Ogłoszenie z dnia 2007-02-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wadowice: modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody w Wadowicach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wadowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., do kontaktów: Bogusława Macięga, ul. Młyńska 110, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8235626, fax 033 8234638, e-mail: inwest.wpwik@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wpwik.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody w Wadowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Wadowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie ( wg \żółtego FIDIC-a : warunki kontraktowe dla urządzeń oraz projektowania i budowy wydanie 1.1999 r. 2. wydanie angielsko-polskie 2004, SIDiR ) modernizacji Zakładu Uzdatniania Wody w Wadowicach. Większość zadań modernizacyjnych polegać będzie na wymianie i przebudowie istniejących urządzeń i będzie miało miejsce wewnątrz istniejących budowli i budynków. W wyniku modernizacji powstaną nowe automatyczne filtry piaskowe wraz z pompownią pośrednią, zoptymalizowany zostanie proces koagulacji oraz w procesie oczyszczania wody stosowany będzie węgiel aktywny. Zmodernizowany zostanie także ciąg osadowy wód popłucznych, automatyka i kontrola działania stacji oraz kotłownia zakładowa. Realizacja inwestycji poprawi znacząco jakość wody pitnej dostarczanej odbiorcom (do parametrów zgodnych z Dz. U. Nr 203, poz. 1718) oraz zwiększy niezawodność dostaw. Docelowa produkcja wody w Zakładzie wyniesie ok.11.000 m3/d. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w pkt.III.2 ) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.378 tys. euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2010
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 60.000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie powinni spełnić wszystkie wymienione w niniejszym punkcie warunki. 1)Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19,poz.177 z póź. zmianami). 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia co najmniej następujące osoby posiadające znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie (Zamawiający dopuszcza zmianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumaczy języka polskiego), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: *Kierownik Budowy -specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, posiadający: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -minimum 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami, w tym co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o przepustowości co najmniej 5000 m3/d (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania ofert). *Kierownik Robót - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania ofert). *Kierownik Robót - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki; posiadający: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania ofert). *Projektant - Specjalista technolog uzdatniania wody, posiadający: -uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu, stacji uzdatniania wody, w tym brał udział w projektowaniu, co najmniej 1 stacji uzdatniania wody, o przepustowości, co najmniej 5000 m3/dobę, pracującej w technologii filtrów otwartych. *Projektant - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki; posiadający: -uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania ofert). *Projektant - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, posiadający: -uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, -minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu (licząc do dnia wyznaczonego przez zamawiającego do składania ofert). b)posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości nie mniej niż 30 pracowników, c)posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości - co najmniej 3 osoby; d)dysponować narzędziami i sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj.: koparka podsiębierna z łyżką o poj. 0,25 m3 i osprzętem do rozbiórek nawierzchni drogowych oraz budowli żelbetowych, wibratory zagęszczające płytowe i kroczące - 2 szt., ładowarka kołowa, spychacz 150 KM, samochody skrzyniowe w tym z własnymi podnośnikami - 3 szt., samochód dłużycowy, dźwig samojezdny 10Mg i 30 Mg, zestawy do spawania gazowego - 2 szt., spawarka do spawania w osłonie argonu, warsztat do wykonywania wyrobów stalowych (w tym ze stali kwasoodpornej); e)zrealizować w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane związane z budową lub modernizacją stacji uzdatniania wody, w tym co najmniej jednej stacji uzdatniania wody o przepustowości co najmniej 3000 m3/d ,o wartości robót budowlanych, łącznie co najmniej 3 000 000 PLN (w kwocie netto tj. bez VAT) i wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 dokumentacje projektowe związane z budową lub modernizacją stacji uzdatniania wody o przepustowości co najmniej 3000 m3/d o wartości robót budowlanych, co najmniej 3 000 000 PLN (w kwocie netto tj. bez VAT)dla każdej stacji uzdatniania wody, 3)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia . Wykonawca musi spełniać następujące warunki ( w przypadku wspólnego ubiegania się o dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie osiągnąć średnioroczny przychód netto ze sprzedaży w wysokości minimum 7.000.000 PLN; b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1.500.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500. 000 PLN; c)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą winien złożyć następujące dokumenty: 1) Status prawny - wymagane dokumenty: a) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone ww. dokumenty dla każdego z nich. Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa powyżej składają dokumenty określone w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty a) rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o ww. częściach sprawozdania finansowego, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokumenty powinno złożyć każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Wszelkie wartości podane w innej walucie niż PLN Zamawiający przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych; 3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty a) dokumenty stwierdzające, że wskazane w pkt 9.1.3.a) IDW osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. ważne uprawnienia budowlane zgodnie z polskim prawem budowlanym lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i aktualne dokumenty stwierdzające przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie dla każdej z osób wymienionych w tym wykazie; c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie, oraz wykonanych usług projektowych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym i usługom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te roboty i usługi zostały wykonane terminowo i z należytą starannością; d) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; e) informacja na temat przeciętnej liczby personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca; W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokumenty powinno złożyć tylu wykonawców ile będzie to konieczne dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wszelkie wartości podane w innej walucie niż PLN Zamawiający przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpwik.com. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym lub w kasie WPWiK. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.03.2007, godzina 12:00, Wadowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., ul. Młyńska 110 pokój nr 8.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; \Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej\ Nr Projektu wg Decyzji Komisji Europejskiej 2004/PL/16/C/PE/026 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.02.2007.
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1729K Leśnica - Stryszów - Zembrzyce poprzez budowę chodnika dla pieszych w m. Stryszów na długości ok. 156 m - km lokalny 0+000 - 0+156,06
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Wadowickiego oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych.
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg powiatowych na terenie Powiatu Wadowickiego w 2025 r.
- Modernizacja dróg miejskich: Remont drogi gminnej 470484K (Al. Wolności) w km od 0+010,00 do km 1+200,00 w miejscowości Wadowice. Gmina Wadowice
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.