Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Siechnicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 12
1.5.2.) Miejscowość: Siechnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Siechnicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bb8db91-4ce6-4e9f-8cc9-3774af00e88a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00127993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045421/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 obsługa prawna Urzędu Miejskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/siechnice3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platforma zakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.4.2025.E.L.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie obsługi prawnej w dni robocze w godzinach pracy Urzędu Miejskiego , w wymiarze łącznie 54 godzin miesięcznie (przyjmując, że miesiąc kalendarzowy jest równoznaczny z 4,5 tygodniami), które będą realizowane po 12 godzin w tygodniu. Dostępność nie mniej niż 3 dni w tygodniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego zarówno procesowej jak i bieżącej
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie obsługi prawnej w dni robocze w godzinach pracy Urzędu Miejskiego , w wymiarze łącznie 54 godzin miesięcznie (przyjmując, że miesiąc kalendarzowy jest równoznaczny z 4,5 tygodniami), które będą realizowane po 12 godzin w tygodniu. Dostępność nie mniej niż 3 dni w tygodniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego zarówno procesowej jak i bieżącej
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków w zakresie:6.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
6.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj.:
1) osoby fizyczne, posiadające uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu przepisów
ustawy o radcach prawnych i ustawy – Prawo o adwokaturze, tj. posiadające tytuł zawodowy radcy prawnego albo adwokata;
2) spółki, o których mowa w art. 8 ust. 1 pkt 1-3 ustawy o radcach prawnych, tj. spółki cywilne, jawne,
partnerskie, komandytowe, komandytowo-akcyjne, przy czym wspólnikami w spółkach cywilnych, jawnych i partnerskich oraz komplementariuszami w spółkach komandytowych i komandytowo-akcyjnych mogą być wyłącznie radcowie prawni, adwokaci, rzecznicy patentowi, doradcy podatkowi lub prawnicy zagraniczni wykonujący stałą praktykę na podstawie przepisów ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 823) a wyłącznym przedmiotem działalności takich spółek jest świadczenie pomocy prawnej;
3) zespoły adwokackie i spółki wskazane w art. 4a ustawy – Prawo o adwokaturze, tj. spółki cywilne,
jawne, partnerskie, komandytowe, komandytowo-akcyjne, przy czym wspólnikami w spółkach cywilnych, jawnych i partnerskich oraz komplementariuszami w spółkach komandytowych i komandytowo-akcyjnych mogą być wyłącznie adwokaci, radcowie prawni, rzecznicy patentowi, doradcy podatkowi lub prawnicy zagraniczni wykonujący stałą praktykę na podstawie przepisów ustawy o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej a wyłącznym przedmiotem działalności takich spółek jest świadczenie pomocy prawnej;
4) prawnicy zagraniczni posiadający uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej i wykonujący stałą praktykę:
- w kancelarii indywidualnej, w zespole adwokackim, spółce jawnej, spółce cywilnej, spółce komandytowo-akcyjnej, spółce komandytowej lub spółce partnerskiej,
– w odniesieniu do adwokatów,- w ramach stosunku pracy, na podstawie umowy cywilnoprawnej,
- w kancelarii indywidualnej, spółce jawnej, spółce cywilnej, spółce komandytowo-akcyjnej, spółce komandytowej lub spółce partnerskiej - w odniesieniu do radców prawnych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane
6.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
6.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
1) udokumentuje, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał co najmniej jedną usługę związaną ze świadczeniem bieżącej obsługi prawnej na rzecz podmiotu będącego jednostką finansów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1530 z późn. zm.) przez okres 24 miesięcy, o wartości zamówienia wynoszącej co najmniej 100 000,00 zł netto. Zamawiający dopuszcza sumowanie wartości usług prawnych bieżących i procesowych, jeżeli były one wykonywane w ramach oddzielnych umów na rzecz tego samego podmiotu.
Niezależnie od ilości części warunek jest taki sam.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/ umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Określenie osób, których dotyczy obowiązek wykazania przez Wykonawcę:
a) dysponują co najmniej sześcioma osobami, jednak nie więcej niż 7 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego, zgodnie z ustawą o radcach prawnych lub adwokata, zgodnie z ustawą – Prawo o adwokaturze lub są prawnikami zagranicznymi posiadającymi uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej
w Rzeczypospolitej Polskiej, w tym:
- co najmniej cztery osoby spośród wskazanych powinny posiadać uprawnienia do wykonywania
zawodu od co najmniej 5 lat,
- co najmniej trzy osoby spośród wskazanych powinny posiadać co najmniej 4-letnie
doświadczenie w bieżącej obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego,
W przypadku składania oferty przez konsorcjum Zamawiający dopuszcza łączenie potencjału osobowego poszczególnych konsorcjantów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wszyscy Wykonawcy zobowiązani są dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust.1. ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz jeżeli dotyczy załącznik 3A, 3B do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
8.1.2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
a) w przypadku osób fizycznych, o których mowa w punkcie 6, ust. 6.2.2., ppkt 1) - poprzez dostarczony
dokument stwierdzający wpis danej osoby na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych lub dokument stwierdzający wpis danej osoby na listę adwokatów prowadzoną
przez Okręgową Radę Adwokacką, tj. odpowiednio: uchwała właściwej okręgowej rady adwokackiej bądź legitymacja adwokacka lub uchwała właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub legitymacja radcy prawnego,
b) w przypadku spółek, o których mowa w punkcie 6, ust. 6.2.2., ppkt 2) - poprzez:
⎯ dostarczony przez wszystkich wspólników ewentualnie komplementariuszy tych spółek dokument stwierdzający wpis danej osoby na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych, tj. uchwałę właściwej Okręgowej Izby Radców Prawnych lub legitymację radcy prawnego,
⎯ ewentualnie decyzję o wpisie na listę rzeczników patentowych bądź legitymację rzecznika patentowego,
⎯ ewentualnie decyzję o wpisie na listę doradców podatkowych lub legitymację doradcy podatkowego,
⎯ dostarczony dokument stwierdzający wpis danej osoby na listę prawników zagranicznych
prowadzoną przez okręgowe rady adwokackie lub okręgowe izby radców prawnych, tj. uchwała bądź legitymacja prawnika zagranicznego,
c) w przypadku zespołów adwokackich i spółek, o których mowa w punkcie 6, ust. 6.2.2.,ppkt 3) - poprzez:
⎯ dostarczony przez wszystkich wspólników ewentualnie komplementariuszy tych spółek dokument stwierdzający wpis danej osoby na adwokatów prowadzoną przez Okręgową Radę Adwokacką, tj.
odpowiednio: uchwała właściwej okręgowej rady adwokackiej bądź legitymacja adwokacka,
⎯ ewentualnie decyzję o wpisie na listę rzeczników patentowych bądź legitymację rzecznika patentowego,
⎯ ewentualnie decyzję o wpisie na listę doradców podatkowych lub legitymację doradcy podatkowego,
⎯ dostarczony dokument stwierdzający wpis danej osoby na listę prawników zagranicznych
prowadzoną przez okręgowe rady adwokackie lub okręgowe izby radców prawnych, tj. uchwała bądź legitymacja prawnika zagranicznego,
d) w przypadku prawników zagranicznych, o których mowa w punkcie 6, ust. 6.2.2., ppkt 4) – poprzez:
⎯ dostarczony dokument stwierdzający wpis danej osoby na listę prawników zagranicznych
prowadzoną przez okręgowe rady adwokackie lub okręgowe izby radców prawnych, tj. uchwała bądź legitymacja prawnika zagranicznego,
⎯ dokumenty potwierdzające wykonywanie stałej praktyki w zawodzie (np. zaświadczenia, umowy cywilnoprawne).
2) W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wymagane będzie złożenie następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu wykonanych usług (załącznik nr 5 do SWZ) wraz z podaniem ich rodzaju, zakresu, daty i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
b) wykazu osób (załącznik nr 6 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania nimi.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie – Załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Dodatkowo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia polegających na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik 3 B do SWZ.
3) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. zawierającą w swojej treści następujące postanowienia:
- wpis dotyczący zakazu rozwiązania umowy konsorcjum lub umowy spółki, zmian treści tych umów oraz zmian członków konsorcjum lub spółki bez wiedzy i akceptacji Zamawiającego,
- zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich,
- solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia.
Umowa nie może być podpisana na okres krótszy niż czas realizacji zamówienia określony w umowie.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki o których mowa w 6.2. zostaną spełnione wyłącznie wtedy, jeżeli co najmniej jeden z nich, tzn.: Wykonawca lub podmiot, na którego zasobach polega Wykonawca, wykaże spełnienie tych warunków, z zastrzeżeniem, że warunek musi spełniać samodzielnie, np. doświadczenie Wykonawcy i podmiotu innego nie sumuje się – jeżeli dotyczy. Wykonawca ten wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/siechnice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-18 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-16
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
INNE PRZETARGI SIECHNICE
- Czyszczenie wraz z inspekcją TV oraz przegląd eksploatacyjny urządzeń kanalizacji deszczowej zlokalizowanych na terenie gminy Siechnice
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Siechnicach
- "Modernizacja dróg gminnych w formule zaprojektuj i wybuduj z podziałem na 5 części wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla każdej części w trakcie realizacji robót budowlanych"
- Zagospodarowanie terenu zieleni w miejscu byłego cmentarza przy ul. Pogodnej w miejscowości Groblice.
więcej: przetargi SIECHNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Siechnicach
- "Świadczenie stałej i kompleksowej obsługi prawnej"
- Świadczenie bieżącej usługi prawnej
- Bieżąca obsługa prawna Biura Ładu Korporacyjnego.
- Świadczenie obsługi prawnej w zakresie kontroli zamówień publicznych przeprowadzanych przez IZ w ramach RPO Woj.Kuj.-Pom. na lata 2014-2020 i programu FE dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Obsługa prawna jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kraków
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.