Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-28
Warszawa: Subskrypcja licencji na systemy antywirusowe Trend Micro wraz ze wsparciem
Numer ogłoszenia: 118027 - 2012; data zamieszczenia: 28.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Subskrypcja licencji na systemy antywirusowe Trend Micro wraz ze wsparciem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji 920 licencji oprogramowania firmy Trend Micro na kolejny rok dla UKNF, w następującym zakresie: 1. Odnowienie 920 sztuk licencji Trend IMSS (IMSS/SPS v7.0 Bundle) 2. Odnowienie 920 sztuk licencji Trend IWSS Bundle (http/FTP/URL/AAXS) 3. Usługa wsparcia świadczona przez Wykonawcę dla Zamawiającego w zakresie utrzymania serwerów i oprogramowania TREND MICRO w ilości 200 roboczo godzin. II. Środowiska objęte wsparciem 1. Wsparciem objęte będą następujące środowiska oprogramowania Zamawiającego a. Serwery i oprogramowanie Trend Micro. III. Zakres wsparcia 1. Rozwiązywanie zgłaszanych przez Zamawiającego problemów, związanych z wystąpieniem błędów standardowych i niestandardadowych w zakresie ochrony antywirusowej i antyspamowej poczty, w szczególności: a. przyjęcie zgłoszenia, b. analiza problemu, c. opracowanie rozwiązania, d. przygotowanie narzędzi umożliwiających wdrożenie rozwiązania (poprawka, instrukcja, skrypt). 2. Diagnozowanie zgłaszanych przez Zamawiającego problemów występujących na styku systemamów będących przedmiotem wsparcia a innym oprogramowaniem, współpracującym z systemami będącymi przedmiotem wsparcia, w szczególności: a. przyjęcie zgłoszenia, b. analiza problemu, c. określenie przyczyn powstania problemu, d. opracowanie scenariusza rozwiązania problemu. 3. Wsparcie administracyjne świadczone przez Ekspertów Oferenta na miejscu u Klienta. 4. Telefoniczne wsparcie administratorów Klienta. IV Zasady świadczenia usług 1. Świadczenie usług rozpoczęte będzie Przeglądem Zerowym, w ramach którego Wykonawca zapozna się ze środowiskiem Zamawiającego w stopniu niezbędnym dla świadczenia usług oraz wykonania migracji środowiska na nową platformę sprzętową dostarczoną przez Zamawiającego do najnowszej wersji oprogramowania ustalonej z Zamawiającym. 2. Przegląd Zerowy wykonany zostanie w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy. Migracja środowiska na nową platformę sprzętową dostarczoną przez Zamawiającego do najnowszej wersji oprogramowania ustalonej z Zamawiającym zostanie wykonana w ciągu 70 dni od daty podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym. 3. Zgłoszenia problemów dokonywane będą przez Osoby Upoważnione ze strony Zamawiającego. Wykaz Osób Upoważnionych Zamawiający przedstawi Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. 4. Zgłoszenia mogą być składanie w dowolnej chwili. 5. Zgłoszenie uważa się za przyjęte po jego zarejestrowaniu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować zgłoszenie w ciągu 2 godzin roboczych od jego złożenia przez Zamawiającego. Po upływie tego czasu zgłoszenie uważa się za zarejestrowane. 6. Wykonawca prowadzi rejestr zgłoszeń, dostępny Osobom Upoważnionym ze strony Zamawiającego, zawierający co najmniej: datę i godzinę przyjęcia zgłoszenia, aktualny status, historię obsługi. 7. Zamawiający nie udziela Wykonawcy zdalnego dostępu do swoich systemów. W przypadku konieczności dostępu do systemu usługi świadczone są w siedzibie Zamawiającego. 8. Wprowadza się kategorie błędów: a. Błąd krytyczny - błąd uniemożliwiający lub w istotny sposób utrudniający korzystanie z systemu b. Błąd niekrytyczny - każdy błąd nie zakwalifikowany jako krytyczny. 9. Kwalifikacja błędu pozostaje w kompetencjach Zamawiającego. 10. Jako czas reakcji rozumiany jest czas pomiędzy zarejestrowaniem zgłoszenia a kontaktem Konsultanta z osobą upoważnioną Zamawiającego, mającym na celu wstępną diagnozę problemu oraz uzgodnienie harmonogramu działań mających na celu jego rozwiązanie c. Czas reakcji na zgłoszenie błędu krytycznego wynosi 2 h. d. Czas reakcji na zgłoszenie błędu niekrytycznego to następny dzień roboczy. 11. Telefoniczne wsparcie administratorów 12. Poza wsparciem określonym w umowie, Zamawiający może zlecić Wykonawcy inne zadania w zakresie wspieranych systemów. 13. Środowisko serwera Trend Micro a. IMSS Version 7.0 Platforma sprzętowa środowiska HP ProLiant DL 380 , lub inny o zbliżonych parametrach System operacyjny Microsoft Windows Server 2003 R2 Enterprise Edition SP2 Sposób wykonywania kopii zapasowych Veritas NetBackup b. Środowisko zapasowego serwera Trend Micro - analogicznie jak w pkt a..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 10.2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr konta 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001, z dopiskiem: Wadium na zadanie: Subskrypcja licencji na systemy antywirusowe Trend Micro wraz ze wsparciem. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 10.4. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 10.5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. 10.6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 10.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim charakterem i złożonością porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. utrzymania środowiska do ochrony antywirusowej i antyspamowej poczty o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto skalkulowanej przez okres 12 miesięcy. Wykonawca jest zobowiązany załączyć dokumenty potwierdzające, że powyższe projekty zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a) w przypadku zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy; b) w przypadku zmiany kwoty podatku VAT i kwoty wynagrodzenia brutto, które spowodowane są zmianą urzędowej stawki podatku VAT. c) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy; d) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym. 2. Wszelkie zmiany w treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ul. Niedźwiedzia 6 E 02-737 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze przy Pl. Powstańców Warszawy 1 wejście od ul. Boduena, Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- "Cyberbezpieczna Gmina Władysławów - część I ochrona danych, program antywirus"
- Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Rybno obejmująca zakup i wdrożenie w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rybno.
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Korczew przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości oraz zakup sprzętu zwiększającego bezpieczeństwo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.