eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójDostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów, jaj oraz mrożonek (drobiu, ryb i warzyw) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-23/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Jastrzębie-Zdrój: Dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów, jaj oraz mrożonek (drobiu, ryb i warzyw) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-23/12
Numer ogłoszenia: 118032 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów, jaj oraz mrożonek (drobiu, ryb i warzyw) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-23/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów, jaj oraz mrożonek (drobiu, ryb i warzyw) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 części (pakietów): Pakiet 1: Pieczywo Pakiet 2: Nabiał i tłuszcze Pakiet 3: Ryba mrożona i warzywa mrożone Pakiet 4: Drób mrożony Pakiet 5: Jaja 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 4. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 ze zm.) w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP). 5. Wymagania dla Pakietu Nr 1 - Pieczywo a) Dostawy pieczywa realizowane będą od poniedziałku do soboty do godz. 6.00 rano; b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, dokonywana będzie telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 11: 00; c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone w workach foliowych), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne; d) Możliwość dodatkowej dostawy pieczywa w danym dniu w przypadku dużych zmian w ilości stanu pacjentów; e) Wykonawca rozpatrzy na swój koszt reklamację pieczywa w dniu dostarczenia towaru i wymieni go na nowy, bez wad w ciągu 2 godzin. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Pieczywo (chleb, chleb razowy, bułka paryska) mają być krojone; g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości z określoną datą do spożycia; h) Opis wymaganego towaru: - Chleb podłużny krojony na kromki jednakowej grubości; - Pieczywo dobrze wypieczone, skórka pieczywa powiązana z miękiszem; - Miękisz elastyczny nie może się kruszyć; - Zapach i smak swoisty dla danego rodzaju pieczywa. i) Cechy dyskwalifikujące pieczywo: - Pieczywo zdeformowane, zgniecione, uszkodzone mechanicznie; - Pieczywo zabrudzone, spalone; - Miękisz lepki niedopieczony z zakalcem z obecnością grudek mąki i soli; - Smak gorzki, kwaśny, zbyt słony lub niesłony; - Zapach stęchły lub inny obcy. 6. Wymagania dla Pakietu: Nr 2 - Nabiał i tłuszcze: a) Dostawy towaru realizowane będą od poniedziałku do piątku do godz. 6.00 rano; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego; c) Dostawy mleka i przetworów mlecznych odbywać się będą samochodem chłodnią spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu mleka i przetworów mlecznych; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, dokonywana będzie telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 11: 00; e) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości; f) Możliwość zwrotu całej dostawy w przypadku zwarzenia się mleka; g) Przetwory mleczne muszą być dostarczane zgodnie z Rozporządzeniem Komisji EWG Nr 1898/97 w sprawie ochrony oznaczeń stosowanych w obrocie mlekiem i przetworami mlecznymi; h) W rozumieniu niniejszego rozporządzenia (przetwory mleczne) oznaczają produkty uzyskiwane wyłącznie z mleka, przez co należy rozumieć, że można do nich dodać substancje konieczne do ich wytworzenia, pod warunkiem, że substancje nie są używane do zastąpienia, w całości lub częściowo, jakichkolwiek naturalnych składników mleka; i) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji (terminu przydatności do spożycia) licząc od daty dostawy: - na masło, margarynę, jogurty, śmietanę, twaróg, sery, mleko w proszku - min. 10-dniowej; - na mleko w płynie - min. 3-dniowej. j) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji mleka w dniu dostarczenia towaru, natomiast pozostałych artykułów (masła, margaryny, jogurtów, śmietany, twarogu, serów, mleka w proszku) w ciągu 24 godzin od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. k) Opis wymaganego towaru: - Mleko 2% luz - świeże, słodkie o naturalnym zapachu; - Jogurt naturalny i owocowy - kubek PCV 125g zaw. tłuszczu 2%; skrzep jednolity, zwarty. Barwa odpowiednia do zastosowanego dodatku. Smak i zapach orzeźwiający, lekko kwaśny; - Masło - zaw. tłuszczu 82%, barwa jednolita, konsystencja zwarta, smarowna, smak i zapach świeży, bez oznak zjełczenia. Opakowanie jednostkowe 200g kostka; - Śmietana 30% - słodka, smak i zapach świeży; - Twaróg półtłusty - barwa biała, zapach świeży, konsystencja zwarta; - Ser topiony- opakowanie jednostkowe kostka 100g, wyprodukowany przy użyciu topników z serów naturalnych bez dodatków smakowych, konsystencja smarowna, barwa jednolita; - Ser żółty- barwa żółta, kremowa, konsystencja stała, twarda, umożliwiająca łatwe krojenie, zapach świeży; - Mleko w proszku - zaw. tłuszczu 26% opakowanie jednostkowe torebka 400g lub 500g, konsystencja sypka, bez grudek, zapach swoisty; - Margaryna (PALMA)- kostka 250g, zaw. tłuszczu min.80%, barwa jednolita, konsystencja zwarta, bez oznak zjełczenia. l) Cechy dyskwalifikujące: - Zapach świadczący o rozpoczętym procesie jełczenia tłuszczu; - Kwaśny i zepsuty twaróg; - Uszkodzone i zabrudzone opakowania. 7. Wymagania dla Pakietu: Nr 3 - Ryba mrożona i warzywa mrożone: a) Dostawy towaru realizowane będą 1 raz w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 13.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego; c) Dostawy ryb mrożonych i warzyw mrożonych samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności mrożonej; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 1 miesiąc od daty dostawy; g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości; h) Opis wymaganego towaru: - Ryby mrożone - filet mrożony bez glazury (shatterpack), barwa jasna, bez przebarwień, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia; - Warzywa mrożone- barwa odpowiednia, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia i) Cechy dyskwalifikujące: - Widoczne oznaki rozmrożenia towaru; - Zapach świadczący o procesach psucia się. 8. Wymagania dla Pakietu Nr 4 - Drób mrożony: a) Dostawy drobiu realizowane będą 1 raz w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego; c) Dostawy drobiu mrożonego odbywać się będzie samochodem chłodnią spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności mrożonej; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 1 miesiąc od daty dostawy; g) Opis wymaganego towaru: - Kurczaki mrożone bez podrobów; - Udka z kurczaka mrożone- ćwiartka tylna; - Mięso powinno być prawidłowo wykrwawione i ocieknięte; - Skóra jędrna bez przebarwień i resztek upierzenia; - Kurczak mrożony w opakowaniu jednostkowym; - Zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku. h) Cechy dyskwalifikujące: - Zapach świadczący o procesach rozkładu towaru przez drobnoustroje; - Zapach zjełczałego tłuszczu; - Widoczne cechy rozmrożenia produktu. 9. Wymagania dla Pakietu Nr 5 - Jaja: a) Dostawy jaj obywać się będą 1 raz w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00; b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne; d) Jaja powinny być świeże i dobrej jakości; e) Termin przydatności do spożycia 21 dni; f) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; g) Opis wymaganego towaru: - jaja w klasie wagowej M - średnie:63>masa>53g.; - skorupka i kutikula: czysta, nieuszkodzona, normalny kształt; - żółtko: bez wyraźnego zarysu, lekko ruchome podczas obrotu jajem; - białko: przejrzyste, przezroczyste; - zarodek: rozwinięcie niewidoczne; - ciała obce: niedopuszczalne; - zapach obcy: niedopuszczalny. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ), są przykładowe. Wykonawca może zaoferować produkty o innej nazwie (należy wówczas podać nazwę proponowanego wyrobu równoważnego), jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Zamawiający przez określenie spełnienia wymogów jakości rozumie artykuły spożywcze zachowujące istotne cechy gwarantujące tożsamość produktu w I gatunku, jako świeżość, właściwą gramaturę, te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie szczegółowy skład i proporcje składników oferowanych artykułów. 11. Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia pakiet-pakiety, na który-które składa ofertę. 12. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: a) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego produktu; b) w przypadku wycofania danego produktu, Strony dopuszczają możliwość zastąpienia dotychczasowego produktu, nowym posiadającym takie same parametry jakie posiadał produkt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego produktu nie ulegnie zwiększeniu; c) zmiany cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 18. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości - ilości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od stopnia i realnej wartości kontraktu z NFZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3, 15.11.20.00-6, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9, 15.43.11.00-9, 15.51.10.00-3, 15.51.17.00-0, 15.51.20.00-0, 15.53.00.00-2, 15.54.21.00-0, 15.54.40.00-3, 15.55.13.00-8, 15.81.10.00-6, 15.89.60.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Na poszczególne pakiety należy wnieść wadium w następujących wysokościach. Nr i nazwa pakiety Wysokość wadium Pakiet 1 - Pieczywo 1 030,00 zł Pakiet 2 - Nabiał i tłuszcze 1 900,00 zł Pakiet 3 - Ryba mrożona i warzywa mrożone 120,00 zł Pakiet 4 - Drób mrożony 600,00 zł Pakiet 5 - Jaja 130,00 zł 2. W przypadku złożenia oferty częściowej Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie określonej dla danej części. W przypadku złożenia oferty na kilka części, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. Jeżeli wysokość wniesionego wadium będzie niższa niż suma wynikająca z poszczególnych części zamówienia, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej wysokości. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu (płatne przelewem na konto: ING Bank Śl. S.A. Filia Jastrzębie-Zdrój, nr konta: 62105016051000002217925631, z dopiskiem: wadium do postępowania przetargowego na dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów, jaj oraz mrożonek (drobiu, ryb i warzyw) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5. Za skutecznie wniesione uznaje się wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, (dot. wadium wniesionego w pieniądzu) lub zostanie wniesione wraz z ofertą (dot. wadium wniesionego w pozostałej formie). 6. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium w pozostałych formach należy załączyć w formie oryginału do oferty i złożyć w sekretariacie WSzS NR 2 w Jastrzębiu - Zdroju, I piętro, pokój A1 do 23-04-2012 r. do godziny 10:00 9. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach wskazanych w pkt 8.3 b) c) d) e) wyżej winny w szczególności zawierać bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta do zaspokojenia roszczeń Zamawiającego związanych z prawem do zatrzymania wadium w sytuacjach wskazanych w zapisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.) 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 12. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 art. 46 ustawy PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie Wykonawcy, że czynności związane z realizacją zamówienia wykonywane będą zgodnie z przepisami ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia, w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP) - wg Załącznika nr 6.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony Formularz oferty - wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - konsorcjum, spółka cywilna); umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: a) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego produktu; b) w przypadku wycofania danego produktu, Strony dopuszczają możliwość zastąpienia dotychczasowego produktu, nowym posiadającym takie same parametry jakie posiadał produkt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego produktu nie ulegnie zwiększeniu; c) zmiany cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2, Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2012 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, w sali konferencyjnej, na I piętrze, pokój A 21..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1: Pieczywo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 6 pozycji szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2: Nabiał i tłuszcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 10 pozycji szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.51.10.00-3, 15.51.20.00-0, 15.53.00.00-2, 15.54.21.00-0, 15.43.11.00-9, 15.54.40.00-3, 15.55.13.00-8, 15.51.17.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3: Ryba mrożona i warzywa mrożone.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 4 pozycji szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.22.00.00-6, 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4: Drób mrożony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 5 pozycji szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.89.60.00-5, 15.11.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5: Jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet składa się z 1 pozycji szczegółowo opisanej w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.