Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-18
Słupsk: obsługa bankowa budżetu Powiatu Słupskiego oraz jednostek organizacyjnych podległych powiatowi na okres 48 m-cy.
Numer ogłoszenia: 118066 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8418500, faks 059 8427111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa bankowa budżetu Powiatu Słupskiego oraz jednostek organizacyjnych podległych powiatowi na okres 48 m-cy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Powiatu Słupskiego w tym również budżetów jednostek organizacyjnych podległych powiatowi: 1) Starostwo Powiatowe w Słupsku, 2) Zespół Szkół Agrotechnicznych w Słupsku, 3) Zespół Szkół Technicznych w Ustce, 4) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Ustce, 5) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słupsku, 6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Damnicy, 7) Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce, 8) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, 9) Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie, 10) Dom Pomocy Społecznej w Machowinie, 11) Dom Pomocy Społecznej w Machowinku, 12) Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, 13) Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku, 14) Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Słupsku, 15) oraz każdorazowo nowo tworzona jednostka organizacyjna powiatu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) obsługę rachunków bieżących, pomocniczych, specjalnych oraz innych rachunków dla wyodrębnienia środków pieniężnych na określony cel, 2) automatyczne lokowanie środków codziennego salda, 3) korzystanie przez zamawiającego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi powiatu z międzybankowego elektronicznego systemu bankowości, 4) prowadzenie w siedzibie Zamawiającego punktu kasowego do obsługi interesantów (w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.30.) oraz w miejscowości siedziby Zamawiającego siedziby/oddziału/ banku, 5) wydawanie blankietów czekowych, 6) przechowywanie depozytów, 7) udzielenia rocznego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu w kwocie do 8 mln zł, 8) dokonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunku wynikających z przepisów prawa bankowego, 3. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 4. W przypadku rozszerzenia zakresu obsługi bankowej powstałej w trakcie trwania umowy - niezależnie od Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w niniejszej ofercie. 5. Zamawiający przewiduje zainstalowanie przynajmniej 1 stanowiska systemu bankowości elektronicznej wraz z oprogramowaniem w jednostkach organizacyjnych powiatu, aktualizację oprogramowania i szkolenie pracowników. 6. Zamawiający przewiduje możliwość samodzielnego generowania wyciągów bankowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej. 7. Zamawiający potwierdza, że automatyczne lokowanie salda oznacza założenie lokaty O/N bądź lokaty weekendowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. 8. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia operacji bankowych do ostatniego dnia roku. 9. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej (budżetu Powiatu). 10. Wykonawca w ramach złożonej oferty w przypadku braku możliwości samodzielnego generowania wyciągów bankowych jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych wraz ze wszystkimi załącznikami, które potwierdzają dokonane operacje finansowe na rachunku bankowym w danym dniu. 11. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do utworzenia punktu kasowego w siedzibie Starostwa Powiatowego wraz z obsługą tego punktu celem przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat oraz posiadania siedziby banku/oddziału/ w miejscowości Zamawiającego. 12. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zabezpieczenia możliwości regulowania opłaty skarbowej przez interesantów Starostwa bez konieczności ponoszenia przez nich prowizji za dokonanie wpłaty z ww. tytułu w utworzonym punkcie kasowym w budynku Starostwa/lub ponoszenia kosztów prowizji w kwocie niższej niż opłata skarbowa dokonana przez interesantów Starostwa Powiatowego. 13. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do udzielenia rocznego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu, którego wysokość jest określona dla danego roku budżetowego w uchwale budżetowej - maksymalnie do 8 mln zł. 14. Wykonawca jest zobowiązany w okresie obowiązywania umowy do zastosowanie oprocentowania rocznego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym wg stawki VIBOR 1M notowanej na ostatni dzień poprzedniego miesiąca i obowiązującej przez miesiąc następny. Pozostałe koszty obsługi kredytu określone przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ winny być niezmienne w okresie obowiązywania umowy. 15. Obecnie budżet Zamawiającego (rok 2011 - w tym jednostki podległe) kształtuje się na poziomie: 1) wydatki ok. 82 mln zł., 2) dochody ok. 82 mln zł. 3) deficyt ok. 19 tys. zł. 16. Zamawiający podaje skalę wykorzystywanych produktów i usług bankowych w roku: 1) liczbę wykonywanych przelewów wewnętrznych - ok. 5.000 szt., 2) liczbę wykonywanych przelewów zewnętrznych - ok. 44.000 szt., 3) wartość oraz ilość wpłat i wypłat gotówkowych: - wartość wpłat - ok. 4 mln zł, - wartość wypłat - ok. 500 tys. zł - ilość wpłat własnych na rzecz Starostwa - ok. 25.000, - ilość wpłat obcych z tytułu opłaty skarbowej dokonywanych przez interesantów Starostwa - ok.2000 na wartość - ok. 500 tys. zł (najniższa wysokość opłaty skarbowej wynosi 5 zł) - ilość wypłat - ok. 200 szt, 4) liczbę wydanych blankietów czekowych - ok. 180 szt., 5) średnią miesięczną wartość środków utrzymywanych na rachunkach (bieżących i lokat), Wykonawcy, który wygra przetarg - ok. 3 mln zł, lokaty - ok. 2 mln zł 6) liczbę wydanych kart płatniczych - 3 szt 7) liczbę rachunków bieżących podstawowych, pomocniczych i walutowych oraz specjalnych: - liczba rachunków bieżących podstawowych wynosi odpowiednio do liczby jednostek, które wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia - 18 - pomocniczych - 9 - liczba rachunków walutowych - 0 ( brak) - liczba rachunków specjalnych - 19 - dodatkowych dla wyodrębnienia środków pieniężnych na określony cel (np. projekty unijne) - 13 8) limit dla kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu, określony dla danego roku budżetowego w uchwale budżetowej - maksymalnie do 8 mln zł. W roku 2011 wynosi 4 mln zł. 9) ilość depozytów składanych w banku - 0 (brak).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym celu Wykonawca winien wykazać posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia, tzn. prowadzi działalność w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (tj. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym celu Wykonawca winien wykazać wykonanie co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze w zakresie obsługi budżetów jednostek samorządu terytorialnego z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie-zgodnie z załącznikiem nr 4.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W tym celu Wykonawca winien przedłożyć sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, również opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupsku
ul. Szarych Szeregów 14
76-200 Słupsk
pok.210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupsku ul. Szarych Szeregów 14 76-200 Słupsk pok.01 Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Wycinka zakrzaczeń wraz z utylizacją z podziałem na zadania - z podziałem na gminy"
- PODN.ZP.321.3.2025 Zorganizowanie i przeprowadzenie usługi hotelowej z wyżywieniem (Hackaton edukacyjny)
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych z napędem 4x4 na potrzeby Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku.
- Dostawa pojazdu typu SUV z napędem 4x4 dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.