To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-06-14
Jastrzębie-Zdrój: Dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów, jaj oraz mrożonek (drobiu, ryb i warzyw) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-23/12
Numer ogłoszenia: 202516 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118032 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju, al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów, jaj oraz mrożonek (drobiu, ryb i warzyw) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju DZP/38/382-23/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa, nabiału i tłuszczów, jaj oraz mrożonek (drobiu, ryb i warzyw) dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 części (pakietów): Pakiet 1: Pieczywo Pakiet 2: Nabiał i tłuszcze Pakiet 3: Ryba mrożona i warzywa mrożone Pakiet 4: Drób mrożony Pakiet 5: Jaja 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. Podane ilości są maksymalnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 4. Czynności objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonywane zgodnie z przepisami z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171, poz. 1225 ze zm.) w szczególności z zachowaniem przez podmioty zobowiązane, zasad systemu analizy i krytycznych punktów kontroli (HACCP). 5. Wymagania dla Pakietu Nr 1 - Pieczywo a) Dostawy pieczywa realizowane będą od poniedziałku do soboty do godz. 6.00 rano; b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, dokonywana będzie telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 11: 00; c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone w workach foliowych), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne; d) Możliwość dodatkowej dostawy pieczywa w danym dniu w przypadku dużych zmian w ilości stanu pacjentów; e) Wykonawca rozpatrzy na swój koszt reklamację pieczywa w dniu dostarczenia towaru i wymieni go na nowy, bez wad w ciągu 2 godzin. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Pieczywo (chleb, chleb razowy, bułka paryska) mają być krojone; g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości z określoną datą do spożycia; h) Opis wymaganego towaru: - Chleb podłużny krojony na kromki jednakowej grubości; - Pieczywo dobrze wypieczone, skórka pieczywa powiązana z miękiszem; - Miękisz elastyczny nie może się kruszyć; - Zapach i smak swoisty dla danego rodzaju pieczywa. i) Cechy dyskwalifikujące pieczywo: - Pieczywo zdeformowane, zgniecione, uszkodzone mechanicznie; - Pieczywo zabrudzone, spalone; - Miękisz lepki niedopieczony z zakalcem z obecnością grudek mąki i soli; - Smak gorzki, kwaśny, zbyt słony lub niesłony; - Zapach stęchły lub inny obcy. 6. Wymagania dla Pakietu: Nr 2 - Nabiał i tłuszcze: a) Dostawy towaru realizowane będą od poniedziałku do piątku do godz. 6.00 rano; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego; c) Dostawy mleka i przetworów mlecznych odbywać się będą samochodem chłodnią spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu mleka i przetworów mlecznych; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, dokonywana będzie telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 11: 00; e) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości; f) Możliwość zwrotu całej dostawy w przypadku zwarzenia się mleka; g) Przetwory mleczne muszą być dostarczane zgodnie z Rozporządzeniem Komisji EWG Nr 1898/97 w sprawie ochrony oznaczeń stosowanych w obrocie mlekiem i przetworami mlecznymi; h) W rozumieniu niniejszego rozporządzenia (przetwory mleczne) oznaczają produkty uzyskiwane wyłącznie z mleka, przez co należy rozumieć, że można do nich dodać substancje konieczne do ich wytworzenia, pod warunkiem, że substancje nie są używane do zastąpienia, w całości lub częściowo, jakichkolwiek naturalnych składników mleka; i) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji (terminu przydatności do spożycia) licząc od daty dostawy: - na masło, margarynę, jogurty, śmietanę, twaróg, sery, mleko w proszku - min. 10-dniowej; - na mleko w płynie - min. 3-dniowej. j) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji mleka w dniu dostarczenia towaru, natomiast pozostałych artykułów (masła, margaryny, jogurtów, śmietany, twarogu, serów, mleka w proszku) w ciągu 24 godzin od dnia jej otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym. k) Opis wymaganego towaru: - Mleko 2% luz - świeże, słodkie o naturalnym zapachu; - Jogurt naturalny i owocowy - kubek PCV 125g zaw. tłuszczu 2%; skrzep jednolity, zwarty. Barwa odpowiednia do zastosowanego dodatku. Smak i zapach orzeźwiający, lekko kwaśny; - Masło - zaw. tłuszczu 82%, barwa jednolita, konsystencja zwarta, smarowna, smak i zapach świeży, bez oznak zjełczenia. Opakowanie jednostkowe 200g kostka; - Śmietana 30% - słodka, smak i zapach świeży; - Twaróg półtłusty - barwa biała, zapach świeży, konsystencja zwarta; - Ser topiony- opakowanie jednostkowe kostka 100g, wyprodukowany przy użyciu topników z serów naturalnych bez dodatków smakowych, konsystencja smarowna, barwa jednolita; - Ser żółty- barwa żółta, kremowa, konsystencja stała, twarda, umożliwiająca łatwe krojenie, zapach świeży; - Mleko w proszku - zaw. tłuszczu 26% opakowanie jednostkowe torebka 400g lub 500g, konsystencja sypka, bez grudek, zapach swoisty; - Margaryna (PALMA)- kostka 250g, zaw. tłuszczu min.80%, barwa jednolita, konsystencja zwarta, bez oznak zjełczenia. l) Cechy dyskwalifikujące: - Zapach świadczący o rozpoczętym procesie jełczenia tłuszczu; - Kwaśny i zepsuty twaróg; - Uszkodzone i zabrudzone opakowania. 7. Wymagania dla Pakietu: Nr 3 - Ryba mrożona i warzywa mrożone: a) Dostawy towaru realizowane będą 1 raz w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. od 6.00 do 13.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego; c) Dostawy ryb mrożonych i warzyw mrożonych samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności mrożonej; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 1 miesiąc od daty dostawy; g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości; h) Opis wymaganego towaru: - Ryby mrożone - filet mrożony bez glazury (shatterpack), barwa jasna, bez przebarwień, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia; - Warzywa mrożone- barwa odpowiednia, zapach swoisty, bez oznak rozmrożenia i) Cechy dyskwalifikujące: - Widoczne oznaki rozmrożenia towaru; - Zapach świadczący o procesach psucia się. 8. Wymagania dla Pakietu Nr 4 - Drób mrożony: a) Dostawy drobiu realizowane będą 1 raz w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego; c) Dostawy drobiu mrożonego odbywać się będzie samochodem chłodnią spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności mrożonej; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności, nie krótszym niż 1 miesiąc od daty dostawy; g) Opis wymaganego towaru: - Kurczaki mrożone bez podrobów; - Udka z kurczaka mrożone- ćwiartka tylna; - Mięso powinno być prawidłowo wykrwawione i ocieknięte; - Skóra jędrna bez przebarwień i resztek upierzenia; - Kurczak mrożony w opakowaniu jednostkowym; - Zapach naturalny, charakterystyczny dla mięsa danego gatunku. h) Cechy dyskwalifikujące: - Zapach świadczący o procesach rozkładu towaru przez drobnoustroje; - Zapach zjełczałego tłuszczu; - Widoczne cechy rozmrożenia produktu. 9. Wymagania dla Pakietu Nr 5 - Jaja: a) Dostawy jaj obywać się będą 1 raz w tygodniu w godz. od 7.00 do 13.00; b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy loco magazyn Żywności Zamawiającego w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne; d) Jaja powinny być świeże i dobrej jakości; e) Termin przydatności do spożycia 21 dni; f) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; g) Opis wymaganego towaru: - jaja w klasie wagowej M - średnie:63>masa>53g.; - skorupka i kutikula: czysta, nieuszkodzona, normalny kształt; - żółtko: bez wyraźnego zarysu, lekko ruchome podczas obrotu jajem; - białko: przejrzyste, przezroczyste; - zarodek: rozwinięcie niewidoczne; - ciała obce: niedopuszczalne; - zapach obcy: niedopuszczalny. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ), są przykładowe. Wykonawca może zaoferować produkty o innej nazwie (należy wówczas podać nazwę proponowanego wyrobu równoważnego), jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Zamawiający przez określenie spełnienia wymogów jakości rozumie artykuły spożywcze zachowujące istotne cechy gwarantujące tożsamość produktu w I gatunku, jako świeżość, właściwą gramaturę, te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji, co produkt określony przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany przedstawić w ofercie szczegółowy skład i proporcje składników oferowanych artykułów. 11. Zamawiający informuje, iż w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) i w Formularzu oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) Wykonawca wypełnia pakiet-pakiety, na który-które składa ofertę. 12. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem: a) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie trwania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego produktu; b) w przypadku wycofania danego produktu, Strony dopuszczają możliwość zastąpienia dotychczasowego produktu, nowym posiadającym takie same parametry jakie posiadał produkt będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego produktu nie ulegnie zwiększeniu; c) zmiany cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 13. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach ustalonego pakietu na poszczególne pozycje. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie zamierza wybierać najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 17. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 18. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 19. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej wartości - ilości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od stopnia i realnej wartości kontraktu z NFZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 30.14.25.00 - 30.14.25.00 15.11.20.00 - Drób 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.43.11.00 - Margaryna 15.51.10.00 - Mleko 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.51.20.00 - Śmietana 15.53.00.00 - Masło 15.54.21.00 - Ser twarogowy 15.54.40.00 - Ser twardy 15.55.13.00 - Jogurt 15.81.10.00 - Pieczywo 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "PASJA" SYLWESTER I KARINA PASTERNY S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "PASJA" SYLWESTER I KARINA PASTERNY S.C.
- P.P.H.U. PASJA SYLWESTER, JAN I KAROLINA PASTERNY SPÓŁKA CYWILNA, Ul. Zofii Kossak 66, 43-436 Górki Wielkie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103110,98 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84900,00
Oferta z najniższą ceną: 84900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107072,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Nabiał i tłuszcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Spółdzielnią Mleczarską MLEKOVITA, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189977,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 182386,50
Oferta z najniższą ceną: 182386,50 / Oferta z najwyższą ceną: 182386,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ryba mrożona i warzywa mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
- Hurtownia Drobiu I Jaj Mirosława Wierzbicka, ul. Łęgowa 28, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12453,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10690,00
Oferta z najniższą ceną: 10690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12870,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Drób mrożony
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- ZAKŁADEM PRZETWÓRSTWA DROBIU MARICA SPÓŁKA JAWNA J.M.E.K. WRÓBEL, ul. Straconki 20, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59727,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59041,00
Oferta z najniższą ceną: 59041,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62160,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
- Hurtownia Drobiu I Jaj Mirosława Wierzbicka, ul. Łęgowa 28, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13350,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26040,00
Oferta z najniższą ceną: 26040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Kompleksowe zabezpieczenie ratownicze Krytej Pływalni " Laguna" przy ul. Warszawskiej 11 oraz Kąpieliska " Zdrój" przy ul. Witczaka 6 w Jastrzębiu-Zdroju przez ratowników wodnych.
- Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Zakup 9-cio osobowego busa na potrzeby pracowników Zakładu Aktywności Zawodowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup serwerów na potrzeby utworzenia klastra wysokiej dostępności dla systemów bezpieczeństwa Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.