To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-20
Warszawa: Subskrypcja licencji na systemy antywirusowe Trend Micro wraz ze wsparciem
Numer ogłoszenia: 159201 - 2012; data zamieszczenia: 20.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118027 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2625240;2625276;2625263, faks 22 2625274.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Subskrypcja licencji na systemy antywirusowe Trend Micro wraz ze wsparciem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji 920 licencji oprogramowania firmy Trend Micro na kolejny rok dla UKNF, w następującym zakresie: 1. Odnowienie 920 sztuk licencji Trend IMSS (IMSS/SPS v7.0 Bundle) 2. Odnowienie 920 sztuk licencji Trend IWSS Bundle (http/FTP/URL/AAXS) 3. Usługa wsparcia świadczona przez Wykonawcę dla Zamawiającego w zakresie utrzymania serwerów i oprogramowania TREND MICRO w ilości 200 roboczo godzin. II. Środowiska objęte wsparciem 1. Wsparciem objęte będą następujące środowiska oprogramowania Zamawiającego a. Serwery i oprogramowanie Trend Micro. III. Zakres wsparcia 1. Rozwiązywanie zgłaszanych przez Zamawiającego problemów, związanych z wystąpieniem błędów standardowych i niestandardadowych w zakresie ochrony antywirusowej i antyspamowej poczty, w szczególności: a. przyjęcie zgłoszenia, b. analiza problemu, c. opracowanie rozwiązania, d. przygotowanie narzędzi umożliwiających wdrożenie rozwiązania (poprawka, instrukcja, skrypt). 2. Diagnozowanie zgłaszanych przez Zamawiającego problemów występujących na styku systemamów będących przedmiotem wsparcia a innym oprogramowaniem, współpracującym z systemami będącymi przedmiotem wsparcia, w szczególności: a. przyjęcie zgłoszenia, b. analiza problemu, c. określenie przyczyn powstania problemu, d. opracowanie scenariusza rozwiązania problemu. 3. Wsparcie administracyjne świadczone przez Ekspertów Oferenta na miejscu u Klienta. 4. Telefoniczne wsparcie administratorów Klienta. IV Zasady świadczenia usług 1. Świadczenie usług rozpoczęte będzie Przeglądem Zerowym, w ramach którego Wykonawca zapozna się ze środowiskiem Zamawiającego w stopniu niezbędnym dla świadczenia usług oraz wykonania migracji środowiska na nową platformę sprzętową dostarczoną przez Zamawiającego do najnowszej wersji oprogramowania ustalonej z Zamawiającym. 2. Przegląd Zerowy wykonany zostanie w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy. Migracja środowiska na nową platformę sprzętową dostarczoną przez Zamawiającego do najnowszej wersji oprogramowania ustalonej z Zamawiającym zostanie wykonana w ciągu 70 dni od daty podpisania umowy w terminie ustalonym z Zamawiającym. 3. Zgłoszenia problemów dokonywane będą przez Osoby Upoważnione ze strony Zamawiającego. Wykaz Osób Upoważnionych Zamawiający przedstawi Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. 4. Zgłoszenia mogą być składanie w dowolnej chwili. 5. Zgłoszenie uważa się za przyjęte po jego zarejestrowaniu przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować zgłoszenie w ciągu 2 godzin roboczych od jego złożenia przez Zamawiającego. Po upływie tego czasu zgłoszenie uważa się za zarejestrowane. 6. Wykonawca prowadzi rejestr zgłoszeń, dostępny Osobom Upoważnionym ze strony Zamawiającego, zawierający co najmniej: datę i godzinę przyjęcia zgłoszenia, aktualny status, historię obsługi. 7. Zamawiający nie udziela Wykonawcy zdalnego dostępu do swoich systemów. W przypadku konieczności dostępu do systemu usługi świadczone są w siedzibie Zamawiającego. 8. Wprowadza się kategorie błędów: a. Błąd krytyczny - błąd uniemożliwiający lub w istotny sposób utrudniający korzystanie z systemu b. Błąd niekrytyczny - każdy błąd nie zakwalifikowany jako krytyczny. 9. Kwalifikacja błędu pozostaje w kompetencjach Zamawiającego. 10. Jako czas reakcji rozumiany jest czas pomiędzy zarejestrowaniem zgłoszenia a kontaktem Konsultanta z osobą upoważnioną Zamawiającego, mającym na celu wstępną diagnozę problemu oraz uzgodnienie harmonogramu działań mających na celu jego rozwiązanie c. Czas reakcji na zgłoszenie błędu krytycznego wynosi 2 h. d. Czas reakcji na zgłoszenie błędu niekrytycznego to następny dzień roboczy. 11. Telefoniczne wsparcie administratorów 12. Poza wsparciem określonym w umowie, Zamawiający może zlecić Wykonawcy inne zadania w zakresie wspieranych systemów. 13. Środowisko serwera Trend Micro a. IMSS Version 7.0 Platforma sprzętowa środowiska HP ProLiant DL 380 , lub inny o zbliżonych parametrach System operacyjny Microsoft Windows Server 2003 R2 Enterprise Edition SP2 Sposób wykonywania kopii zapasowych Veritas NetBackup b. Środowisko zapasowego serwera Trend Micro - analogicznie jak w pkt a..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"IT.EXPERT SP. Z O.O." W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
"IT.EXPERT SP. Z O.O." W UPADŁOŚCI
- IT.expert Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 176, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81024,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 99659,52
Oferta z najniższą ceną: 99659,52 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- "Cyberbezpieczna Gmina Władysławów - część I ochrona danych, program antywirus"
- Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Rybno obejmująca zakup i wdrożenie w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rybno.
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Korczew przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości oraz zakup sprzętu zwiększającego bezpieczeństwo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.