To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-03
Brzeg: Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu
Numer ogłoszenia: 1185 - 2011; data zamieszczenia: 03.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 364796 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Brzeg - Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 0077 4169950, faks 077 4169952.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu, obejmująca następujące pakiety: Pakiet nr 1 - Dostawa pieczywa: chleba, bułek, rogali, drożdżówek, bułki tartej itp. Pakiet nr 2 - Dostawa różnych artykułów spożywczych: makaronów, sosów, przypraw, kasz, mąki, zup w proszku, czekolad i wyrobów cukierniczych, kawy zbożowej i herbat, jaj itp. Pakiet nr 3 - Dostawa mięsa i wędlin: mięsa wołowego, mięsa wieprzowego, kurczaków, konserw i przetworów z mięsa, podrobów, wędlin, produktów wędliniarskich itp. Pakiet nr 4 - Dostawa nabiału: mleka, masła, margaryn, przetworów mlecznych (kefir, jogurt, śmietana), sery itp. Pakiet nr 5 - Dostawa warzyw: ziemniaków, świeżych warzyw, grochu, fasoli itp. Pakiet nr 6 - Dostawa owoców i warzyw przetworzonych i nieprzetworzonych: świeżych owoców, kompotów, soków, sałatek, przecierów, koncentratów, dżemów, warzyw puszkowanych oraz marynowanych itp. Pakiet nr 7 - Dostawa ryb i produktów rybnych: filetów rybnych, konserw rybnych itp. Ilości artykułów spożywczych podane w formularzach cenowych są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający ma prawo zmniejszenia ilości asortymentu w zależności od bieżących potrzeb. Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tytułu nie zrealizowania całości zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze partiami w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, na podstawie pisemnego zlecenia zawierającego szczegółowy asortyment zamawianych artykułów spożywczych oraz ich ilość. Za zlecenie pisemne uznaje się także zlecenie dokonane za pomocą faksu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze świeże, wysokiej jakości w pierwszym gatunku. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w terminie dwóch dni od dnia otrzymania zlecenia. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać Zamawiającemu artykuły spożywcze do magazynu Zamawiającego tj. magazynu Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00. transportem na koszt Wykonawcy i jego ryzyko. Potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zleceniem dostawy i umowy nastąpi bezpośrednio przy odbiorze, na podstawie protokółu podpisanego przez Strony. Artykuły spożywcze posiadające wady Wykonawca zobowiązuje się wymienić na artykuły wolne od wad i dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia o wadzie. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę warunków określonych w §3 ust. 3 lub §4 ust.3 wzoru umowy, Zamawiający ma prawo według swojego wyboru, naliczyć Wykonawcy kary umowne zgodnie z postanowieniami §9 ust. wzoru umowy, lub zakupić artykuły spożywcze w ilości i asortymencie objętym odpowiednio zleceniem lub reklamacją na koszt i ryzyko Wykonawcy. Strony ustalają że obowiązującymi formami odszkodowania z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz tytułu odstąpienia od jej wykonania są kary umowne. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w przypadku: a)zwłoki w wykonaniu dostaw, będących przedmiotem niniejszej umowy każdorazowo w wysokości 0,2% wynagrodzenia za artykułu spożywcze będące przedmiotem poszczególnego zlecenia , za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w §3 ust.3 wzoru umowy, b)zwłoki w wymianie zakwestionowanych co do jakości artykułów spożywczych na pełnowartościowe w wysokości 0,2% wynagrodzenia za artykuły spożywcze będące przedmiotem poszczególnego zlecenia, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu, o którym mowa w §4 ust.3 wzoru umowy. Zamawiający ma prawo dochodzenia odszkodowania przekraczającego wysokość kar umownych.Zamawiający ma prawo potrącić kary umowne z wierzytelności Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.81.11.00 - Chleb 15.81.10.00 - Pieczywo .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa pieczywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grażyna Lipianin PIEKARNIA LIPIANIN G.W. LIPIANIN
jakie przetargi wygrała firma
Grażyna Lipianin PIEKARNIA LIPIANIN G.W. LIPIANIN
- Piekarnia LIPIANIN G.W. Lipianin, Przylesie 32, 49-351 Przylesie, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18124,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19002,13
Oferta z najniższą ceną: 19002,13 / Oferta z najwyższą ceną: 19392,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy ul. Słowackiego
- Wykonywanie robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych wod. - kan., gaz, c. o. bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Bieżące utrzymanie techniczne oraz naprawa chodników, dojść, dojazdów położonych na terenach zarządzanych przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb określonych przez Zamawiającego
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową oraz grysami na sucho na terenie Gminy Brzeg w 2025 r.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku w okresie do 31.12.2025 r od daty udzielenia zamówienia.
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- Dostawa warzyw, owoców, mrożonek, jajek, artykułów spożywczych, mleka, mięsa i pieczywa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.