Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-22
Koszalin: Ochrona osób i mienia, monitoring i konserwacja systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych w jednostkach organizacyjnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 11903 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie , ul. Słowiańska 5, 75-846 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3427731 w. 102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia, monitoring i konserwacja systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych w jednostkach organizacyjnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych w jednostkach organizacyjnych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie. Usługą: 1) ochrony osób i mienia objęty zostanie Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koszalinie; 2) monitoringu i konserwacji systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych objęte zostaną Oddział Regionalny w Koszalinie i podległe Placówki Terenowe w: Chojnie, Choszcznie, Dębnie, Drawsku Pomorskim, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinku i Wolinie; 3) monitorowania lokalnego systemu alarmowego antywłamaniowego zintegrowanego z systemem powiadamiania o pożarze wraz z konserwacją systemu objęta zostanie Placówka Terenowa KRUS w Pyrzycach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. ochronę fizyczną, stacjonarną obiektu, będącego siedzibą Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie przy ul. Słowiańskiej 5, pełnioną przez jednego pracownika ochrony; godziny ochrony fizycznej: od godz. 7.00 do godz. 7.00 dnia następnego; łączna powierzchnia wymienionego obiektu biurowego wynosi 1.896,95 m2 - szczegółowe zasady organizacji i wykonywania ochrony fizycznej stacjonarnej, określa załącznik Nr 1 do wzoru umowy, stanowiącego załącznik Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 2. całodobowy monitoring antywłamaniowy i przeciwpożarowy realizowany w oparciu o istniejące urządzenia techniczne wraz z utrzymywaniem tych urządzeń i instalacji w stałej sprawności eksploatacyjnej w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego (dotyczy Oddziału Regionalnego KRUS w Koszalinie oraz podległych Placówek Terenowych w: Chojnie, Choszcznie, Dębnie, Drawsku Pomorskim, Stargardzie Szczecińskim, Szczecinku i Wolinie jak i Placówki Terenowej w Pyrzycach - informacje o rodzaju central alarmowych systemów antywłamaniowego i przeciwpożarowego jak i ilości czujek zawarto w przepisie § 3 ust. 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia); 3. zintegrowanie systemu alarmowego przeciwpożarowego, znajdującego się w jednostkach organizacyjnych, objętych przedmiotem zamówienia, z systemem antywłamaniowym oraz podłączenie wszystkich jednostek, w których dotychczas realizowany jest system monitoringu antywłamaniowego do Centrum Monitorowania Alarmów w oparciu o funkcjonujące w nich urządzenia techniczne oraz poprzez zainstalowane przez Wykonawcę na własny koszt urządzeń do transmisji sygnałów alarmowych - niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia; 4. sporządzenie i uzgodnienie z Zamawiającym instrukcji ochrony fizycznej dla obiektu, będącego siedzibą Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Koszalinie oraz instrukcji ochrony obiektów poprzez monitoring wraz z opisem sposobu prowadzenia usługi i procedur dla jednostek organizacyjnych, wymienionych w ust. 2; 5. prowadzenie dokumentacji w związku z: 1) realizowaną ochroną fizyczną (stacjonarną) jednostki organizacyjnej, wymienionej w ust. 1; 2) realizowanym monitoringiem antywłamaniowym i przeciwpożarowym w podległych jednostkach organizacyjnych, wymienionych w ust. 2; 3) konserwacją urządzeń i instalacji systemu alarmowego antywłamaniowego i przeciwpożarowego, zapewniającą utrzymanie systemów w stałej sprawności eksploatacyjnej; 6. w przypadku zmiany dotychczasowej siedziby jednostki organizacyjnej Zamawiającego - przeniesienie funkcjonujących urządzeń do transmisji sygnału do nowych siedzib; 7. przyjmowanie zgłoszeń awarii systemów alarmowych i ich usuwanie do 48h, licząc od chwili zgłoszenia oraz zapewnienie ochrony obiektów monitorowanych do czasu usunięcia awarii; 8. zmiana kodów dostępu do pomieszczeń kodowanych w jednostkach organizacyjnych, wymienionych w ust. 2, zgodnie z wymaganiami zgłoszonymi przez Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy również zorganizowanie, prowadzenie i nadzorowanie wykonania przedmiotu zamówienia. Pracownicy ochrony fizycznej i grup interwencyjnych winni posiadać: 1) jednolite umundurowanie i wyposażenie w środki przymusu bezpośredniego wynikające z przepisów ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); 2) identyfikatory i środki łączności bezprzewodowej. Zamawiający wymaga, aby: 1) Wykonawca dysponował w każdej miejscowości, w której znajduje się siedziba jednostki organizacyjnej KRUS, objętej zamówieniem, co najmniej jedną grupą interwencyjną, złożoną z minimum dwóch osób, wyposażonych i działających na zasadach określonych w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), których zadaniem będzie reagowanie na wszystkie sygnały systemów alarmowych; zapewnienie reakcji grupy interwencyjnej - w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłuższym niż 30 min; grupy interwencyjne mogą funkcjonować w ramach podwykonawstwa; 2) usługi, będące przedmiotem zamówienia, były świadczone przez Wykonawcę, posiadającego certyfikat ISO 9001:2000 lub inny równoważny; za równoważny należy rozumieć dokument, który potwierdza, że oferowane przez Wykonawcę usługi odpowiadają określonym wymogom jakościowym, przyjęta polityka jakości ukierunkowana jest na spełnienie wymagań klienta, Firma funkcjonuje w oparciu o wdrożone procedury postępowania i zawiera oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania aktualnej koncesji w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Zamawiający wymaga wykonania lub wykonywania co najmniej jednej usługi, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia; za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna: co najmniej jedną usługę monitorowania systemu antywłamaniowego i przeciwpożarowego, obejmującą nie mniej niż 6 obiektów położonych w różnych miejscowościach, spośród których przynajmniej 1 jest lub był objęty ochroną fizyczną, monitorowaniem systemów antywłamaniowego i przeciwpożarowego, o wartości nie mniejszej niż 350.000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania, że dysponuje co najmniej 4 osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia oraz co najmniej 1 osobą posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - według załącznika Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z przepisem art. 36 ust. 4 ustawy P.z.p., na formularzu stanowiącym załącznik Nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku określonym w przepisie § 5 ust. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych Firmy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy pod warunkiem zaistnienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: 1) uzasadniona przyczynami technicznymi lub organizacyjnymi lub strukturalnymi konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; 2) zmiana liczby obiektów objętych przedmiotem umowy; w przypadku zwiększenia Wykonawca obejmie obiekt usługą, natomiast w przypadku zmniejszenia liczby obiektów - nie będzie zgłaszał roszczeń odszkodowawczych; 3) wyłączenie części usług z zakresu umowy na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę przed zawarciem umowy; 4) zmiana wynagrodzenia brutto w związku z ustawową zmianą wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, co jest równoznaczne z tym, że w przypadku: a) obniżenia stawki podatku VAT, zmniejszeniu ulegnie również wysokość wynagrodzenia brutto - wartość netto wynagrodzenia, która jest wielkością niezmienną, powiększona zostanie o obowiązującą, nową stawkę podatku VAT; b) podwyższenia stawki podatku VAT, zwiększeniu ulegnie również wysokość wynagrodzenia brutto - wartość netto wynagrodzenia, która jest wielkością niezmienną, powiększona zostanie o obowiązującą, nową stawkę podatku VAT; 5) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 6) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego; 7) zmiana przepisów prawa, opublikowana w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra; 8) zaistnienie siły wyższej. 2. Postanowienia, o których mowa w ust. 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Jeżeli po podpisaniu umowy zaistnieją okoliczności inne niż określone w ust. 1, powodujące konieczność wprowadzenia zmian do umowy, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie takich zmian, pod warunkiem że nie będą one: 1) wynikać z treści złożonej oferty; 2) wykraczać poza określony przedmiot zamówienia zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie przy ul. Słowiańskiej 5, pok. 222.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie przy ul. Słowiańskiej 5, pok. 106.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 3.
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny (RDW Gryfice)
- Całodobowa obsługa portierni w Domach Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana w Koszalinie.
- Oznakowanie poziome dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Gryficach
- 16/TP1/SP-2/2024 Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie budynków Domu Studenta DS2 i DS3 przy ul. Rejtana w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dostosowanie dla potrzeb osób z niepełnospraw.
- Przebudowa chodnika w ciągu DW 173 m. Drawsko Pomorskie, ul. Połczyńska
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona i dozór mienia w budynku Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 23 i 39
- Ochrona mienia w obiektach przy ul. Długiej 6, 8 w Lublinie wraz z zabezpieczeniem mienia
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Usługa stałej ochrony nieruchomości budynkowej, gruntowej oraz mienia Muzeum Sopotu
- Świadczenie stałej usługi ochrony fizycznej osób i mienia przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.