Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-23
Drygały: Dostawa rejestratorów leśniczego wraz z drukarkami mobilnymi oraz komputerów stacjonarnych do Nadleśnictwa Drygały w roku 2008 .
Numer ogłoszenia: 84325 - 2008; data zamieszczenia: 23.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Drygały, ul. Grunwaldzka 22, 12-230 Drygały, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4240560, 4240573, fax 087 4240570.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/drygaly/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego wraz z drukarkami mobilnymi oraz komputerów stacjonarnych do Nadleśnictwa Drygały w roku 2008 ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Zamówienie częściowe nr 1 , obejmujące dostawę : komputerów przenośnych - kolektorów danych typu komputer Handheld (rejestratory leśni-czego) w ilości 8 szt. b) Zamówienie częściowe nr 2 , obejmujące dostawę : drukarek mobilnych termicznych z wbudowanym modułem bluetooth w ilości 8 sztuk wraz z niezbędnymi akcesoriami dodatkowymi. c) Zamówienie częściowe nr 3 , obejmujące dostawę : komputerów stacjonarnych z monitorem LCD w ilości 4 sztuk, UPS - 4 szt. oraz drukarki sieciowa laserowej - szt.1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. nie podlegają wykluczeniu z Postępowania. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia / nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wchodzących w skład oferty. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów (braku prawidłowych oświadczeń i dokumentów ) skutkować będzie wy-kluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące oświadczenia i dokumenty: a. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 art. 22 oraz ust. 1 i 2 art. 24 ustawy b. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia po-stępowania o udzielenie Zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie sta-nowiącej przedmiot zamówienia - co najmniej 100% ceny oferty, z podaniem ich war-tości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwier-dzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewi-dencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/drygaly/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Drygały , Drygały ul. Grunwaldzka 22 , 12-230 Biała Piska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Nadleśnictwa Drygały , Drygały ul. Grunwaldzka 22 , 12-230 Biała Piska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery przenośne - kolektory danych typu Handheld ( rejestratory leśniczego ) w ilości 8 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarki mobilne termiczne z wbudowanym modułem bluetooh w ilości 8 szt wraz z niezbędnymi akcesoriami dodatkowymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zamówienie częściowe nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: komputery stacjonarne z monitorami LCD w ilości 4 szt , UPS w ilości 4 szt , drukarka sieciowa w ilości 1 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
- Zakup i dostawa 50 szt. zestawów komputerowych.
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Dostawa komputerów i sprzętu komputerowego do 3 szkół podstawowych na terenie gminy Janów Lubelski
- Dostawa komputerów i monitorów na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.