Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-08
Bytom: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu
Numer ogłoszenia: 11746 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 46 , ul. Prusa 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 7871039, faks 0-32 7871039.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp46.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnych opiekunów Projektu w 9 szkołach podstawowych z Bytomia biorących udział w Projekcie KAPITAŁ W ROZUMIE w rozumie realizowanym przez Szkołę Podstawową nr 46 w Bytomiu, a współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Szczegółowym przedmiotem jest organizacja i nadzór zajęć prowadzonych z Projektu KAPITAŁ W ROZUMIE. -Organizacja zajęć będzie obejmowała okres od podpisania umowy do 31.12.2013r w Bytomiu na terenie wybrane szkoły podstawowej w Bytom biorącej udział w Projekcie - Zaplanowanych jest 20 godzin zegarowych (60-minutowe) na miesiąc; w miesiącach I-VI i IX-XII (razem: 200 godzin w Projekcie). -Zakres umowy cywilnoprawnej obejmuje : 1) Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją Projektu w danej placówce.2)Sporządzanie harmonogramu zajęć w danej placówce i bezzwłoczne informowanie Koordynatora o ewentualnych zmianach.3)Kontrola dokumentacji zajęć prowadzonych w danej placówce w ramach Projektu.4)Prowadzenie dokumentacji Projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi.5)Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Projekcie.6) Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją Projektu.7)Rekrutacja uczniów do Projektu oraz stworzenie listy rezerwowej we własnej Szkole.8)Wspieranie kadry prowadzącej zajęcia pozalekcyjne w danej placówce w ramach Projektu.9)Udział w działaniach promocyjnych Projektu.10)Realizacja zadań administracyjnych, organizacyjnych i logistycznych zleconych przez Koordynatora Projektu.11)Odbieranie korespondencji związanej z realizacja Projektu drogą pocztową i elektroniczną.12)Okresowe sporządzanie notatki z prowadzonych zajęć na stronę www Projektu.13)Współpraca z Koordynatorem i Kierownikiem Projektu i innymi osobami zarządzającymi Projektem.Osoby pełniące funkcję Szkolnego opiekuna Projektu winny posiadać wyższe wykształcenie oraz posiadać minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu w oświacie oraz doświadczenie udziału minimum w jednym projekcie współfinansowanym przez Unię Europejską. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części. dotyczy prowadzenia spraw organizacyjnych związanych z naborem uczestników do Projektu zgodnie z zadaniami ujętymi we wniosku aplikacyjnym, sporządzanie harmonogramu zajęć, kontrola dokumentacji zajęć, prowadzenie dokumentacji Projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Projekcie, archiwizacja w/w dokumentów. Przedmiot zamówienia dotyczy również działań związanych z promocją Projektu, wspieranie kadry prowadzącej zajęcia pozalekcyjne, realizacji zadań administracyjnych, organizacyjnych i logistycznych zleconych przez Koordynatora projektu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają wykształcenie wyższe, oraz posiadają minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu w oświacie oraz doświadczenie udziału minimum w jednym projekcie współfinansowanym przez Unię Europejską - dotyczy części: 1,2,3,4,5,6,7,8,9. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków w zakresie określonym w art. 26 ust 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemnie zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. 6 SIWZ Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz oferty, b)pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeśeli do reprezentowania Wykazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, c) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana wynagrodzenia netto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 3) zmiana części wykonywanego przez podwykonawcę zakresu przedmiotu umowy, lub wprowadzenie nowego zakresu, 4) zmiana lokalizacji prowadzonych zajęć w ramach szkół podstawowych określonych w § 1, w przypadku reorganizacji szkół podstawowych lub wystąpienia siły wyższej niezależnej od Zamawiającego i nie dającej się przewidzieć, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy w formie aneksu do umowy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp46.bytom.bip-gov.info.pl/bip/glowna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 46, 41-902 Bytom, ul. B. Prusa 10 - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 46, 41-902 Bytom, ul. B.Prusa 10 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 3 w Bytomiu ul. Strażacka 2,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 3 w Bytomiu ul. Strażacka 2, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 5 w Bytomiu, al. Legionów 6,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 5 w Bytomiu, al. Legionów 6, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 16 w Bytomiu ul. Rataja 3,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 16 w Bytomiu ul. Rataja 3, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 42 w Bytomiu ul. Chorzowska 28h.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 42 w Bytomiu ul. Chorzowska 28h,łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 43 w Bytomiu ul. Suchogórska 98,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 43 w Bytomiu ul. Suchogórska 98, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 44 w Bytomiu ul.Grota Roweckiego 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 44 w Bytomiu ul.Grota Roweckiego 1, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 45 w Bytomiu ul. Zakątek 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 45 w Bytomiu ul. Zakątek 20, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 46 w Bytomiu ul. B.Prusa 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 46 w Bytomiu ul. B. Prusa 10,łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 51 w Bytomiu ul. Łużycka 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 51 w Bytomiu ul. Łużycka 12,łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.