Ogłoszenie z dnia 2015-08-07
Poznań: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami
Numer ogłoszenia: 118325 - 2015; data zamieszczenia: 07.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego emulsją i grysami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu, które będą wykonywane jako zamówienie uzupełniające do Przetargu 2/R/2015. Zamówienie będzie realizowane etapami, w miarę potrzeb, każdorazowo na polecenie Zamawiającego.1. Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania III W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Czerwonak i Murowana Goślina. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzupełniającym uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m2 wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 20 000,00 zł brutto. 2. Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania IV W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Kleszczewo, Kostrzyn, Swarzędz. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzupełniającym uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m2 wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 45 000,00 zł brutto. 3. Zakres robót objętych zamówieniem dla zadania V W skład zamówienia wchodzą roboty związane z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych: na terenie gmin Kórnik i Mosina. Remont obejmuje naprawę ubytków, złuszczeń i spękań emulsją i grysami. Zakresy robót objętych zamówieniem uzupełniającym uzależnione są od umownej ceny jednostkowej 1 m2 wykonanego remontu. Wartość robót nie przekroczy kwoty 50 000,00 zł brutto..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie III - teren gmin: Czerwonak, Murowana Goślina
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PB SYSTEM, ul. Kolejarzy 15/6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16259,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7,19
Oferta z najniższą ceną: 7,19 / Oferta z najwyższą ceną: 7,19
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie IV - teren gmin: Kleszczewo, Kostrzyn, Swarzędz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PB SYSTEM, ul. Kolejarzy 15/6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36584,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7,19
Oferta z najniższą ceną: 7,19 / Oferta z najwyższą ceną: 7,19
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie V - teren gmin: Kórnik, Mosina
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PB SYSTEM, ul. Kolejarzy 15/6, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7,19
Oferta z najniższą ceną: 7,19 / Oferta z najwyższą ceną: 7,19
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Uzasadnienie wyboru trybu Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe - umowa nr 02/II/R/2015 z dnia 24.02.2015 r. zawarta w wyniku postępowania nr 2/R/2015), dotychczasowemu wykonawcy robót, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (numer ogłoszenia: 11846-2015; data zamieszczenia: 16.01.2015) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: W związku z pojawieniem się finansowej możliwości kontynuowania przedmiotowej usługi udziela się zamówienia uzupełniającego dotychczasowemu wykonawcy usług firmie PB SYSTEM Piotr Biecuszek 44-100 Gliwice , ul. Kolejarzy 15/6 Wszystkie przesłanki wymienione powyżej znajdują zastosowanie w przedmiotowym zamówieniu.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji dla pomieszczeń w budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Codzienne dostawy pieczywa
- Zakup wyposażenia medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Wielkopolskim Centrum Pediatrii przy ul. Adama Wrzoska 1 w Poznaniu.
- Roboty budowlane obejmujące remont pomieszczeń sanitarnych i wybranych ciągów komunikacyjnych w budynku Urzędu Skarbowego w Ostrowie Wlkp. ul. Chłapowskiego 45.
- Dostawa sprzętu fizyko-chemicznego pomiarowego i laboratoryjnego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Zakup wyposażenia medycznego dla Działu Operacyjno-Pooperacyjnego w Szpitalu św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
- "Przebudowa drogi leśnej L12/10/1B "Droga końska" na terenie Nadleśnictwa Choczewo"
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z przebudową odcinka kanalizacji deszczowej przy ul. Marysińskiej w Justynowie i Kraszewie
- Remont ulicy Słonecznej w Gąbinie
- Remont i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Pieńsk
- Budowa zbiornika retencyjnego przy ul. Kresowej w Justynowie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.