 września- Dniem Państwa Podziemnego Termin wykonania: do dnia 20.08.2013r. C)Afisz programowy obchodów Narodowego Święta Niepodległościowego Termin wykonania: do dnia 30.10.2013r. Opis zadania: format A-2 w systemie CMYK papier owsetowy-kreda błyszcząca 130 g. nakład: po 150 egzemplarzy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.