Ogłoszenie z dnia 2014-04-08
Toruń: Świadczenie usług prawniczych w zakresie zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego dla zadania inwestycyjnego Budowa mostu drogowego w Toruniu wraz z drogami dojazdowymi oraz spraw pozostających w związku z inwestycją
Numer ogłoszenia: 118312 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6693100, faks 056 6612109.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prawniczych w zakresie zastępstwa procesowego oraz doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego dla zadania inwestycyjnego Budowa mostu drogowego w Toruniu wraz z drogami dojazdowymi oraz spraw pozostających w związku z inwestycją.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem usług objętych Umową będą w szczególności sprawy wszczęte przed podpisaniem Umowy, w które została zaangażowana Kancelaria, a które nie zostały zakończone oraz sprawy, które wynikną w późniejszym terminie a pozostają w związku z inwestycją. Świadczenie usług prawniczych obejmuje w szczególności: 1)doradztwo prawne w zakresie zastępstwa procesowego, w tym: a)opracowywanie treści pism przedprocesowych i procesowych b)weryfikowanie treści otrzymanych od Zamawiającego projektów pism pod względem formalnym i prawnym, c)inne usługi doradztwa prawnego w zakresie zastępstwa procesowego 2)zastępstwo procesowe, w tym zastępstwo procesowe przed sądami powszechnymi i arbitrażami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Radców Prawnych Brudkiewicz, Suchecka i Partnerzy, ul. Garbary 31/4, 61-868 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 208977,00
Oferta z najniższą ceną: 208977,00 / Oferta z najwyższą ceną: 208977,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W związku z faktem, iż umowa ma dotyczyć wyłącznie usługi prawnej w zakresie zastępstwa procesowego oraz doradztwa procesowego w zakresie zastępstwa procesowego zawarto umowę z Kancelarią Radców Prawnych Brudkiewicz, Suchecka i Partnerzy w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o regulację art.5 ust 1b ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) W/w Kancelaria świadczyła usługę obsługi prawnej inwestycji w okresie od 10.03.2010 r. do 09.03.2014 r., uczestniczyła w całym procesie inwestycyjnym, zna szczegóły zarówno toczących się spraw sądowych jak i zagadnień związanych z roszczeniami złożonymi przez Wykonawcę robót budowlanych. Wiedza ta pozwoli na sprawne kontynuowanie prowadzonych spraw. W przypadku wyboru innej kancelarii koniecznym byłoby zapoznanie się przez jej pracowników z obecnym stanem spraw, wszystkimi zgromadzonymi dokumentami, co wymagałoby czasu i generowałoby dodatkowe koszty.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Budowa windy wewnętrznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Łąkowej 13 w Toruniu
- Budowa drogi dla rowerów Lubicz Górny - Krobia - Młyniec - Brzeźno - Turzno, etap I i II
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Obsługa prawna Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Świadczenie pomocy prawnej z zastosowaniem prawa angielskiego na rzecz NFOŚIGW
- Obsługa prawna świadczona w sprawach z zakresu prawa restrukturyzacyjnego i upadłościowego
- Realizacja wyroków eksmisyjnych bez przyznanego prawa do najmu socjalnego
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Siechnicach
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.