eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomPełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-08

Bytom: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu
Numer ogłoszenia: 11746 - 2013; data zamieszczenia: 08.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 46 , ul. Prusa 10, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 7871039, faks 0-32 7871039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp46.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: miejska jednostka organizacyjna - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Szkolnych opiekunów Projektu w 9 szkołach podstawowych z Bytomia biorących udział w Projekcie KAPITAŁ W ROZUMIE w rozumie realizowanym przez Szkołę Podstawową nr 46 w Bytomiu, a współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienia wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Szczegółowym przedmiotem jest organizacja i nadzór zajęć prowadzonych z Projektu KAPITAŁ W ROZUMIE. -Organizacja zajęć będzie obejmowała okres od podpisania umowy do 31.12.2013r w Bytomiu na terenie wybrane szkoły podstawowej w Bytom biorącej udział w Projekcie - Zaplanowanych jest 20 godzin zegarowych (60-minutowe) na miesiąc; w miesiącach I-VI i IX-XII (razem: 200 godzin w Projekcie). -Zakres umowy cywilnoprawnej obejmuje : 1) Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją Projektu w danej placówce.2)Sporządzanie harmonogramu zajęć w danej placówce i bezzwłoczne informowanie Koordynatora o ewentualnych zmianach.3)Kontrola dokumentacji zajęć prowadzonych w danej placówce w ramach Projektu.4)Prowadzenie dokumentacji Projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi.5)Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Projekcie.6) Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją Projektu.7)Rekrutacja uczniów do Projektu oraz stworzenie listy rezerwowej we własnej Szkole.8)Wspieranie kadry prowadzącej zajęcia pozalekcyjne w danej placówce w ramach Projektu.9)Udział w działaniach promocyjnych Projektu.10)Realizacja zadań administracyjnych, organizacyjnych i logistycznych zleconych przez Koordynatora Projektu.11)Odbieranie korespondencji związanej z realizacja Projektu drogą pocztową i elektroniczną.12)Okresowe sporządzanie notatki z prowadzonych zajęć na stronę www Projektu.13)Współpraca z Koordynatorem i Kierownikiem Projektu i innymi osobami zarządzającymi Projektem.Osoby pełniące funkcję Szkolnego opiekuna Projektu winny posiadać wyższe wykształcenie oraz posiadać minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu w oświacie oraz doświadczenie udziału minimum w jednym projekcie współfinansowanym przez Unię Europejską. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części. dotyczy prowadzenia spraw organizacyjnych związanych z naborem uczestników do Projektu zgodnie z zadaniami ujętymi we wniosku aplikacyjnym, sporządzanie harmonogramu zajęć, kontrola dokumentacji zajęć, prowadzenie dokumentacji Projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w Projekcie, archiwizacja w/w dokumentów. Przedmiot zamówienia dotyczy również działań związanych z promocją Projektu, wspieranie kadry prowadzącej zajęcia pozalekcyjne, realizacji zadań administracyjnych, organizacyjnych i logistycznych zleconych przez Koordynatora projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają wykształcenie wyższe, oraz posiadają minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu w oświacie oraz doświadczenie udziału minimum w jednym projekcie współfinansowanym przez Unię Europejską - dotyczy części: 1,2,3,4,5,6,7,8,9. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków w zakresie określonym w art. 26 ust 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemnie zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. 6 SIWZ Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty, b)pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeśeli do reprezentowania Wykazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, c) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem, d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana wynagrodzenia netto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 3) zmiana części wykonywanego przez podwykonawcę zakresu przedmiotu umowy, lub wprowadzenie nowego zakresu, 4) zmiana lokalizacji prowadzonych zajęć w ramach szkół podstawowych określonych w § 1, w przypadku reorganizacji szkół podstawowych lub wystąpienia siły wyższej niezależnej od Zamawiającego i nie dającej się przewidzieć, 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany postanowień umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy w formie aneksu do umowy. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp46.bytom.bip-gov.info.pl/bip/glowna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 46, 41-902 Bytom, ul. B. Prusa 10 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 46, 41-902 Bytom, ul. B.Prusa 10 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 3 w Bytomiu ul. Strażacka 2,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 3 w Bytomiu ul. Strażacka 2, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 5 w Bytomiu, al. Legionów 6,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 5 w Bytomiu, al. Legionów 6, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 16 w Bytomiu ul. Rataja 3,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 16 w Bytomiu ul. Rataja 3, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 42 w Bytomiu ul. Chorzowska 28h.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 42 w Bytomiu ul. Chorzowska 28h,łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 43 w Bytomiu ul. Suchogórska 98,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 43 w Bytomiu ul. Suchogórska 98, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 44 w Bytomiu ul.Grota Roweckiego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 44 w Bytomiu ul.Grota Roweckiego 1, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 45 w Bytomiu ul. Zakątek 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 45 w Bytomiu ul. Zakątek 20, łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 46 w Bytomiu ul. B.Prusa 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 46 w Bytomiu ul. B. Prusa 10,łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 51 w Bytomiu ul. Łużycka 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Szkolnego opiekuna Projektu Kapitał w rozumie w Szkole Podstawowej nr 51 w Bytomiu ul. Łużycka 12,łącznie 200 godzin: po 20 godzin na miesiąc, w miesiącach I-VI i IX-XII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.