Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-18
Mielec: usługi sprzątania
Numer ogłoszenia: 117711 - 2011; data zamieszczenia: 18.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 5820500, 5820573, faks 017 5820576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi sprzątania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w nw. zakładach położonych w Mielcu: 1.1. Oczyszczalnia Ścieków, ul. Kilińskiego 94 - pow. 330 m2 w tym 87 m2 zajmuje korytarz łączący część technologiczną Oczyszczalni z zapleczem socjalnym o specyficznej strukturze, która wymaga indywidualnej techniki czyszczenia. Myciu podlegają nie tylko pomieszczenia biurowe ale również laboratorium, pomieszczenia dla załogi, 2 prysznice z których korzystają pracownicy pracujący na 3 zmiany, łazienki, jadalnia, dyspozytornia. Do sprzątania pomieszczeń w Oczyszczalni Ścieków powinny być stosowane środki o zwiększonej skuteczności czyszczącej, dezynfekującej i neutralizującej zapachy; 1.2. Zakład Dróg Miejskich, ul. Korczaka - pow. 207,3 m2 ; 1.3. Zakład Usług Komunalnych, ul. Korczaka - pow. 210 m2; 1.4. Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Wolności 29 - pow. 680 m2 ( w tym 31 m2 raz w tygodniu ) i 16 m2 powierzchnie szklane ( w tym 7 m2 na wysokości 2,3 m); 1.5. Cmentarz Komunalny, ul. Królowej Jadwigi 64 - pow. 204 m2 . .2. Utrzymanie czystości i porządku w budynkach polegające na: 2.1 sprzątaniu pomieszczeń: biurowych, socjalnych, cmentarnych, laboratoryjnych, korytarzy - ciągów komunikacyjnych, sal i sanitariatów codziennie od poniedziałku do piątku polegające na: - zamiataniu posadzek , odkurzanie wykładzin, - zmywaniu powierzchni PCV i posadzek , - ścieraniu kurzu z mebli biurowych, spod mebli, parapetów, luster, obrazów, sprzętu biurowego, podłóg, kaloryferów, boazerii, poręczy przyschodowych, taboretów, foteli, krzeseł, - utrzymaniu w czystości listew przypodłogowych, - myciu ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi, - myciu drzwi (wszystkich), - utrzymaniu w czystości gniazdek elektrycznych, komputerowych , - opróżnianiu koszy na śmieci i wykładanie ich czystymi workami jednorazowymi, - codzienne mycie wszelkich urządzeń sanitarnych oraz podłóg w pomieszczeniach sanitarnych wraz z dezynfekcją. 2.2 myciu okien 1 raz na kwartał - ( mycie od strony zewnętrznej i wewnętrznej wraz z ramami okiennymi, parapetami ) pranie firan i czyszczenie wertikali każdorazowo przy myciu okien czyli 1 raz na kwartał wraz ze zdejmowaniem i zawieszaniem. .3. Wykonawca zabezpiecza środki czystości oraz sprzęt do wykonania zamówienia. 4. Wykonawca zabezpieczy środki czystości do sanitariatów ( papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło, środki zapachowe ) . Ręczniki papierowe, papier toaletowy będą sukcesywnie przekazywane dozorcy w celu zabezpieczenia bieżących potrzeb w ciągu godzin pracy. Pojemniki na mydło w płynie będą uzupełniane codziennie przez Wykonawcę. 5. W celu zapewnienia świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia Zamawiający udostępni nieodpłatnie pomieszczenie oświetlone z dostępem do wody dla pracowników wykonujących usługę. 6. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15 30 do 21 00 wg dyspozycji Zamawiającego. Usługę winno wykonywać nie więcej niż 10 pracowników dziennie. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie zapewnić zastępstwo w przypadku nieobecności pracownika realizującego usługę. Zamawiający dopuszcza możliwość mycia okien w godzinach pracy Zamawiającego po uzgodnieniu z Zamawiającym. 7. Zamawiający może przeprowadzić kontrolę podczas godzin pracy pracowników. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wynikłą za szkody wyrządzone przez pracowników podczas realizacji usługi. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania pracownika do sprzątania w godzinach dopołudniowych, w przypadku remontów pomieszczeń biurowych oraz w sytuacjach awaryjnych, w ramach zawartej umowy. W przypadku odmowy wykonania usług będących przedmiotem zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania usług innemu podmiotowi i obciążenia pełną należnością Wykonawcy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 11. Zamawiający umożliwi Wykonawcy - przed złożeniem oferty i ustaleniem ceny - przeprowadzenie wizji objętych niniejszą Specyfikacją obiektów. Wykonawca - przed dokonaniem wizji obiektu- zobowiązany będzie do uzyskania upoważnienia dla dokonania tej czynności od Kierowników poszczególnych zakładów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mpgk.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2011 godzina 11:05, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Wolności 44, 39-300 Mielec, pokój nr 206 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa kompleksowego Zestawu Testowego do Awioniki dla Zespołu Szkół Technicznych w Mielcu
- Przebudowa pętli autobusowej i parkingu przy Al. Ducha Św. w Mielcu
- Dostawa i montaż platformy schodowej w ramach zadania pn. Poprawa dostępności do usług publicznych świadczonych w ramach Punktu Konsultacyjnego ds. Uzależnień i Przeciwdziałania Przemocy w Mielcu
- Przebudowa dachu i prace restauratorskie przy budynku Zespołu Szkół im. prof. Groszkowskiego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych oraz powierzchni wewnętrznych w budynkach będących własnością Olsztyńskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Olsztynie"
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w obiekcie administracyjno-biurowym znajdującego się w zarządzie WZGKiAM w Poznaniu przy ul. Piekary 17.
- Świadczenie usługi sprzątania na terenie TZOM Nowolipki przy ul. Piaskowej 7, 9, 11 w Warszawie.
- Usługi gospodarczo - porządkowe w SGZOZ w Chełmku
- Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie w czystości pomieszczeń w budynkach Muzeum Podlaskiego w Białymstoku wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Świadczenie usługi: " Sprzątania zewnętrznego i wewnętrznego w budynku Sądu Rejonowego w Sochaczewie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.