To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-06-04
Drygały: Dostawa rejestratorów leśniczego wraz z drukarkami mobilnymi oraz komputerów stacjonarnych do Nadleśnictwa Drygały w roku 2008 .
Numer ogłoszenia: 118771 - 2008; data zamieszczenia: 04.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 84325 - 2008.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drygały, ul. Grunwaldzka, 12-230 Drygały, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4240560, 4240573, fax 087 4240570.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego wraz z drukarkami mobilnymi oraz komputerów stacjonarnych do Nadleśnictwa Drygały w roku 2008 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Zamówienie częściowe nr 1 , obejmujące dostawę : komputerów przenośnych - kolektorów danych typu komputer Handheld ( rejestratory leśniczego ) w ilości 8 szt . b) Zamówienie częściowe nr 2 , obejmujace dostawę : drukarek mobilnych termicznych z wbudowanym modelem bluetooh w ilości 8 szt wraz z niezbędnymi akcesoriami dodatkowymi . c) Zamówienie częściowe nr 3 , obejmujące dostawę : komputerów stacjonarnych z monitorem LCD w ilości 4 szt , UPS - 4 szt oraz drukarki sieciowej laserowej - 1 szt .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 80000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych - kolektorów danych typu Handheld( rejestratory leśniczego ) w ilości 8 szt ..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AXED JAKUBOWSKI WOJCIECHOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AXED JAKUBOWSKI WOJCIECHOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- AXED Jakubowski Wojciechowski sp. jawna, ul. Fredry 7, 61-701 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 37200.00
- Oferta z najniższą ceną: 37200.00 / oferta z najwyższą ceną: 53416.00
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa drukarek mobilnych , termicznych z wbudowanym modułem bluetooh w ilości 8 szt wraz z niezbędnymi akcesoriami dodatkowymi ..
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AXED JAKUBOWSKI WOJCIECHOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
AXED JAKUBOWSKI WOJCIECHOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- AXED Jakubowski Wojciechowski sp. jawna, ul. Fredry 7, 61-701 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12000.00
- Oferta z najniższą ceną: 12000.00 / oferta z najwyższą ceną: 22488.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów stacjonarnych dla szkół podstawowych Gminy Września
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych i serwerów do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w podziale na 5 części zamówienia
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.