To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-27
Słupsk: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Słupskiego oraz jednostek organizacyjnych podległych powiatowi na okres 48 m-cy..
Numer ogłoszenia: 173526 - 2011; data zamieszczenia: 27.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118066 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Szarych Szeregów 14, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8418500, faks 059 8427111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Powiatu Słupskiego oraz jednostek organizacyjnych podległych powiatowi na okres 48 m-cy...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Powiatu Słupskiego w tym również budżetów jednostek organizacyjnych podległych powiatowi: 1) Starostwo Powiatowe w Słupsku, 2) Zespół Szkół Agrotechnicznych w Słupsku, 3) Zespół Szkół Technicznych w Ustce, 4) Zespół Szkół Ogólnokształcących w Ustce, 5) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Słupsku, 6) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Damnicy, 7) Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce, 8) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, 9) Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie, 10) Dom Pomocy Społecznej w Machowinie, 11) Dom Pomocy Społecznej w Machowinku, 12) Zarząd Dróg Powiatowych w Słupsku, 13) Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku, 14) Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Słupsku, 15) oraz każdorazowo nowo tworzona jednostka organizacyjna powiatu. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) obsługę rachunków bieżących, pomocniczych, specjalnych oraz innych rachunków dla wyodrębnienia środków pieniężnych na określony cel, 2) automatyczne lokowanie środków codziennego salda, 3) korzystanie przez zamawiającego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi powiatu z międzybankowego elektronicznego systemu bankowości, 4) prowadzenie w siedzibie Zamawiającego punktu kasowego do obsługi interesantów (w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.30.) oraz w miejscowości siedziby Zamawiającego siedziby/oddziału/ banku, 5) wydawanie blankietów czekowych, 6) przechowywanie depozytów, 7) udzielenia rocznego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu w kwocie do 8 mln zł, 8) dokonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunku wynikających z przepisów prawa bankowego, 3. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie, 4. W przypadku rozszerzenia zakresu obsługi bankowej powstałej w trakcie trwania umowy - niezależnie od Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w niniejszej ofercie. 5. Zamawiający przewiduje zainstalowanie przynajmniej 1 stanowiska systemu bankowości elektronicznej wraz z oprogramowaniem w jednostkach organizacyjnych powiatu, aktualizację oprogramowania i szkolenie pracowników. 6. Zamawiający przewiduje możliwość samodzielnego generowania wyciągów bankowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej. 7. Zamawiający potwierdza, że automatyczne lokowanie salda oznacza założenie lokaty O/N bądź lokaty weekendowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków w innych bankach. 8. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia operacji bankowych do ostatniego dnia roku. 9. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej (budżetu Powiatu). 10. Wykonawca w ramach złożonej oferty w przypadku braku możliwości samodzielnego generowania wyciągów bankowych jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych wraz ze wszystkimi załącznikami, które potwierdzają dokonane operacje finansowe na rachunku bankowym w danym dniu. 11. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do utworzenia punktu kasowego w siedzibie Starostwa Powiatowego wraz z obsługą tego punktu celem przyjmowania wpłat i dokonywania wypłat oraz posiadania siedziby banku/oddziału/ w miejscowości Zamawiającego. 12. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zabezpieczenia możliwości regulowania opłaty skarbowej przez interesantów Starostwa bez konieczności ponoszenia przez nich prowizji za dokonanie wpłaty z ww. tytułu w utworzonym punkcie kasowym w budynku Starostwa/lub ponoszenia kosztów prowizji w kwocie niższej niż opłata skarbowa dokonana przez interesantów Starostwa Powiatowego. 13. Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do udzielenia rocznego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu, którego wysokość jest określona dla danego roku budżetowego w uchwale budżetowej - maksymalnie do 8 mln zł. 14. Wykonawca jest zobowiązany w okresie obowiązywania umowy do zastosowanie oprocentowania rocznego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym wg stawki VIBOR 1M notowanej na ostatni dzień poprzedniego miesiąca i obowiązującej przez miesiąc następny. Pozostałe koszty obsługi kredytu określone przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ winny być niezmienne w okresie obowiązywania umowy. 15. Obecnie budżet Zamawiającego (rok 2011 - w tym jednostki podległe) kształtuje się na poziomie: 1) wydatki ok. 82 mln zł., 2) dochody ok. 82 mln zł. 3) deficyt ok. 19 tys. zł. 16. Zamawiający podaje skalę wykorzystywanych produktów i usług bankowych w roku: 1) liczbę wykonywanych przelewów wewnętrznych - ok. 5.000 szt., 2) liczbę wykonywanych przelewów zewnętrznych - ok. 44.000 szt., 3) wartość oraz ilość wpłat i wypłat gotówkowych: - wartość wpłat - ok. 4 mln zł, - wartość wypłat - ok. 500 tys. zł - ilość wpłat własnych na rzecz Starostwa - ok. 25.000, - ilość wpłat obcych z tytułu opłaty skarbowej dokonywanych przez interesantów Starostwa - ok.2000 na wartość - ok. 500 tys. zł (najniższa wysokość opłaty skarbowej wynosi 5 zł) - ilość wypłat - ok. 200 szt, 4) liczbę wydanych blankietów czekowych - ok. 180 szt., 5) średnią miesięczną wartość środków utrzymywanych na rachunkach (bieżących i lokat), Wykonawcy, który wygra przetarg - ok. 3 mln zł, lokaty - ok. 2 mln zł 6) liczbę wydanych kart płatniczych - 3 szt 7) liczbę rachunków bieżących podstawowych, pomocniczych i walutowych oraz specjalnych: - liczba rachunków bieżących podstawowych wynosi odpowiednio do liczby jednostek, które wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia - 18 - pomocniczych - 9 - liczba rachunków walutowych - 0 ( brak) - liczba rachunków specjalnych - 19 - dodatkowych dla wyodrębnienia środków pieniężnych na określony cel (np. projekty unijne) - 13 8) limit dla kredytu zaciągniętego na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu, określony dla danego roku budżetowego w uchwale budżetowej - maksymalnie do 8 mln zł. W roku 2011 wynosi 4 mln zł. 9) ilość depozytów składanych w banku - 0 (brak)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy, ul. Marynarki Polskiej 38,, 76-270 Ustka, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82000,00
Oferta z najniższą ceną: 82000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych z napędem 4x4 na potrzeby Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku.
- Dostawa pojazdu typu SUV z napędem 4x4 dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.