Ogłoszenie z dnia 2013-03-26
Warszawa: Dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek pracujących w PFRON
Numer ogłoszenia: 119052 - 2013; data zamieszczenia: 26.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5055494, faks 022 5055275.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundusz celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek pracujących w PFRON.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek będących w posiadaniu PFRON, wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający wymaga, aby dostarczone tonery, tusze i materiały eksploatacyjne były oryginalne tj. producenta drukarek lub równoważne, fabrycznie nowe - nie regenerowane, oryginalnie zapakowane, wolne od wad technicznych. Tonery, tusze i materiały eksploatacyjne powinny być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą, fabrycznie opakowane w bezpośredni sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego - opakowanie wewnętrzne. Każda kaseta z tonerem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy przedmiot zamówienia był otwierany - używany. Wszystkie oferowane tonery, tusze i materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane CE - zgodnie z art. 8 ustawy z 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności - Dz. U. z 2010 r., nr 138, poz. 935 ze zm. oraz indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. W przypadku oznaczenia na opakowaniu daty produkcji lub innych informacji w postaci kodu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć opis znaczenia tego kodu. Na opakowaniach powinny być wypisane wszystkie typy urządzeń z którymi są kompatybilne, w tym mają wskazywać zgodność sprzętową. Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawców tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych równoważnych do oryginalnych. Za równoważne Zamawiający uznaje tonery, tusze i materiały eksploatacyjne posiadające jakość, wydajność i niezawodność nie gorszą niż tonery, tusze i materiały eksploatacyjne oryginalne zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji. Wszystkie komponenty tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych muszą być nowe, tzn. nie mogą pochodzić z procesu regeneracji i refabrykacji. Tonery, tusze i materiały eksploatacyjne dostarczane w ramach realizacji zamówienia muszą posiadać co najmniej 12-miesięczną przydatność do użycia licząc od dnia dostawy oraz gwarancję przez ten okres na dostarczone tonery, tusze do wyczerpania się środka barwiącego i materiały eksploatacyjne. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych, w tym jeżeli jakość dostarczonych tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych uniemożliwia prawidłowy wydruk, Zamawiający ma prawo odesłać wadliwy produkt jako niesprawny i żądać wymiany na nowy o właściwej jakości. Dostawy będą się odbywały sukcesywnie na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia (w godzinach 8:00 - 15:00). Wykonawca zapewni, na własny koszt dostawę tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prawa do rezygnacji z 30 procent wartości całości zamówienia w zależności od faktycznych potrzeb..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INFOMEX Sp. z o.o., ul. Wesoła 19b, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 341546,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 341546,67
Oferta z najniższą ceną: 341546,67 / Oferta z najwyższą ceną: 421727,64
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 69-70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wymiana systemu antenowego UHF na VHF na obiekcie OR Rzeszów.
- DPK oraz NA dla zadania: Przebudowa instalacji elektrycznej wraz z montażem zespołu spalinowo-elektrycznego (ZSE) dla zapewnienia rezerwowego źródła zasilania; ul. 11 Listopada 17/19
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i unieszkodliwianiu odpadów medycznych.
- Dostawa gazów medycznych na okres 12 miesięcy
- opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie al. Solidarności 119/125 w Warszawie.
- Zawarcie umowy ramowej na roboty remontowe w obiektach Centrali NBP w Warszawie na 4 lata
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek (2 części)
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Dostawa artykułów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących- powtórka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.